Hoi hoi, Ik ben zwanger van de tweede uk en nu is die kleine in mijn buik toch druk, de hele dag door! Ook aan de buitenkant al goed waarneembaar. Ik herken dit niet van de eerste komt het bij jullie ook voor? Zo druk? Groetjes Leonie
Zo vroeg al jij had ik het niet. Maar deze kleine is ook super druk, zo erg dat het soms gewoon pijn doen. Ik loop af en toe behoorlijk krom, voel me af en toe net 90. En kalmeren ho maar, even rustig aan doen doet de kleine niet aan. Word er s`nachts wakker van. wat bij mij wel helpt is insmeren met olie, zwangerschapsolie/massageolie daar word de kleine vaak iets rustiger van. gelukkig ben ik er bijna. Sterkte de komende tijd.
Hier ook een hele drukke uk, eerste kindje ook, en ook nog een voorliggende placenta... Ik denk een adhdertje ofzo
Hier ook een drukke kleine in de buik, iedere keer weer bij onderzoek, haptonomie en echos ligt hij/zij te spartelen. Sinds de 28ste week zijn de bewegingen iets minder frequent, volgens mij ook omdat kleintje niet meer zo veel ruimte heeft wild te doen. Of ik ben eraan gewend geraakt...
Hier ook vanaf week 20 een druktemakertje. Manlief voelde de kleine toen ook al aan de buitenkant. Is mijn 1e kindje en heb achterliggende placenta dus dat werkt er ook aan mee natuurlijk.. Ik kan er ook niet van slapen haha had al aan de vk gevraagd of de kleine geen slaaptekort krijgt zo,maar volgens haar doen baby's haze slaapjes.. (die van mij doet slaapjes van 3 min dan vrees ik..)
Herkenbaae, mijn eerste was ook zo verschrikkelijk druk, ook al zo vroeg. Hij is nu 26 maanden en nog steeds temperamentvol en hyper. Mijn tweede was rustiger in de buik en nu als baby ook.
Ik ben nu zwanger van de derde, en ik voelde ze allemaal heel erg goed. Deze uk nu het minst, maar dat zal waarschijnlijk komen door dat mijn placenta nu voor ligt. Mijn man voelde deze uk ook al voor de 18de week, dus het kan prima.