meis maak je niet druk is heel normaal ! ik ben dinsdag 6 weken ,dus we lopen gelijk ! gezellig! gr Claire
Hallo allemaal, ik ben ook ongeveer 5 weken zwanger van ons eerste kindje en vind het erg spannend gaat alles wel goed, heb namelijk al een paar dagen een beetje bloed verlies volgens mijn huisarts kan dit geen kwaad maar weet het niet, ga er vanuit dat het nog goed gaat. Heb wel last van kwaaltjes ben erg misselijk vooral 's morgens en kan bepaalde dingen niet meer eten. voor alle zwangere dames hartelijk gefeliciteerd met dit kleine wondertje groetjes Saskia
Hoi Flower27 Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Nee ik maak me ook niet meer druk en ik heb er nu toe heel af en toe last van me buik maar dan ga ik effe leggen en dan is het over ik geniet er nu elke dag gewoon van gisteren hebben we paar kleine dingetjes gekocht is zo leuk joh als ik 20 weken ben dan gaan we zo pretecho maken ik vind dat zo mooi en dan weten we gelijk wat het wordihihih gr Citta
"Hoi Saskia Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Tuurlijk zou ik ook als ik jou was me zorgen maken als ik zou gaan vloeien maar als de verloskundige of dokter zegt dat het goed zit vertrouw daar dan maar op ik heb nog niet gevloeit en dat hoef ook niet alle vrouwen te krijgen misselijk ben ik ook niet ken nog alles eten maar ik doe wel vresselijk boeren ihihihih of ik nou gegeten heb of niet hihihihih ach als het dit alles is vind ik het prima hihihi nou geniet er nu maar lekker van Gr Citta
Hoi Citta, We moeten er gewoon lekker van genieten dat neemt ons niemand meer af toch? En het kan altijd mis gaan. Als het je moet gebeuren dan gebeurt het je toch. En ook wij hebben het van dichtbij meegemaakt hoe oneerlijk het leven kan zijn. We kennen iemand waar het met 8 maanden zwangerschap mis is gegaan en zelfs iemand waar het kindje een week na de geboorte is overleden. Dus geniet er lekker van. Liefs Chantal