Ik ben 31 weken zwanger en had een vraag wie kan antwoord geven?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel24, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    #1 Angel24, 6 okt 2009
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
    Hoi,

Sinds vorige week dat ik na wc ga, en 1 keer afveegt zit er licht bruin rood afscheiding op de wc papier.

Ik doe nog een keer afvegen en dan is er niets meer ik heb er nog steeds last van de kleur is licht bruin/rood achtig zijn er hier meerdere meiden die er last van hebben.

Ik zie het alleen bij afvegen er is niets op mijn maandverband, maar maak mij zorgen over.

We hebben al 2/3 weken geen geslachtsgemeenschap meer wil ik ook niet meer omdat ik zelf niet goed voelt baby is heel actief en krijg vaak harde buik en krampen in mijn buik sinds vorige week...

Ik heb regelmatig last van harde buiken en krampen in mijn buik voel mij niet lekker in mijn vel.

Groetjes,

ANGEL24

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    #2 Sunlight, 6 okt 2009
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
    ik heb dit ook een keer gehad met 21 weken
    dit was na geslachtsgemeenschap en heeft een week bij mij aangehouden het was bij mij helder rood bloed.
    maar volgens mij zeggen ze altijd vertrouw je het niet gewoon je gyn/vk bellen bij bloedverlies want je weet het nooit.
    misschien een blaasontsteking ik zou gewoon even bellen ook al is het voor de geruststelling

liefs

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    ik zou so wie so even bellen.. ook omdat je ook last hebt van harde buiken en krampen.

Ik heb zelf ook heel veel last van harde buiken en krampen (voelt als weeen) en ben hiervoor al 2 keer naar het ziekenhuis geweest.
    Ze hebben mij toen alle 2 de keren gevraagt of ik bloedverlies had en hoe mijn afscheiding eruit ziet..
    Niet dat dit meteen iets ergs hoeft te zijn, maar als ik dat van jou lees zou ik gewoon om voor jezelf zeker te weten even bellen.

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Het zou ook nog op blaasontsteking kunnen duiden, als je zwanger bent schijn je dat niet altijd te voelen.
    Ik zou gewoon even bellen ;)

5. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik heb naar de ziekenhuis gebelt en verteld dat ik vanaf vorige week last had van licht bruin/rood afscheiding en onregelmatig harde buiken, de verloskundige advieseerde mij om meteen langs te komen, ze hebben half uur naar de baby hartje geluisterd.

Plasje gedaan in potje met spoed naar onderzoek gestuurd, daarna hebben ze echo gemaakt zag alles goed uit alleen de placenta ligt net tegen de rand van de baarmoedermond dus niet ervoor.

De baby ligt mooi met de hoofdje naar beneden ze hebben ook naar de vruchtwater gekeken via echo gelukkkig zag alles er prima uit.

Daarna hebben ze inwendig echo gemaakt plus met een eendenbek gekeken alles zag er prima uit en dat afscheiding heel normaal is behalve als de kleur verandert, ze hebben mij geadviseerd om rustig aan te doen.

De afscheiding waar ik momenteel last van heb, kan oud bloed zijn ik hoef mij er verder geen zorgen te maken, maar als ik echt bloeding krijgt moet ik zeker contact opnemen.

Harde buiken zijn normaal maar als het echt regelmaat in komt moet ik weer contact opnemen, nu voel ik mij iets gerust gesteld want ik maakte mij echt zorgen.

Mijn baby is super actief blijft geen minuut stil ziet er gezond uit...

Groetjes,

ANGEL24

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

zeker bellen, ik had bloedverlies en krampen toen ik ging bevallen, en ook al ben je pas 32 weken, ik zou er zeker naar laten kijken!

Deel Deze Pagina