CB digitaal, duidelijke tweede streep=?

Discussion in 'Zwanger worden' started by wens3, Jan 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wens3

wens3 Fanatiek lid

May 29, 2007
    1,093
    0
    0
    Hoihoi,

Ik heb gistermiddag een digitale CB gedaan en die was negatief, het tweede streepje was licht van kleur. Vanochtend heb ik een tweede test gedaan met ochtendurine en nu was het tweede streepje behoorlijk duidelijk. Maar er is iets misgegaan waardoor de test niet kon aflezen, ik kreeg een foutmelding.
    Nu is mijn vraag, is een duidelijke tweede streep meestal positief of kan dit ook negatief betekenen?
    Ik ga uiteraard morgenochtend de laatste test proberen, maar er zijn vast wel mensen die begrijpen dat ik erg ongeduldig ben en graag wil weten wat mijn 'kansen' zijn.
    Donderdagmiddag had ik een hele vage + op een gewone CB (zie de tweede foto in mijn album).

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik heb er geen ervaring mee. Ik las laatst dat iemand een pennestreep had en die is toch ongi geworden, maar je krijgt toch niet voor niets een + op een test lijkt me. Ik hoop dat je streep er morgen afknalt!
    Heel veel succes!

Liefs Tezzz

3. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Spannend ;)
    Ik heb gehoord dat je niet naar de streepjes mag kijken op de CB digitaal, maar ja als je een foutmelding hebt gehad in de tekst zou ik het ook niet weten eigenlijk.
    Ik had zelf 4 dagen vóór NOD met de CB digitaal niet zwanger maar wel een lichte 2de streep en 1 dag vóór NOD gaf hij wel zwanger aan en er waren weer 2 strepen, nu duidelijker.
    Succes morgenvroeg met nog een testje.

Ik hoop het voor je meid :thumup:

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Idd alleen de tekst aflezen

5. wens3

wens3 Fanatiek lid

May 29, 2007
    1,093
    0
    0
    Tezz, ikzelf heb ook eens een pennestreepje gehad op de gewone CB (zie eerste foto in mijn album) en werd ook ongi. Of het echt een indrooglijntje was weet ik niet wat ik had toen ook op de matcare testen hele vage strepen, dus misschien een mislukte innesteling o.i.d.

Mystic sun, bij mijn vorige zw.s had ik dat dus ook, op vrijdagmiddag negatief en een lichte streep, en de dag erop een dikkere streep en 'zwanger' in het schermpje. Ik hoop het ook zo....

Alvast thanks voor de succeswensen!
    Ben benieuwd of er ook meiden zijn die 'niet zwanger' als resultaat kregen terwijl de tweede streep wel duidelijk was.

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    lieve wens!

Dit lijkt me wel een positieve test hoor!
    De eerste streep van je foto is negatief (die heb ik ook in mijn album..da's gewoon van indroging.

En op zich als ie niet zwanger zegt moet je idd de streep niet bekijken..maar hij gaf bij jou een foutcode!
    Da's wat anders!

Dit is een brede streep.

Ik feliciteer je nog niet maar heb goede hoop voor je!

Liefs, paula

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Je mag het test staafje van de digitaal niet aflezen alleen wat er in het schermpje staat. Dit staat ook duidelijk in de beschrijving dat dat niks zegt.
    Ik heb ook natuurlijk als er niet zenger staat gekeken op het staafje en waren er ook vaak 2.

Natuurlijk hop ik voor je dat je zwanger bent als je echt zo twijfelt misschien een normale test halen.

8. imke1

imke1 Lid

Dec 27, 2007
    39
    0
    0
    ik had een heel duidelijk 2e streepje maar er stond niet zwanger. uiteindelijk gewoon ongi geworden. niet uitgaan vd streepjes dus! staat idd ook in de bijsluiter.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb ook een aantal hele donkere 2e streepjes gehad met de digitale cb, maar niet zwanger.

10. wens3

wens3 Fanatiek lid

May 29, 2007
    1,093
    0
    0
    OK, thanks voor jullie berichten!

11. wens3

wens3 Fanatiek lid

May 29, 2007
    1,093
    0
    0
    Kom nog even melden dat er vanochtend wel Zwanger op stond! Joepie!

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ben blij dat ik ernaast zat ;)

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    Wat ik al niet dacht!

:) Van harte meid!

Het zij je gegund!

Liefs, Paula

Share This Page