ik ben bang... ( borstonderzoek gehad)

Discussie in 'De lounge' gestart door manouk, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Veel sterjte vandaag in het ziekenhuis! Ik hoop dat het goed bericht is. laat je even iets horen hoe het was? Sterkte en succes! Liefs, Iris.
     
  2. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    En Manouk hoe is het met je?
     
  3. emmetje

    emmetje Bekend lid

    13 jul 2007
    517
    0
    0
    Ja, gaat het goed met je?!
     
  4. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Hier weer bericht van mij.

    Het is gelukkig ook een fibroadenoom! Ik ben zoo opgelucht.

    Ik ben natuurlijk hardstikke blij maar ik ben ook boos. Het ziekenhuis bood namelijk zijn excuses aan omdat er onnodig paniek gezaaid was. Als een andere ( ervaren) arts er naar gekeken had, had hij gelijk kunnen zeggen dat dit een fibroadenoom was ( ook vanwege mijn leeftijd).

    Die arts die er nu naar gekeken had, dacht dat het niet goed was en dat had ze ook duidelijk aan mij laten merken. Daarom heeft ze voor een biopsie gekozen ipv een punctie ( wat gebruikelijk is).

    Mijn borst heeft nu echt alle kleuren van de regenboog want ik heb er een bloeding van gekregen.....

    Ik heb de laatste tijd echt alleen maar negatieve ervaringen met ziekenhuizen pfff.

    Ik wil jullie wel allemaal bedanken voor jullie berichtjes. Het heeft me echt goed gedaan!
     
  5. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    he wat een opluchting meid... idd wel slordig van het ziekenhuis... pfff heb echt met je meegeleefd...

    wat gaan ze er nu aan doen? of kan het gewoon zo blijven zitten?

    liefs Iman
     
  6. karine

    karine Fanatiek lid

    13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meid,

    Gelukkig is het niet ernstig! Ben ontzettend blij voor je.
    Jammer inderdaad dat de arts zo onzeker erover was en jouw daarmee heeft belast, maar gelukkig is het goed afgelopen ;)

    Liefs.
     
  7. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Echt lief van je!

    Ze willen het laten zitten omdat het op een vervelende plek zit. Als ik het weg zou laten halen, dan zou ik een groot litteken krijgen precies op de plek waar mijn bh randje zit. Ik zou er dan dus meer last van krijgen dan dat ik er nu van heb.
     
  8. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Jeetje wat een opluchting voor je ;) ik hoop ook dat je iets geruster was na mijn verhaal.
     
  9. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jeetje gelukkig hoor!
    Ik heb mijn knobbeltje ook niet laten weghalen, want het komt waarschijnlijk weer terug. En dan krijg je veel littekenweefsel. Dat kan betekenen dat als er echt een keer een kwaadaardig gezwel ontstaat, je dit veel later ontdekt. En tja, ik hoop toch oud te worden, en wie weet wat je nog allemaal krijgt. (niet te hopen, natuurlijk)

    Wel vervelend dat je ook nog een bloeding voor niks hebt nou!
     
  10. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een goed nieuws!
    Liefs, mussie
     
  11. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meid,

    wat een goed nieuws zeg!Zal wel een hele opluchting zijn geweest! ;)

    Liefs,Claudia
     
  12. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    nou lekker laten zitten dan! Nou niet meer te veel aan denken en lekker gaan slapen! :):)

    dikke knuf Iman
     
  13. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ppfff wat een opluchting voor je meid, maar wel een grove fout van dat ziekenhuis.
     
  14. emmetje

    emmetje Bekend lid

    13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hoe vervelend het ook mag zijn: Beter zo, dan dat ze er niet goed naar kijken hoor! Ik zou me in jouw situatie sowieso ongerust maken, zelfs al zou de arts net doen alsof het niets aan de hand is. Mijn moeder, mijn tante, mijn oma (hun moeder dus) en een zus van mijn oma hebben allemaal borstkanker gehad... Mijn moeder had in eerste instantie een borstbesparende operatie gehad en toen bleek achteraf dat ze het niet ver genoeg hadden weggehaald. Kon ze een paar weken erna weer onder het mes en hebben ze alsnog haar hele borst afgezet... Heb zelf ook ooit een knobbeltje gevoeld (was toen ook onschuldig) en heb toen de hele nacht wakker gelegen (ook al "wist" ik dat het waarschijnlijk wel onschuldig zou zijn). Weet dus als geen ander hoe opgelucht je nu bent! En ik ben dus erg blij voor je dat het onschuldig is!
     
  15. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb precies hetzelfde als jij meegemaakt en ook ik ben pas weer helemaal door de molen gegaan. bij mij was het ook gelukkig niets, maar die dagen wachten is vreselijk. ik ben zo blij voor je dat het bij jou ook niets is en nu kun je weer lekker gaan genieten... :D
     
  16. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey meid wat ben ik toch blij voor je ik ben ook opgelucht vond het zo erg voor je. ik ben echt blij voor je.

    Maar ik heb zelf al dire dagen erg pijn in mijn rechter borst aan de zijkant van binnen doet het echt zeer. Ik begin me nu een beetje zorgen te maken :(
     
  17. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    @esthertje: Ja, door jouw verhaal voelde ik me echt beter! Ik ben zo blij dat ik je gepb't had... anders had ik me echt veeel meer zorgen gemaakt.

    @emmetje: Jeetje jij moet ook wel geschrokken zijn nadat je een knobbeltje vond als je het al van zo dichtbij meegemaakt hebt.
    Ik ben ook niet boos dat ze een onderzoek gedaan hebben hoor. Het ging mij echt om de manier waarop. Volgens mij was die arts er echt van overtuigd dat het kwaadaardig was en liet dit zo goed merken. Ze wist me niet gerust te stellen en kon alleen maar zeggen dat het er slecht uitzag en ze het niet vertrouwde. Als ik dan later hoor dat als een andere arts het beoordeeld had, hij/zij me gelijk had kunnen zeggen dat het een fibroatenoom was, word ik wel boos!

    @tirtilisko: Even in de gaten houden meis! Maar ik zie aan je banner dat het de 5e dag van je cyclus is. Dat kan de pijn ook verklaren he.

    liefs,
    Manouk
     
  18. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Manouk ik heb daar nooit last van gehad ook niet tijdens mijn ongi. Dus ik denk niet dat het daaraan ligt en het zit alleen maar aan mijn rechterborst. Nu gaat het iets beter ik hoop maar dat het niet weer erger gaat worden.

    Maar bedankt meid
     

Deel Deze Pagina