Ik haat de winter !!

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

OMG wat heb ik een shurft hekel aan dit weer ..

Tuurlijk is het leuk als er sneeuw ligt maar ik word zo stront ziek van dat koude weer .. En dan nog eens die gladde straatjes .. Kan niet eens normaal lopen ... Strooien doen ze hier niet dus als je niet naar buiten hoeft raden ze je af om dat te doen ...

Schaatsen doe ik ook niet want met mijn 120 kilo weet ik zeker dat ik er door heen zak ...

IK WIL DE ZOMER ...

Waar is het heerlijke zonnetje waar we lekker onder kunnen liggen in onze zwemkleding ...

Winterdip ? Wie ik ? .. Nee toch hoe kom je er bij :x

Ben ik de enige die me zo voelt en die blij is als het voorjaar weer gaat beginnen.. Met al die heerlijke opkomende bloemen geuren, baby diertjes die worden geboren, het gezang van de vogels, lekker wandelen op het strand, lekker BBQen .... :(

Sorry moest het ff kwijt, hier thuis worden ze namelijk ziek van mijn winter dip ... ;)

Voor de rest gaat het wel goed hoor met me hahahah :D

2. Writer

Writer Niet meer actief

ik haat winter ook , haat koud brrrrr ,geef me altijd zomer of lente heerlijk ,duurt nog effe vrees ik voor dat we de dikke jas aan de kant gooien:(

3. chantal1984

Nou idd het zal nog wel ff duren ja ... :(

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.861
    113
    Ik vind de winter op zich wel leuk, maar van mij mag het wel wat korter duren.
    Die sneeuw ben in onderhand ook beu, want het enige waar ik kom is nog de supermarkt met de kinderen in het wagentje. Ik ga nu echt niet fietsen, want het is behoorlijk glad. Oh ja en tussen de middag de hond uitlaten, kan je vertellen dat dat echt énig ;) is met 2 kinderen in een duowagentje wat af en toe in een sneeuwschuiver verandert.
    Vanmorgen was ik helemaal klaar, kinderen dik ingepakt, zegt mijn dochtertje met haar skipakje aan 'mama, ik moet plassen' :x, jawel, alles weer uit, zit ze op haar potje 'hoef toch niet'. Oke, en mama natuurlijk positief blijven 'goed geprobeerd', maar inwendig kookte ik :D. Ja, ik vind het wel mooi geweest, de lente mag van mij komen.

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    eindelijk een club voor sneeuwhaters!! Ik heb er ook zo'n hekel aan! 1 dagje vind ik het leuk, even lekker sleeen en dan ben ik er klaar mee! Maar er ligt dus nu al vanaf 17 december sneeuw! En als ik de vooruitzichten mag geloven zijn we er voorlopig ook niet vanaf.

Ik wil de lente!!!

6. ik vind het wel leuk die sneeuw, maar niet langer als 2 weken...
    de vakantie is voorbij dus het mag van mij wel gaan dooien!

maar bij een hoop mensen slaat de elfstedenkoorts inmiddels goed toe, dus die zullen niet blij zijn met dooi :D

Verder verlang ik ook wel naar een heerlijk lentezonnetje
    en lammetjes :)
    en dat ik die vervelende dikke winterjas niet meer aan hoef

7. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    hahaha zo herkenbaar :D
    ik heb niet echt een hekel aan sneeuw, ik heb een hekel aan die kou die erbij komt.
    Nou zou je denken die heeft genoeg spek op de ribben ;) hahaha, maar jah bij mij gaat die regel absoluut niet op.
    Ik ben een enorme koukleum!
    ten 2e heb ik in de winter altijd heel veel last van Astma aanvallen, dus is voor mij een extra reden om de winter niet leuk te vinden

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik haat de winter ook, met mijn wintertenen en gebarsten droge huid op mijn handen dat prikt als een idioot elke keer als ik mijn handen was en dan wordt het nog droger!!

maar verder gaat het ook prima met mij hoor Chantal :D

ik begrijp je 100%!

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    De kou vind ik niet zo heel erg maar de rest mag mij echt gestolen worden.

Door mijn ms zit ik dus nu al bijna 2 weken met de kids door de week in mijn huis opgesloten.

- de wandelwagen krijg ik simpelweg niet door de sneeuw gedrukt
    - met mijn minder mobiliteit durf ik niet over de gladde stoepen en wegen te lopen

Ik wordt onderhand knettergek van het binnen zitten, kan niet wachten tot morgen manlief vrij is, dan kan ik over het door hem sneeuw en ijsvrije pad naar de auto lopen en wordt ik de stad in gereden in de hoop dat de winkeliers in ieder geval hun stoepen wel schoon hebben gehouden.

Groetjes Anita

10. chantal1984

Ow die droge handen ken ik ook idd ..

Ik heb ook altijd van dat statische haar ... Kan er werkelijk niets mee doen ...

Ben ik blij te lezen dat ik niet de enigste ben zeg :D ...

Kunnen we af en toe lekker tegen elkaar klagen ;)

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik begin er nu ook wel schoon genoeg van te krijgen!

Voor even is het leuk, maar dit duurt nu te lang.
    Ik moet eerst de wijk uitlopen voordat ik fietsen kan.
    Bij ons in de wijk is helemaal niet gestrooit en niemand die zijn pad schoonmaakt behalve wij dus dat schiet ook niet op!

En dan moeten we nog even als we de vooruitzichten mogen geloven ;)

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik ben echt blij dat ik nu in de winter hoogzwanger en bedrust heb, ben er echt niet rouwig om dak niet naar buiten mag..

verheug me op de zon, op mijn nieuwe balkonnetje in mijn nieuwe huis :D

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben dit weer ook goed zat... Al was het alleen maar om al die kleren die ik mijn zoon moet aantrekken voordat ik eens met hem naar buiten kan. Dikke jas, muts, handschoenen, sjaal, slofjes, voetenzak...pfff... Waar is de tijd dat ik hem gewoon in een romper en een broekje in de wagen kon zetten en weg kon...:(

14. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hier nog iemand die wenst dat alle sneeuw snel weg is. Met mijn elektrische rolstoel kom ik amper buiten, je glijdt alle kanten op. BLEH

15. chantal1984

Ik ga zo maar weer '' verplicht '' het ijs op want manlief en die kleine willen het ijs op ...

Gelukkig kan ik zo vanuit mijn achtertuin het ijs op stappen dus hoef ik niet ver de deur uit .. ( Zie foto )

En heb een big smile op mijn gezicht voor mijn zoontje die vind het wel leuk .. Mama heeft vanavond last van haar mond van het nep lachen ;).

16. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ja, hier nog meer kandidaten voor de winter-haat-club! Mijn vrouw zit al zowat een maand in huis, want we hebben geen auto en de wijk is hier ook niet gestrooid. Zelfs de kinderen zijn de sneeuw ondertussen zat. Kou is nog één ding, maar die stomme gladheid:x

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan sneeuw. De kou vind ik nog niet eens het ergst (al staat dat ik ook niet in mijn top ten van favoriete dingen ;)) maar die eeuwige, ellendige sneeuw..!! Grr...
    Elke fucking keer de vloer in de gang vies van alle sneeuw, de vloer in de woonkamer vies van alle sneeuw ("Oh, sorry, vergeten mijn schoenen uit te trekken"). Vandaag al bijna 4 keer op mijn giecheltje gegaan omdat het zo pokke glad is. Je kunt letterlijk schaatsen bij ons op de straat. En dan ook nog eens een winterjas die met de week moelijker dichtgaat :)

Nee, doe mij ook maar een lekker lente zonnetje, bloemetjes die uitkomen, lammetjes in de wei en een lekker terrasje :D

Ik begrijp PRECIES wat je bedoeld Chantal! I'm with you :D:p

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Eigenlijk best grappig het maakt niet uit wat voor weer het is het is echt nooit goed ;)
    Is het een keer heerlijk zomer duurt het weer te lang omdat de mensen weer last hebben van de warmte, hebben we eindelijk echt winter is het weer niet goed. :D
    Ja je hebt veel ongemakken door dit weer en ik werk in de thuiszorg dus heb er heel veel last van maar toch geniet ik er dubbel en dwars van.
    Je kunt er wel van balen maar daardoor verdwijnt de sneeuw en ijs echt niet.
    En zoals het er nu naar uit ziet duurt dit nog wel een poosje ook.

19. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Tsja, heb toch echt liever de zomer omdat ik dan tenminste normaal naar buiten kan. Nu is het net echt huisarrest.

20. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Jawel hoor, het weer kan wel goed zijn. Mij hoor je niet klagen in de zomer hoor, ook niet als het heel lang heel warm is...alleen als het gaat regenen ;) Maar dit winterweer haat ik echt, dat lyrische gedoe over hoe mooi het eruit ziet 'zo mooi die bomen' ontgaat mij geheel. Ik hou niet van kou, regen, sneeuw, gladheid, blubber, schaatsen, skieen, wintersport en ga zo maar door. Daarnaast wordt ik eens in de zoveel tijd wakker geschrikt door een hele nare telefoon die afgaat omdat mijn man moet gaan strooien, vervolgens klaagt iedereen dat er niet snel genoeg/ goed genoeg gestrooid, heel frustrerend allemaal. En ja, klagen helpt wat mij betreft wel :p

Deel Deze Pagina