Hoi Meiden, heb even een bv dip. Ben super trots dat ik al 8 maand bv geef, en wil het liefst nu wel doorgaan tot zijn 1e jaar. Maar op dit moment twijfel ik een beetje. Met 5,5 /6maand heeft het flink tegen gezeten en dankzij begeleiding is het goed gekomen.Had veelste weinig voeding. Op dit moment geef ik 3keer per week (op dagen dat mn zoontje naar kdv) gaat kv en de rest bv Maar mn tepels gaan nu elke keer kapot (mede dankzij het kolven), in slaap vallen wilt mn zoontje het liefst aan de borst doen en nog een paar kleine ongemakjes.. Het gaat maar om kleine dingen... Vraag me nu alleen zelf erg af hoelang ik nog werkelijk door wil gaan. Wilde het alleen even kwijt....
Snap ik dat je het even kwijt wil. Ik vind het ook echt super knap dat je nog steeds geeft ondanks de moeilijke tijd rond 6 maanden. Ik hoop dat je de goede keuze kunt maken die voor jezelf goed voelt.
Onwijs knap dat je hebt doorgezet toen het zo lastig ging! Maar ik kan wel begrijpen dat je nu twijfelt of je door wilt gaan. Ook al zijn het kleine dingen, vervelend zijn ze natuurlijk wel. Ik hoop dat je voor jezelf de juiste keuze kunt gaan maken, en dat je daar dan ook rust over krijgt.
Dank je voor de reacties... Gelukkig heb ik bijna vakantie. Lekker dan een beetje bij slapen en even niet te hoeven afkolven...heerlijk Misschien dat het dan beter gaat...
Wat goed dat je al 8 maanden borstvoeding geeft!!! Ik heb ook een paar flinke dippen gehad, o.a. die van 9 maanden!! mn dochter wilde 2 weken niet aan de borst, want dan was het krijsen!! Bleken 2 tanden te zitten.....happen kon ze even niet. Heb toen 2 weken gekolft om de productie op pijl te houden, erg zwaar! En steeds dacht ik, en nu zal het wel gebeurt zijn! Maar kijk me nu, ik ga naar de 16 maanden! Het komt goed, heus! Het is even vervelend, maar zolang jij je best blijft doen gaat dat jaar zeker wel goed komen! Ik heb trouwens ook 1 tepel die wat pijn doet, hij wil maar niet helen helaas.... Ach, lekker smeren met Bepanthen!
Jeetje al bijna 16maand ?? pfff dat is echt lang. En dan doe je het 2 keer per dag ?? Mijn streven is nu een jaar. Mijn tepels kunnen ook moeilijk helen idd. En daarom doet het kolven ook zo'n pijn. Dan word er zo aan getrokken.Als ik het zachter zet dan komt er amper wat uit. Dank je voor je berichtje