Helderrood bloed tijdens mentruatie na MK

Discussie in 'Miskraam' gestart door neus, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Mijn tweede menstruatie na mijn MK is (net als de 1e ) behoorlijk heftig. Ik lijk alleen maar helderrood bloed te plassen op de wc. Ook is de buikpijn meer dan voor mij MK. Kan het zijn dat weefsel (of id.) nog herstellende is? Na mijn MK (15 febr.) ben ik na paar dagen bruine afscheiding op 1 mrt. ongesteld geworden. En sinds gisteren weer ongesteld. Ook wij hopen op een nieuwe zwangerschap, maar ja, nu nog even niet :( . Zou leeftijd ook een bemoeilijkende factor kunnnen zijn ?(ik ben 30, bijna 31, mijn man 37).

2. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    hoi
    na mijn miskraam was de 2de menstruatie ook helderder en heftig eigenlijk ook zo gebleven bij al mn menstruaties wat ik voor mn miskraam nooit had

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    NA mijn mk waren de eerste 2/3 ongi's echt niet te harden. Liep er met plassen uit en inderdaad zeer helder rood en super pijnlijk. Dat is daarna weer gestabiliseerd naar voor de mk.

4. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben nu met mijn 3e ongi bezig na de mk. Het is echt of de kraan open staat. Je leeftijd: nee hoor, maak je daar niet druk om, doe ik ook niet en ik ben 38!
    Sterkte met alles
    Groetjes Minka

5. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Fijn dat jullie de moeite nemen om te reageren. Het is inderdaad net of de kraan open staat. Misschien moet ik er dus maar aan wennen dat dit mijn soort ongi's zullen worden (alhoewel Me2 anders heeft ervaren).
    Dank jullie voor het medeleven. Ik hoop dat ik het zwaartepunt van deze ongi bijna te boven ben.

Deel Deze Pagina