Dames, Ik ben nu voor de tweede keer zwanger en probeer dus nu ook voor de tweede keer de Blije Doos aan te vragen. Bij de eerste ging dit probleemloos, maar nu kan ik mij niet gewoon via het inschrijfformulier inschrijven, want dan zegt de site dat mijn e-mailadres al bekend is (op zich logisch want ik heb die doos al eens aangevraagd) Aanpassingen opgeslagen en vervolgens log ik nogmaals in om mijn profiel te bekijken, zijn al mijn instellingen weer weg . Ik dus nogmaals mijn profiel aangepast, maar heb nu vervolgens ook geen bevestigingse-mail oid ontvangen. Dus mijn vraag aan alle dames die dus ook voor een tweede keer (of vaker) zo'n doos hebben aangevraagd. Hoe ging dat bij jullie? Ligt het aan de site of aan mij?
Ik kreeg ook geen bevestigingsmail oid. Dacht dat het niet goed door was gekomen maar gisteren eindelijk de "wij" gehad en daar staat in dat ik binnenkort het formulier krijg voor de doos Ben nu 28 weken
Ik had hetzelfde probleem, toen ik 7 maanden zwanger was heb ik ze een mail gestuurd en toen zeiden ze dat ik de uitnodiging zou krijgen. ALs ik die niet kreeg kon ik gewoon naar prenatal gaan en dan zouden hun bellen voor een code en kreeg ik toch de doos. Ik wacht nu nog op een uitnodiging voor de babydoos.