Ik ben af, maar toch een vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door silsa, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babii ik ken het probleem van de utrogestan, ik moest ze juist gebruiken dat het dik genoeg bleef en het in kon nestelen. Waarschijnlijk is het ook beide keren toen gelukt, maar heeft het niet doorgezet.
    Ik werd echt ziek van die pillen, was echt niet meer leuk. Daarom moet ik nu pregnyl gebruiken op de 3e, 6e en 9e dag na de eisprong om het goed op te bouwen en te laten nestelen. Daarvoor moet ik dan 1500 gebruiken, maar dit kan ook hoger. Misschien is dat ook een optie voor jou.
    Je hebt er in ieder geval veel minder last van en niet zo'n stomme aplicator. succes

2. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Even een berichtje over de afloop. Ongi sinds gisteren. Sensitest bleef wit en 2 x kv indroogstreepje(?). Ik ga de volgende keer weer voor de sensitest en de kv als bevestiging gebruiken. Net als voor de mk.

Babii en ZJ84. Sterkte meiden met jullie situatie. Ik hoop van harte dat er toch een wondertje mag komen. Is jullie onwijs gegund.

Liefs

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Pregnyl zorgt er niet voor dat het slijmvlies optimaal blijft, Pregnyl zorgt voor een langere LF en een eisprong *dus dat het eitje springt*.

Ik heb altijd Ovitrelle 6500 om de eitjes te laten springen en moet alsnog Utrogestan inbrengen.

Bij een IVF behandeling is dat ook :). Pregnyl zetten, dat zorgt voor de eisprong en dat je LF oké blijft en dan Utrogestan die ervoor zorgt dat je baarmoederslijmvlies intact blijft.

Het heeft voor mij dus geen zin, omdat Pregnyl het bms niet intact houdt (dik dus), maar de Utrogestan wel, aldus mijn IVF arts :). Maar ik gebruik al maanden, zelfs meer dan een jaar Ovitrelle om het eitje te laten jumpen (is hetzelfde als Pregnyl). Wel lief dat je zo meedenkt.

Ben hier overigens eindelijk ONGESTELD!!

4. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babii,

ik gebruik het ook niet om het ei te laten springen ik gebruik het echt als versterking en groeiing van het bm slijmvlies. Is een andere toepassing die heel veel artsen niet doen, omdat het veel duurder is dan utrogestan. Ik zit inmiddels ook al ruim 4 jaar in mmm, dus helaas weet ik ook waar ik over praat.

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Silsa ik denk dat je misschien een vmk hebt gehad want kv is normaal wel betrouwbaar. Maar het nadeel is als je een klein beetje hcg hebt maar de innesteling alsnog niet goed is gegaan kun je wel een streepje krijgen helaas. Er zijn er nu 2 die bij hcg minder als 1 nog een posi streepje krijgen. Wel vreemd eigenlijk.
    Maar dat kan blijkbaar. Sterkte \xxx Joyce

6. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Joyce, ja je hebt gelijk. Het verhaal heeft een nieuwe wending gekregen. Ik ben waarschijnlijk direct na de vorige mk zwanger geworden. Ik had er geen erg in en dacht door 2x ongi, ovutesten en zw testen niet zwanger te zijn. Afgelopen dinsdag kreeg ik ineens heel veel bloed verlies met stolsels. Ben met spoed naar het zh gegaan. Was inderdaad een vruchtzakje te zien. Ongeveer 8 wkn schatte ze in. Een stukje weefsel is naar pathologie gestuurd en krijg over 2 wkn daar de uitslag van. Bloedgeprikt en hcg was alweer minder dan 1. Blijkbaar kan dat ook ineens heel snel dalen (nog nagevraagd). Heb met m'n schoonzusje die gyn is zitten bedenken wat het geweest kon zijn. Waarschijnlijk minder dan 8 wkn. En m'n lichaam is waarschijnlijk tegelijkertijd bezig geweest met opbouwen en afbreken. Heel bizar ik had geen idee. Kv test heeft waarschijnlijk toch op hcg gereageerd. Heel bizar allemaal. Wilde dat voor de volledigheid toch nog even melden hier.
    Liefs

Deel Deze Pagina