Haai! Op 14-11 hebben we bij 16 weken en 6 dagen de onderstaande echo gehad. Dit was de geslachtsbepaling. Deze hebben we bij een "echte echoscopiste" laten doen. (werkt in het ziekenhuis als echoscopiste) Maar toen ze meteen op de goede plek zat met dat apparaat en tussen de beentjes keek zei ik meteen: Das een jongetje! (was er namelijk zonder de echo zwaar van overtuigd dat ik weer een zoon zou krijgen) Dus mijn man zat me raar aan te kijken (had m'n bril op dat moment ook niet op) en zei: Echt niet, dat is een meisje! En zij zei ook: Juist dat is voor 100% een meisje! Ze ligt er goed voor en ik weet het zeker. Ik was helemaal in de gloria want ik vond het stiekem ook wel weer leuk om de jurkjes van Robyn tevoorschijn te halen. Maar de nachten daarna had ik allerlei nachtmerries over dat het bij de bevalling ineens toch een jongetje bleek te zijn (met een zoon zou ik net zo blij zijn alleen het lijkt me een shock als je al maanden denkt dat je een kind van het andere geslacht verwacht). Maar nu jullie... is dit voor jullie duidelijk een meisje of zouden jullie ook kunnen denken dat dit de balletjes waren? (Dacht dat ik na 3 kids het verschil wel zou zien maar ik ben hier zo'n nerd in merk ik al) Ik twijffel trouwens niet aan de vakkundigheid van de echoscopiste! Zou niet durven.... Ik wil alleen weten of het nou echt zo raar is dat ik dacht dat dit een jongetje was.
voor zover ik durf en kan oordelen zie ik 2 streepjes.. een meid dus! Geniet van jullie 4de wondertje meis!
Ik zou ook zeker een meisje gezegd hebben! Anders laat je het toch bij de 20 weken echo nog een keer checken?
Ja die heb ik 6 december. Mijn man snapt niet dat ik het hier nog over heb. Zullen m'n zeikhormonen wel zijn. :'-)
De echofoto van mijn zoontje zag er op 18 weken anders uit, je zag dan echt een rondje wat de balletjes waren. Dus ik denk dat je toch echt roze kan gaan shoppen
Ja ik was er al druk mee bezig. Jottum en nog een jurkje van Jottum en nog iets van Jottum, hahahaha! En toch dacht ik, is dit wel slim om nu al te doen? Nu ik dit van jullie allemaal lees denk ik "ach waarom twijffel ik nou? Door die nachtmerries of omdat ik gewoon na 10 jaar nog geen echo kan aflezen?" (Maar wel in het NUB topic wijs meelullen, whahaha!) Moet er gewoon maar in geloven. Komt gewoon soms niet echt door.
Ik snap je verwarring wel, maar de echo van mijn zoontje zag er ook echt heel anders uit, daarop was duidelijk een piemeltje en twee balletjes te zien.