Ik ben bang (CT scan)

Discussion in 'De lounge' started by saartje27, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    sterkte zometeen, nou hopen dat het gewoon de hormonen zijn die voor het vergeten enzo zorgen...heb je misschien ook slecht geslapen dat je zon hoofdpijn hebt of bekend met migraina?

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh heel veel succes.

Ik wil je niet verder bang maken,maar wel mijn ervaring delen.
    Een hele goede vriendin van ons heeft 8 weken lang gigantische pijn in het hoofd gehad, geen enkele arts heeft naar haar geluisterd, het werd allemaal op stress gegooid.
    Uiteindelijk is ze vorige week naar het ziekenhuis gestuurd, en nu blijkt dat ze een kwaadaardige hersentumor heeft. Ook zit het in haar longen en lymfeklieren.

Wat ontzettend goed van je HA dat hij je zo snel doorstuurt, en ook dat je goed naar je eigen gevoel luistert!

Ik duim dat er niks ernstigs aan de hand is!!!

3. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ik wil je voor zometeen heel veel succes wensen en dat de uitslag goed uitpakt voor je!

Zal aan je denken!

4. Revit

Revit Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem, ik moet aanstaande vrijdag. Heb wel enig idee hoe je je voelt.

Heel veel sterkte!

5. MvN

MvN Niet meer actief

hoe is t gegaan?

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

meid ik wil je heel veel sterkte wensen! je zal het onderzoek inmiddels gehad hebben en de uitslag.
    ben benieuwd hoe het gegaan is en wat er is.

nogmaals heel veel sterkte.

7. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Jeetje wat erg zeg ik wens je vriendin en jou heel veel sterkte toe. Je hoort het helaas vaker dat artsen mensen met hoofdpijn klachten niet serieus nemen.

8. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hoe is het gegaan? Hoop voor je dat het allemaal goed was.
    Wel goed dat je dokter je door heeft gestuurd. Dit zijn toch geen klachten waar je zo maar mee rond moet blijven lopen.

9. Blaak

Blaak Niet meer actief

Pff.. daar schrik ik zelfs van :p
    Maar het is idd wel realistisch.. je weet maar nooit. Ik hoop dat het niks met jou aan de hand is TS

10. Female

Female Niet meer actief

Ik hoop dat het meeviel allemaal!
    Liefs

11. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Dank je wel voor jullie lieve reactie's.
    Wat vervelend dat sommige van jullie het van dichtbij zo erg hebben gemaakt.

Maar goed. Op scan was in elk geval geen tumor ofzo te zien.
    Ze heeft een aantal test gedaan en die wijzen tot nu toe uit op een aneurysma. Krijg volgende week een MRI om dit te bevestigen of wat nog beter is dit uit te sluiten.
    Het is nu dus even afwachten.

Het is wel van belang dat de druk op mijn hoofd word verminderd. Uitgaande van een aneurysma, zou kunnen betekenen dat het kapot kan klappen. Wat ze overigens niet verwachten gelukkig.

Heb medicijnen mee gekregen en moet nu rust houden en me vooral niet druk proberen te maken.

Mocht er binnen een week iets veranderen moet ik meteen aan de bel trekken.

Nu eerst maar eens zorgen dat de hoofdpijn wat minder word.

Liefs

12. Nessy

Nessy Fanatiek lid

Feb 27, 2008
    2,309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    #32 Nessy, Oct 20, 2010
    Last edited: Oct 20, 2010
    Saartje....gelukkig geen tumor.:)
    Wat een opluchting zal dat wezen voor je.Hoop dat ze er snel achter
    komen met meer onderzoek wat er dan wel speelt en dat je snel
    van de erge hoofdpijn mag af zijn.Voor nu je medicatie nemen en rusten.
    Sterkte!!!!

13. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Wat fijn om te lezen dat het geen tumor is. Hopelijk zakt je hoofdpijn wat af.

14. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Fijn dat het geen tumor is!
    Nou lekker rustig aan doen, laat je goed verwennen:) en sterkte met je hoofdpijn!

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    fijn zeg! ik las al de berichtjes en was bang voor hetzelfde maar gelukkig geen tumor. nou is een aneurysma ook niet niks maar gelukkig denken ze niet dat ie knapt!

16. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ben blij dat het niet al te ernstig is inderdaad. Maar goed verga nog steeds van de knallende koppijn. Net al een pijnstiller ingenomen maar die helpt natuurlijk niet 123.
    Daarbij komt ook dat ik erg misselijk ben en moet overgeven. Dan blijft die pijnstiller nooit lang in mijn lichaam.

Nog even doorbijten.

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    gelukkig snel nieuws en geen tumor maar toch dat andere is ook niet echt bepaald goed nieuws en lijkt mij best eng ( in mijn ogen dan )

ze kunnen er tenminste wel snel wat aan doen,, goed echt heel goed van je arts dat je gelijk bent door gestuurd.

nou hoop dat na de mri je snel wordt geholpen, mijn hoofd scan duurde 30 minuten dus ga van te voren even plassen ihihi had ik last van oooo erg met een volle blaas onder zo'n ding ..

wens je super veel succes voor de volgende rit die je ingaat

18. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ja dat hadden ze me al gezegd ja. Maar wat zo vervelend is dat ik zo erg misselijk ben en steeds moet kokhalzen. Eten kan ik op dit moment niet eens binnen houden.

Ben ook wel blij dat ik zo snel doorgestuurd ben en zo snel word geholpen.

19. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Gelukkig is het geen tumor, maar een aneurysma lijkt me ook niet echt prettig, gelukkend is het geen aneurysma wat op knappen staat, maar toch. Neem aan dat als het zo is je wel geopereerd wordt, hoewel dat ook wel afhankelijk misschien is van de diameter van het aneurysma..Konden ze dat al met veel zekerheid zeggen dat het misschien een aneurysma is? Hoop voor je dat het allemaal meevalt.

20. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Heel veel sterkte!
    Gelukkig geen tumor, maar een aneurysma is ook niet niks hoor!

Probeer zo rustig mogelijk aan te doen en vooral aan jezelf te denken.
    Beterschap!

Share This Page