hoihoi. een vraagje aan jullie mijn zoontje van 4 moet geholpen worden voor zijn neusamandel die word verwijderd heeft iemand hier ervaring mee.... wat kan ik verwachten en hoe verloopt het herstel. nog speciaal eet patroon of kan je al gewoon weer eten. alvast bedankt dames voor de reactie liefss
Hoi Ik zat hier even in het boekje van mijn dochtertje te kijken want die is in april aan keel- en neusamandelen geholpen. Dit boekje heb ik bij de anesthesioloog gekregen, maar gaat helaas over beiden weghalen. Heb jij ook een afspraak bij de anesthesioloog nog? Dan denk ik dat je wel een boekje erbij krijg, want volgens mij mag je bij neusamandelen ook niet alles eten! Bij keel is het allemaal nog strenger, zeker i v m nabloedingen. Succes ermee en anders zou ik bij de opnamebalie nog even een boekje gaan vragen. Groetjes Mineke
hoihoi bedankt voor je reactie. mijn zoontje is eraan geholpen(alles is goed gegaan gelukkig) en heb het boekje gehad en na de ingreep kreeg ik ook een papier mee met wat wel en niet tedoen. de ingreep was erg snel je kon nog geen kopje koffie drinken dus van mijn mag deze wel op slot ik heb me antwoord gekregen. liefss