Miskraam afwachten, Cytotec, Curetage???

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ingeping, 21 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Afgelopen maandag een vroege echo gehad met 7 weken ivm IVF traject. Er was een leeg vruchtzakje te zien. Pfff wat kwam dat hard binnen zeg. Maar nu bijna een week gewacht en er is nog geen spontane miskraam. Morgen afspraak in het zkh om weer te kijken met echo hoe het er voor staat. Of me lichaam al bezig is met afstoten.
    Maar zit toch hard te denken de Cytotec te gaan doen. Maar vind het toch wel heftig hoor....en het risico van verklevingen met curetage wil ik vermijden. Mensen die ervaring met de Cyto hebben?? Het lijkt me wat ik veel lees wel fijn voor de verwerking.
    Ben zelf trouwens niet gaan werken afgelopen week. Zou daar mezelf echt geen plezier mee doen. Ben erg emotioneel en voel me ook echt niet lekker. Vandaag echt met vlagen niet lekker en koud de hele tijd.....
    Ben benieuwd naar de reakties en op naar morgen!!

2. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Ik zelf moest voor curretage gaan ivm partiële mola. Het is me echt meegevallen. Onder algehele narcose en daarna maar tot de volgende ochtend gevloeid
    hoor veel verhalen over cytotec en daarna alsnog curretage maar dat is lang niet bij iedereen zo. Je moet doen waar jij je zelf het prettigst bij voelt. Sterkte!

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat verdrietig dat je dit mee moet maken.

Ik heb destijds besloten om te wachten. Het duurde twee weken voordat ons kindje kwam. Het is me uiteindelijk heel erg mee bevallen. IK heb wel weeën gehad maar met 1,5 uur was het klaar.

Ik ken vrouwen die Cytotec hebben gebruikt en dit heel heftig vonden maar ook vrouwen die dit goed te doen vonden. Hetzelfde geldt voor een curettage.

Zelf vond ik het ook een hele lastige keus maar ben uiteindelijk blij dat ik heb gewacht.

Sterkte! Knuffel

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Vind het wachten best wel zwaar. Ben nu theoretisch 8 weken zwanger. En ze zei bij de echo dat het waarcshijnlijk met 3 weken al is gestopt met groeien. Dus dan denk je, hoe lang gaat het nog duren dan voordat je lichaam het door heeft.

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Het is ook zwaar he.
    Bij mij duurde het 4 weken (hartje was 2 weken voor de echo gestopt). Vond het uiteindelijk fijn dat mijn lichaam het zelf heeft gedaan.
    Direct na de echo was ik vooral boos op mijn lichaam. Het hartje was al twee weken eerder gestopt, waarom was ik dan zo misselijk, groeide mijn buik etc.

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Dus vier weken na de echo verloor je het pas?? Vind dat best lang...
    Ik kan me wel indenken dat me lichaam hier van in de war raakt, dus ben niet boos op me lichaam. Weet hoe ingewikkeld het in elkaar zit.
    Was gewoon zeker boos en teleurgesteld in dat het wederom niet gelukt was/is!!!
    Zal morgen zien wat ze te vertellen hebben wat het beste is...

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Sterkte morgen en de komende periode!

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Wat naar dat je dit ook moet mee maken.
    Wij kregen dat nieuws 17 dec. Ik ben vandaag begonnen met de medicatie om half 10 en ben rond kwart over 1 de vruchtzak verloren.
    Heb ruim 5 uur rug en been weeën gehad maar ben blij dat ik het thuis kon doen. Zit nu aan een reep chocola mijn emoties wat weg te eten en blijf morgen nog een dag thuis.

Veel sterkte en een dikke knuffel

Deel Deze Pagina