Och jee wat erg zeg..! Klinkt zeker niet goed. Zoals gezegd naar de huisarts, aangifte bij de politie en misschien zelfs naar een blijf van mn lijf huis. Laat je niet afschepen...! Pas goed op! Veel sterkte! Oja, misschien het wachtwoord van je zw pagina veranderen. En eventueel dit topic laten verwijderen ivm je eigen veiligheid.
Ik zou de topictitel veranderen, en dan in iets heel onbenulligs als "hoe vaak draaien jullie een wasje" of "wat voor huisdier hebben jullie" o.i.d. Denk niet dat álle topics hier doorgespit worden namelijk, maar alleen die voor de man van ts opvallend genoeg zijn?
Ik heb geen goede raad voor je maar wil je veel sterkte wensen! Wat een moeilijke situatie... Jij bent een sterke vrouw (ik 'herken' je denk ik) en ook hier kom je wel door! Hopelijk komt er toch nog hulp vanuit een instantie of de huisarts ofzo. Want het klinkt inderdaad alsof je man psychisch serieus in de war is... Dikke knuffel!
Als dit zo plots Is klinkt het alsof er medisch gezien iets niet in orde Is. Vreselijk moeilijk... Ik zou toch bij arts nogmaals proberen. Sterkte
Ts, heb je al de huisarts ingeschakeld? Naar mijn idee moet je partner zo snel mogelijk door een psychiater gezien worden! Als hij inderdaad een gevaar is, en zo ervaar jij hem wel, en hetvinderdaad op basis van een psychiatrische ziekte zoals een psychose is, moet hij toch worden opgenomen, vrijwillig of gedwongen.
Wat een vreselijke situatie zit je in. Wat beangstigend!! Ik zou inderdaad je collega vragen om aangifte tegen je man te doen. Daarnaast zou ik met de huisarts gaan praten (maar daar zou je al een gesprek mee hebben, toch?). Sterkte meid.
Pfff, heftig dit zeg! Zoals gezegd lijkt ook mij dit een soort psychose te zijn. Heb als kind mensen in mijn omgeving psychotisch gezien en ik kan me je angst goed indenken. Laat idd je collega aangifte doen en doe zelf ook je verhaal bij politie en huisarts. Voel je niet schuldig tegenover je partner, want je dealt nu niet met hem, maar met een ziektebeeld. Uiteindelijk doel is dat jij en je kinderen weer veilig zijn en je man zich beter gaat voelen. Natuurlijk ben je bang, maar probeer rationeel te blijven nadenken. Wat een nachtmerrie!!
Ik wist al van je verhaal en ben het met de andere dames eens. Dit is not good. Gevaarlijk, voor jou en de kids. En misschien ook wel voor zichzelf. Hij heeft geen helder beeld meer van de werkelijkheid en ook ik vind het psychotisch klinken. Zelf ook meegemaakt met mijn partner maar dan op een andere manier (hij was God, de allermachtigste etc.) Heel veel sterkte en luister naar je verstand!
Gisteren kreeg ik een whatsapp van hem dat hij me wilt geloven maar het niet kan. Hij wilde scheiden en vanmorgen praten. Toen wilde hij weer niet scheiden.. Toen tijdelijk uit elkaar en toen en toen en toen toen heb ik de knoop doorgehakt en gezegd dat ik dit niet meer aankon.. Zijn wispelturigheid zijn wantrouw naar mij ik kan niet meer! Ik heb definitief de knoop doorgehakt. Nu ben ik de boeman (dat is immers wat hij wilt) maar het boeit me niet meer! Hij begon ook nog over schaamhaar in bed Ff serieus dat was voor mij de druppel!
Jammer dat t zo moet lopen omdat je maar geen hulpverleners warm krijgt. Als dit is op basis van een psychose, dan is hij met adequate behandeling over een poosje weer zichzelf. (al is de kans groot dat het weer terugkomt). Ik zou je dus adviseren om aan de bel te blijven hangen maar verder toch de storm even uit te zitten (al kan/moet je uiteraard tijdelijk uit huis gaan met de kids tot het gevaar geweken is) en nu niets definitief te beslissen.
Hij was al zo voor zijn depressie. Alleen neemt het nu echt extreme vormen aan.. Hij heeft mij nooit vertrouwd dat zegt hij ook gewoon.
Je moet aan de bel blijven trekken bij zijn hulpverleners en jouw huisarts, want anders moet je straks na de scheiding de kinderen zonder supervisie naar hem brengen. Dus dossier opbouwen zodat je ze straks pas hoeft te brengen als hij beter is of het onder begeleiding kan.
Hoi, even een update van TS. Alles gaat goed met haar, ze is alleen heel druk bezig met van alles te regelen. Mochten jullie meer willen weten kun je pben.