Mijn tweede menstruatie na mijn MK is (net als de 1e ) behoorlijk heftig. Ik lijk alleen maar helderrood bloed te plassen op de wc. Ook is de buikpijn meer dan voor mij MK. Kan het zijn dat weefsel (of id.) nog herstellende is? Na mijn MK (15 febr.) ben ik na paar dagen bruine afscheiding op 1 mrt. ongesteld geworden. En sinds gisteren weer ongesteld. Ook wij hopen op een nieuwe zwangerschap, maar ja, nu nog even niet . Zou leeftijd ook een bemoeilijkende factor kunnnen zijn ?(ik ben 30, bijna 31, mijn man 37).
hoi na mijn miskraam was de 2de menstruatie ook helderder en heftig eigenlijk ook zo gebleven bij al mn menstruaties wat ik voor mn miskraam nooit had
NA mijn mk waren de eerste 2/3 ongi's echt niet te harden. Liep er met plassen uit en inderdaad zeer helder rood en super pijnlijk. Dat is daarna weer gestabiliseerd naar voor de mk.
Ik ben nu met mijn 3e ongi bezig na de mk. Het is echt of de kraan open staat. Je leeftijd: nee hoor, maak je daar niet druk om, doe ik ook niet en ik ben 38! Sterkte met alles Groetjes Minka
Fijn dat jullie de moeite nemen om te reageren. Het is inderdaad net of de kraan open staat. Misschien moet ik er dus maar aan wennen dat dit mijn soort ongi's zullen worden (alhoewel Me2 anders heeft ervaren). Dank jullie voor het medeleven. Ik hoop dat ik het zwaartepunt van deze ongi bijna te boven ben.