ik ben aangereden door een auto,zij laat niks van zich weten

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    volgens mij wordt een simpel telefoontje naar 112 niet geregistreerd, kan me vergissen hoor. maar als de dame die je heeft aangereden geen naam of wat dan ook genoemd heeft kunnen ze moeilijk iets registreren. Wel kun je aangifte doen van aanrijding en doorrijden. Heeft mijn vader ook gehad. Hij werd geraakt door een bus van een bekend busmaatschappij. Buschauffeur had zelfs een schadeformulier ingevuld maar niet getekend. Mijn vader heeft toen aangifte gedaan van doorrijden bij aanrijding en de politie heeft contact opgenomen met busmaatschappij en toen was het zo geregeld. Het is namelijk wel een misdaad als ze doorrijden na een aanrijding en dat was in het geval van mijn vader niet echt, maar ze wilden niks doen ivm niet getekend schadeformulier (busmaatschaapschappij dan he).

Toen de politie even contact op nam met busmaatschappij werd het formulier zo getekend.

heel veel succes, het is echt klote, wat een bitch zeg die vrouw, laat anders je man es bellen.

2. Female

Female Niet meer actief

Oke dankje, dat wist ik dus niet :)

3. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Bij ons was de dader wel bekend, maar wij hebben toch geld gekregen van het waarborgfonds.

Je kunt het toch ook bij je eigen verzekering aangeven, zodat zij het kunnen declareren? Of denk ik nu een beetje te makkelijk...

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb vanmiddag nog eens met mijn tussenpersoon van de verzekering gebeld.Heel de sitauatie eens uitgelegd en die zei zonder problemen:wacht maar eens ik zal wel bellen.Misschien dat ik er wat druk op uit kan oefenen.Ik kreeg later het berichtje van hem,dat hij alle gegevens van haar al telefonisch heeft gekregen en dat ze een schadeformulier invult en naar haar vezekering gaat sturen.Ik weet niet wat deze man heeft gezecht tegen haar maar we zijn al een heel end op weg.Gelukkig.Nu nog even afwachtten.

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Wauw! hoop voor je dat het dan nu eindelijk geregeld wordt

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

NIet alle reacties gelezen, maar ik zou aangifte doen bij de politie. Haar nummer heb je en de politie kan dan verder uitzoeken waar ze woont enzo...

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, haha, lees dat het via je verzekering al loopt...
    Mooizo!

8. upc

upc Niet meer actief

BELACHELIJK!!!

Ik hoop dat het opgelost wordt voor je!

Deel Deze Pagina