Megadruk in de buik en nog maar 19,5 week zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamaleonie, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben zwanger van de tweede uk en nu is die kleine in mijn buik toch druk, de hele dag door! Ook aan de buitenkant al goed waarneembaar.
    Ik herken dit niet van de eerste komt het bij jullie ook voor? Zo druk?

Groetjes Leonie

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Zo vroeg al jij had ik het niet.
    Maar deze kleine is ook super druk, zo erg dat het soms gewoon pijn doen.
    Ik loop af en toe behoorlijk krom, voel me af en toe net 90.
    En kalmeren ho maar, even rustig aan doen doet de kleine niet aan.
    Word er s`nachts wakker van.
    wat bij mij wel helpt is insmeren met olie, zwangerschapsolie/massageolie daar word de kleine vaak iets rustiger van.
    gelukkig ben ik er bijna.

Sterkte de komende tijd.

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Hier ook een hele drukke uk, eerste kindje ook, en ook nog een voorliggende placenta... Ik denk een adhdertje ofzo ;)

4. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een drukke kleine in de buik, iedere keer weer bij onderzoek, haptonomie en echos ligt hij/zij te spartelen.
    Sinds de 28ste week zijn de bewegingen iets minder frequent, volgens mij ook omdat kleintje niet meer zo veel ruimte heeft wild te doen. Of ik ben eraan gewend geraakt... ;)

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier ook vanaf week 20 een druktemakertje. Manlief voelde de kleine toen ook al aan de buitenkant. Is mijn 1e kindje en heb achterliggende placenta dus dat werkt er ook aan mee natuurlijk.. Ik kan er ook niet van slapen haha had al aan de vk gevraagd of de kleine geen slaaptekort krijgt zo,maar volgens haar doen baby's haze slaapjes.. (die van mij doet slaapjes van 3 min dan vrees ik..)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Herkenbaae, mijn eerste was ook zo verschrikkelijk druk, ook al zo vroeg. Hij is nu 26 maanden en nog steeds temperamentvol en hyper. Mijn tweede was rustiger in de buik en nu als baby ook.

7. Chai

Chai Niet meer actief

Bij mij ook een drukke dame in de buik en erbuiten ook. ;)

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik ben nu zwanger van de derde, en ik voelde ze allemaal heel erg goed. Deze uk nu het minst, maar dat zal waarschijnlijk komen door dat mijn placenta nu voor ligt. Mijn man voelde deze uk ook al voor de 18de week, dus het kan prima.

Deel Deze Pagina