Ik ben zo kwaad en verdrietig ik moet mijn verhaal even kwijt. 31 oktober 2009 ben ik op de fiets naar mijn werk aangereden door een auto.Ik reed op de rotonde en zij heeft me niet gezien en me aan de zijkant aangereden.In de eerst instantie leek het niet zo erg.Mijn nieuwe fiets van 6 weken oud leek alleen een gevleugeld achterwiel en een schram op het stuur te hebben.Ik was echter wel bont en blauw en had een flinke schaafplek op mijn been(wat achteraf nu een litteken is geworden en heb weken lang met pijnlijke donkerblauwe plekken over mijn hele boven been rond gelopen) Ik was zo geschrokken en kon niet helder mee nadenken.Ze heeft 112 gebeld maar die vonden het niet nodig om te komen(was ook niet nodig) Als ik ergens last van kreeg moest ik naar de huisarts.Ze heeft me nog haar gsm nummer gegeven en is gegaan.Ze gaf toe dat ze fuot zat en verzekerde me ervan dat ze alles in orde zou maken mbt mijn fiets.Maar ik heb geen schade formulier ingevuld.(ik ben veel te goed van vertrouwen) Ik heb haar de volgende dag opgebeld hoe nu met mijn fiets.Ze vvroeg niet 1x hoe het met me ging.Ik moest hem maar naar de fietsenmaker brengen en een offerte laten maken. Mijn fietsenmaker zei dat diet fiets weer helemaal in originele staat terug moest ik had hem daar ook 6 weken eerder gekocht.Het frame was scheef doordat ze me van de zijkant had geraakt en de fiets is total loss verklaard door de fietsenmaker. Nu komt het: ze zei dat ik er een slaatje uit wilde halen en dat dat niet kon.Ze schakelde haar verzekering wel in en ik hoorde er wel van.Ik wachtten...Na 2 weken haar nog eens gebeld en ze zei dat ze haar verzekering had ingeschakeld.Ik nog eens zeggen kunnen we dan geen schade formulier invullen maar ze laat me steeds niet uitpraten.Het is een hele dominante dame,en ik voel me steeds heel opgelaten als ik haar bel.Ik ben het "slachtoffer"en moet overal achteraan. Na een tijdje eb ik mijn bijstands verzekering ingeschakeld en die melde me vandaag dat ze nog steeds geen melding heeft gedaan bij haar verzekering>ze heeft dus de hele tijd tegen me gelogen. ik wil er heleaal geen slaatje uitslaan,ik wil alleen mijn fiets terug waar ik niet meer op kan fietsen.Zelfs mijn fietstassen die kapot zijn en mijn broek heb ik niet eens opgegeven zo stom ben ik wel geweest. Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt.Ik heb er zelf niet voor gekozen om aangereden te worden heb er lichamelijk veel last van gehad en krijg nu dit weer.
He wat rot zeg!!!! Kan je anders niet naar de politie ofzo als ze zo moeilijk blijft doen? Zij heeft jou tenslotte aangereden... Het punt is alleen je hebt geen schadeformulier en getuigen heb je natuurlijk ook niet?? Dus wat als zij strax gaat ontkennen? Ik zou in ieder geval alles op alles zetten om toch het geld voor een nieuwe fiets te krijgen! Sterkte en succes meid!
jeetje meid wat vervelend zeg! Ik snap niet dat mensen zo kunnen zijn. Ik bedoel wat is nou een fiets? Jij wil hem graag terug en voor haar is het toch een kleine moeite? Ik zou aangifte gaan doen bij de politie, die kunnen je vast wel helpen. Wij hebben een keer aanrijding met een andere auto gehad. Was niet onze schuld en de auto is er vandoor gegaan. Heb het nummberbord onthouden en ze hebben hem gevonden. Dus ik weet hoe je je voelt meis. Kop op, en hopelijk krijg je het snel voor elkaar!
Echt heel rot voor je zeg! Maar je kunt inderdaad het beste contact opnemen met de politie. want zo is het voor jou alleen maar erg pijnlijk.
Hartstikke rot voor je, maar je zegt het zelf al: je bent niet zo slim geweest... Hup, naar de politie, en aangifte doen! Sterkte!
inderdaad, als zij niet wil luisteren, dan maar via de politie! stomme muts! (die aanrijdvrouw dan he)
Ze heeft 112 gebeld en Ik heb navraag gedaan bij de verzekering schijnbaar mogen zij zo`n melding opvragen.Dus er is wel bewijs.Ik ga idd de politie maar eens bellen.Ik weet alleen niet of ik na zo`n tijd nog aangifte kan doen.
Oh dat kan denk ik wel! Gewoon de situatie uitleggen en dat je hoopte dat jullie het samen op zouden lossen maar dat zij hier nu moeilijk overdoet!
Jeetje wat een rot verhaal, ik ben begin vorig jaar aangereden, gelukkig had ik zelf niks, en wel formulier in gevuld maar die jongen weigerde achteraf het formulier in te leveren bij zijn verzekering. Dus zelfs al heb je een formulier wordt het nog lastig. Mijn rechtsbijstand heeft er toen voor gezorgd dat ik 8 maanden later mijn geld had. maar vind het zo krom in NL dat als hij schuld bekend op een formulier ik dan nog zoveel moeite moet doen omdat hij niks in wilde leveren! Nou ik hoop dat jouw rechtsbijstand ook iets voor je kan betekenen!! Succes ermee!
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Wellicht dat je hen eens kunt bellen voor advies. En anders haar gewoon weer bellen. Als ze je niet uit laat praten, moet je gewoon met ferme stem zeggen dat je het heel onbeschofd vindt dat ze je niet uit laat praten en dat je er niet van gedient bent dat zij zo met je omgaat en je ervan beschuldigd er een slaatje uit te willen slaan. Zo ga ik ook altijd om met mensen die me zo proberen te behandelen aan de telefoon en het helpt altijd. Ze schrikken er toch een soort van. Laat je niet overbluffen door haar hoor. Is ze helemaal van de pot gerukt!!
rechtsbijstand is gisteren ingeschakeld en gaa er werk van maken.Ik wacht maar weer af en ga de politie bellen voor een aangifte.Maar ikvind het gewoon zo rot.Ik word aangereden en kan overal achteraan om mijn fiets terug te krijgen.Die staat nu al vanaf 1 november bij de fietsenmaker en ik heb al die tijd een leen fiets.Vorige week ben ik nog maar eens bij ze langs geweest met een pak oekjes voor bij de koffie om te zeggen dat ik nog steeds niks wist.Gelukkig doen ze daar niet moeilijk om en mag ik hun leenfiets gewoon hebben.
Wat een asociaal mens! Sorry hoor, word er gewoon pissig van! Hopelijk krijg je je fiets nog vergoed! Sterkte ermee!
Ik heb aan de andere kant van het verhaal gestaan en dat kan soms ook rot zijn hoor In ons geval had mijn man (ook op een rotonde) een oudere dame op de fiets over het hoofd gezien. Fiets en dame kapot en erg vervelend allemaal. Wij hebben meteen onze verzekering gebeld en alles zou in orde komen. Het slachtoffer moest dan haar verzekering bellen en die moest dan onze verzekering aansprakelijk stellen (papier kwestie dus). Alleen snapte mw dat niet zo goed, dagen lang belde ze ons 4 tot 5 keer per dag met de vraag wanneer haar fiets nu weer gemaakt zou worden. We hebben haar een kaartje gestuurd om haar beterschap te wensen (had ook geschaafde benen), dit werd beloont met een telefoontje waarin ze melde dat ze eigenlijk een bosje bloemen had verwacht omdat ze door ons niet meer kon werken (we hebben het hier over een dame van midden 70). Uiteindelijk heb ik haar het telefoonnummer van onze verzekeringsagent gegeven en gezegd dat ze daar maar contact mee op moest nemen en daarna heeft ze ons nooit meer gebeld. Uit jouw verhaal maak ik op uit dat jij geen verzekeringsgegevens van haar hebt gekregen en dat je haar dus op die manier (via je eigen verzekeringagent) aansprakelijk kunt stellen. Groetjes anita
Vervelend dat dit is gebeurd en dat jij nog geen nieuwe fiets hebt. Als jij naar de politie gaat met jou verhaal is het wel handig als je iets meer gegevens hebt dan dat het om een vrouw gaat en haar telefoonnummer. Kun je via haar telefoonnummer haar adresgegevens niet achterhalen op internet? (zoekopnummer of zoiets).
Mijn advies: Laat haar weten dat als dit niet voor 1 februari is opgelost, dat jij dan aangifte doet bij de politie. Misschien is het verstandig zelf niet meer met haar in gesprek te gaan, maar de rechtbijstandsverzekering alle contacten te laten onderhouden. Rot zeg! Succes ermee.
Er is gebeld met 112, deze hebben het in de lucht gewapperd (net als je zelf zegt niet nodig). Je kan het proberen op te vragen (alles word geregistreerd) en via die weg aangifte doen. ff een simpel zoekertje in de telefoon database en ze hebben dr adres. Maar des al niet te min een mooie rot streek!!
Het waarborgfonds geldt alleen voor situaties waar de veroorzaker onbekend is en er getuigen aanwezig zijn. In dit geval is de dader bekend, dus geen recht op een vergoeding uit het waarborgfonds.
Jeetje wat vervelend! Jij bent hier het slachtoffer en het is haar fout en dan gaat ze ook nog eens zo brutaal doen? Ik zou aangifte gaan doen...ik denk namelijk zelf persoonlijk dat ze hoopt dat jij afhaakt.