Hi dames, Iemand tips voor leuke gezelschapsspellen voor kinderen vanaf 3 jaar? Ik hoor ze graag ! Memory hebben we al en domino maar ben nu op zoek naar wat meer gezelschapsspellen. Iemand tips?
Woezel en pip spelen tikkertje Hondje waf Huisje boompje beestje De kinderen van Catan Nijntje Kiekeboe
Oh ja Kiekeboe heb ik al haha! Kinderen van Catan klinkt heel leuk, ik vind catan namelijk geweldig . Tikkertje van woezel en pip, ik ga eens google !
kleurentorentjes zandmemo van woezel en pip kwartet simpele variant (dan al met 3 kaarten al een kwartet) boomgaard van haba dacht ik koetje boe poepie knor
Wij hebben: Kleurentorentjes Uno voor kids Kwartet van Nijntje Voor sinterklaas heb ik nog gekocht: Knappe koppen Haba boomgaard (samenwerken). Ik heb ook nog hoedje wip liggen, maar dat is vanaf 4 jaar. Aangezien we allebei erg van spelletjes doen houden hebben we afgesproken met elke sinterklaas een spel te doen voor ons als gezin. We konden alleen nu niet kiezen.
Dank dames, Kroko Loco en Knappe koppen gaat sowieso op de verlanglijst. De overige spellen ga ik googlen! Ik zag toevallig net in de kast dat ik uno voor kids heb hahahahah. Die gaan we dit weekend dus uitproberen!
hier is het knappe koppen spel ook favoriet! wij hebben voor onze 3 jarige de 2-5 jaar versie ik kan en weet al heel veel vragen, dus het is en blijft wel heel leuk om te doen, als je steeds vragen krijgt die te moeilijk zijn is de lol er snel van af denk ik en loco bambino is ook erg leuk om te doen!
Loco bambino hebben we idd, maar dat is meer iets waar hij zichzelf mee amuseert ipv gezelsschapsspel!
Hier ook gek op de HABA spellen. Wij hebben: Boomgaard memo spel Dier op dier Spelletjesdoos Tijdens de feestdagen komt er nog monza, visjes vangen en bella bloempje bij. Ik heb ze besteld op amazon.de, want bijna alle haba spellen zijn daar een stuk goedkoper. Je krijgt dan wel een duitse verpakking, maar de spelregels zijn altijd in meerdere talen.
Ja de spelregels zijn altijd in 6 talen waaronder Nederlands. Daarnaast kan je ze ook makkelijk online vinden. Dat doe ik voordat ik een spel koop zodat ik weet hoe het spel gaat en of het leuk/geschikt is voor mijn zoontje.
Haba spellen en ik zou voor de gewone boomgaard gaan dus niet mijn eerste of de mini versie. Animal party ravensburger (is vanaf 4 jaar officieel maar met een beetje hulp kan dat ook voor een jonger kindje) Stef stuntpiloot is hilarisch maar misschien moet hij daar voor ietsjes ouder zijn.... Huisje boompje beestje is officieel vanaf 4 jaar, maar hangt van je kindje af of hij/zij daar tijd/geduld voor heeft. Verder natuurlijk kleurentorentjes, lotto, domino, memory. Smartgames heeft ook geweldig leuke dingen voor de kleintjes! Colorino is ook leuk voor de kleintjes!