En waarom? Omdat ik nog steeds niet mijn oude zomerkleren pas!! Zit wel al op mijn gewicht van voor de zwangerschap... alleen mijn lijf is zoooo veranderd...ik pas er gewoon niet in! Nu zou je denken, goh dan ga je toch een nieuwe garderobe aanschaffen..dat is het probleem. Financieel gaat het even niet zo lekker (lang leve de belastingdienst). En ergens vertik ik het ook gewoon om nieuwe broeken te kopen terwijl ik mooie in de kast heb liggen! Nog meer meiden die dit herkennen? Of heb ik gewoon te hoge verwachtingen 5 maand na bevalling..
Dat is flink balen. Ik pas gelukkig al weer 80% van mijn broeken. Alleen blousjes en shirtjes zijn een probleem want mijn boobs zijn zo huge geworden..
Je mag mijn kleren hebben lol ik pas ze zometeen niet meer haha en je hebt nog een paar maandjes te gaan he, kan zijn dat je nog vocht vast houd. Hoop dat het financieel snel weer lekker gaat, scheelt een hoop rust en dat merk je ook vaak met hoe je eruit ziet. *knuf*
Mja... ons zoontje is inmiddels bijna 15 maanden en nog steeds zit ik niet op mijn oude gewicht... Vooral broeken passen mij niet meer. Ik heb nog steeds een enorme dikke buik. Van boven pas ik wel weer mijn 'oude' kleren. Dus ja, ik baal ook!
@corina: hoop dat je gelijk hebt van dat vocht maar ik heb er een hard hoofd in hahahaha Naja als je bekijkt dat ik 15 kg er wel al af heb gekregen... is dat ook wel een prestatie.. Maar met dat mooie weer wil je weer eens wat anders dan het enige spijkerrokje en spijkerbroek dit je wel past! Hi hi
15kg in 5 maanden tijd is zeer netjes!!! Wees maar trots op jezelf meis! De laatste kilo's gaan altijd het moeilijkste eraf.
bij mij past er ook niks meer. ik verzuip overal in. ben ind e zwangerschap 10 kilo afgevallen en nu nog een kilo of 8. gelukkig blijft het nu stilstaan. maarja 2 kleding maten minder dus en overal een riem op. zo heeft iedereen een ander probleem want ik heb hier ook niet om gevraagd.
@corina: thanks! (en toch maar steeds meer verwachten van jezelf he...hahaha, ik moet niet zo perfectionistisch zijn..) Maar goed als je nu maat 42 hebt, en weer terug wil naar 40... EN je ziet constant je vrouwelijke collega's rondparaderen in hun maatje 34/36... tsjaa..dan voel ik me af en toe wel eens een logge/lompe koe!
dat is ook verre van ideaal! Maar ben je nu dan wel op een ' gezond ' gewicht met -18? Of heb je nu ondergewicht?
Als jullie (Yinte en Natjes) elkaar nou geven, dus natjes wat gewicht aan Yinte en jullie zijn beide tevreden haha Als dat toch eens zo makkelijk ging he..
herkenbaar.. helaas.. :x nu na de 2de zwangerschap alle kilo's eindelijk kwijt.. maar wil voor de zekerheid nog 5 kilo extra afvallen.. merkte na de eerste dat je uiteindelijk toch nog iets strakker gaat worden.. maar dat duurt even.. succes!
aah meid nog maar 5 maand geleden ben je bevallen he!! geef je lichaam zowiezo een jaar de tijd om zich weer te herstellen als vanouds! ik ben 8 maand geleden bevallen en in het begin ging het erg moeizaam met afvallen maar nu gaat het sneller hoor... ik moet nog 5,2 kg en dan weeg ik weer 65 kilo... je kan ook proberen je oude kleding te verkopen op mp en daarvan nieuwe te halen? of oude spullen van zolder halen en boeken e.d en die verkopen... niet te streng zijn voor jezelf meid...
Ik denk dat ik inderdaad maar wat (positie)kleding ga verkopen. Is wel een goed idee! (is daar eigenlijk wel vraag naar?)
herken ik wel alleen in een ander opzicht.. mijn kleren zijn gewoon te groot geworden! ik had vorig jaar maatje 38 en nu 36 dus ook hier mag weer een nieuwe zomergarderobe aangeschaft worden
hihi ja corina dat zou pas grappig zijn hé. ik blijf nu al een tijdje hangen natjes dus ik denk dat ik redelijk ontzwangerd ben en nu zal ik wel op gewicht blijven. zwanger zijn vind mijn lichaam gewoon niet zo geweldig vrees ik. wie valt er nu af van zwanger zijn. maar maatje 34/36 is ook wel een beetje overdreven mager hoor vind ik. daar hoef je je echt niet aan te spiegelen. jou kilootjes gaan er ook nog wel af. lekker van de zomer flink veel wandelen met de kleine enzo.
ps. ik zou niks verkopen en ze gewoon een jaartje in de kast leggen nog. en gewoon wat kleding van anderen proberen over te nemen zoals gezegd misschien van marktplaats.
Dat doe ik dus al. Gewoon 2 boterhammen in de ochtend en 2 in de middag. Liefst met kipfilet erop. EN twee stukken fruit, avondeten en beetje yoghurt. Is al geen vetpot