Ik ben bang van clowns.

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papa gekko

9 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het bang zijn voor clowns is heel makkelijk uit te leggen.
    ze zeggen toch dat de grote van de schoen in verhouding staat met de grote van het mannelijk geslachtsdeel.

2. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik weet niet eens hoe die film heette.. ik weet alleen dat ik er maar een klein stukje van heb gezien toen mijn nicht hem aan het kijken was en dat ik het doodeng vond haha:p

3. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Angst voor clowns is niet ongebruikelijk. Het heet coulrofobie.

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik moet er eht niks van hebben, vind ook van die figuren in bunny pak helemaal niks. Idd omdat je hun gezicht niet kunt zien.
    Brrr

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Haha bij mij ook! Vreselijke film!

6. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Hier nog 1 ...
    Maar eigenlijk voor bijna alles war verkleed en daarmee onherkenbaar is..
    Begin er gelukkig een beetje overheen te koken..mede omdat ik van mijzelf al 2 keer de film IT heb moeten kijken.. vraag me niet hoe. . Nachten erna waren vreselijk. .

7. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook! It gezien toen ik acht was, ik denk dat dat de boosdoener was. En ik hou ook niet van paarden en duiven... Ik fiets gerust om als ik een paard tegenkom.

8. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb ook coulrofobie. Vind van die mensen in pakken (zoals in pretparken) ook hardstikke eng...

9. Islah

Islah Niet meer actief

IT vond ik dan weer niet eng om te kijken.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben ook heel erg bang voor clowns!

Zo ben ik ooit bij fright night geweest in walibi en daar hadden ze een spookhuis met clowns ( van die IT dingen )

Nou ik heb echt staan huilen als een klein meisje:) zo bang was ik!:):)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Klopt, vrij veel mensen hebben hier last van, ik niet gelukkig.

Wel ben ik doodsbang voor mensen die zich verkleed hebben als monsters, spoken, dracula, heksen, trollen en alles wat hier ook maar op lijkt.....

Wij hebben hier ieder jaar een groot feest in onze stadje, met een grote optocht, hartstikke leuk, wij doen ook altijd mee met de wagenbouw, ik regel kostuums en de makeup, vanuit mijn huis kleed iedereen zich aan ;) Alleen het jaar dat de wagen een spookwagen werd heb ik echt niet meegedaan :$:$
    Mijn man was dracula (en weet van mijn angst af, die kreeg een grondige waarschuwing vooraf :D)
    Had ik mijn huis vol monsters en spoken en dracula's . Echt waar: ik heb buiten gestaan..... Iedereen wist ook dat ik het doodeng vond en heeft mij gelukkig met rust gelaten die dag :p

Ik vind het zoooooooooo kinderachtig van mezelf, maar ik kan me er niet overheen zetten, dat zal met de dames die bang zijn voor clowns wel hetzelfde zijn, niet prettig.

12. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Dit dus! haha

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn man heeft ook gruwelijke hekel aan clowns. Die vraagt zich ook serieus af waarom ze clinicCLOWNS gebruiken voor de zieke kindjes, aangezien ook kinderen heel vaak een hekel aan clowns hebben..
    En als ik al jullie reacties dan zo lees, begin ik me eigenlijk hetzelfde af te vragen.. Zelf ben ik ook geen fan van clowns, maar ik ben er gelukkig niet bang van..

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Bleh, ik vind ze ook eng.. Ook omdat je niet weet wie er achterzit ;). Dus in het circus kom ik niet!

15. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind clowns ook helemaal niks!:$
    Net als zwarte piet...of sinterklaas! Leuk hoor, die intocht op tv, maar in het echt, brrr.
    Mss toch een soort trauma opgelopen vd laatstgenoemden; ik liep als kind eens met mijn moeder te winkelen, komt er opeens een sinterklaas met zwarte pieten uit zo'n steegje zetten, die pieten helemaal gek doen natuurlijk. Ik schrok me echt helemaal dood!:$:$:$. Had spontaan geen zin meer in winkelen, bang om ze weer tegen het lijf te lopen:D

Dus die angst voor clowns; helemaal niet raar hoor! engerds...;)

16. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    he ja, jakkes, ook zoiets! Zal ook nooit naar disneyland gaan en dan met mickey mouse op de foto hoor!:$

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik ook! Al van kleins af aan.
    Vroeger was er een liedje waarbij een clown danste en daarna in een gat sprong. Ik begon dan altijd heel hard te huilen blijkbaar.
    Ik heb het nooit op clowns gehad.
    Daarna zoals iemand al eerder noemde, de fout gemaakt de film It te kijken. :$
    Dat had ik écht niet moeten doen.....:)

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat heeft er bij mij toch echt bar weinig mee te maken. :p
    Geef mij maar een vent met een grote ipv een clown. :D

19. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik vind ze ook eng, helaas ook it gekeken. Ik zat in groep 3, de oppas zei dat er een leuke film op tv kwam. Vond het doodeng, maar toch blijven kijken. Die nacht ook nachtmerries gehad. Sindsdien haat ik clowns.

20. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ja, vreselijk vind ik ze.

Deel Deze Pagina