Mijn zoontje is zo ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chocotof, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Aahh ik vind hem zo zielig.. Hij is enorm verkouden en was heel erg aan het zagen.. Vertrouwde het al niet dus naar de HAP geweest zondag.. Nee hoor mevrouw het is hoog slijm wat u hoort.. Ik vertrouwde het echt niet ook niet in combinatie met koorts wat hij al vanaf donderdagnacht heeft.. Gisteren weer naar de huisarts en nu thuis gekomen met prednison, antibiotica en een ontstekingsremmende puffer... Heb zo medelijden met mijn kereltje.. Nu maar hopen dat hij snel opknapt!

2. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Bah, wat vervelend, al de dokter bij de hap gewoon meteen iets had voor geschreven dan was hij.nú.misschien al aan de beterende hand geweest, nou ja das achteraf praten natuurlijk, nú maar hopen.dat hij snel beter is. Hier is ook iedereen al ziek geweest ook allemaal de luchtwegen, t heerst enorm. Heel veel beterschap.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Beterschap!

Het kan zijn dat er zondag nog niet veel aan de hand was, kan snel gaan met kinderen. Hetzelfde gehad met dochterlief, vorige week zondag op HAP één rood oortje en verder niets. Dinsdag bij de HA dubbele ooronsteking en keelonsteking..

4. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Beterschap voor je kleine.

Deel Deze Pagina