Ik ben bang

Discussion in 'De lounge' started by Samba25, Jan 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    ja ik wacht het morgen even af wat ze zegt. Wilde het gewoon even kwijt :)

2. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Sterkte morgen.
    Wel gaan hoor! Het is te belangrijk om er niet naar te laten kijken!

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik ga zeker! Ik moet sowiezo want ik krijg een implanon dus de afspraak stond toevallig al, maar ze moet ook echt even naar dit verhaal luisteren, want ik maak me best wel zorgen. En dat doe ik echt niet snel.

4. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113

Bel dan morgenochtend vroeg even met de assistente. Dan kan ze een dubbele afspraak inplannen. Het is namelijk zo dat in principe 1 klacht per consult behandeld mag worden, dit ivm. de tijd die er voor de patient is. (Dit komt overigens niet omdat de huisarts dit zo wil, dit heeft te maken met allerlei regeltjes die opgelegd worden door de overheid enz).
    Niet alle huisartsen houden zich hier strikt aan, maar het is niet een heel klein 'dingetje' die je ook nog even snel kan bespreken.
    Zoals ik al zei, ms. doet jouw huisarts niet moeilijk, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen!
    (ben zelf assistente).

Succes morgen, hopelijk wordt je goed nagekeken en valt het allemaal reuze mee!

Laat je nog even weten hoe het was?

5. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland

Bedankt voor de tip! Mijn huisarts is inderdaad niet zo moeilijk maar het is wel goed dat je het zegt want die implanon plaatsen duurt waarschijnlijk ook wel eventjes?? ( geen idee) ik bel morgenochtend even en laat even weten hoe het was als ik terug ben.

6. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Succes morgen!

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Mijn man heeft het een paar weken terug ook gehad. Hij maakte mij snachts helemaal in paniek wakker. Hij had pijn op zijn borst het voelde heel misselijk aan. We hadden de huisartsenpost Gebeld en we mochten toen meteen komen. Hij had dus een hele erge vorm van Brogitus hij heeft toen meteen een hele zware kuur gekregen. Poeh wat was ik toen bang. ik kan me dus heel erg goed voorstellen dat je ongerust bent.
    Heel veel sterkte morgen, en ik hoop dat het allemaal meevalt.

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Poeh dat was vast schrikken ja! Bedankt en ik hoop ook dat het niks bijzonders is.

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Het schijnt dat (alleen bij vrouwen??) druk op de borst e.d. niet altijd met je hart te maken heeft.
    Kan ook je maag of iets anders zijn.

Ik hoop voor je dat het niets (ernstigs) is en dat je misschien gewoon iets onder de leden hebt ofzo.

Succes morgen!

10. Botiwo

Botiwo Actief lid

Nov 30, 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat het niks ernstigs is en vooral dat er goed naar je geluisterd wordt.

11. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Heel veel sterkte meid!
    hoop dat je rustig je verhaal kunt doen...
    en dat je snel wat meer zekerheid erover hebt!

12. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik kwam ff kijken of je al wat had gehoord.. maar het is nog vroeg;)

13. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb het ook geregeld. Ik heb dus ook chronische hyperventilatie......Als ik het soms voel (druk op de borst/pijn) schiet ik wel ff in de stress maar ik probeer mezelf al snel weer wat anders aan te praten anders voel ik het alleen maar erger. Het klinkt heel raar maar je kan het jezelf ook aanpraten heb ik geleerd. Als je er steeds aan denkt zelfs onbewust kan je er last van krijgen. Maar je kan het altijd even voor de zekerheid na laten kijken het kan ook wat anders zijn natuurlijk!

sterkte!

14. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    hihi ja ik moet er om 2 uur pas zijn;)

15. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    suc6

16. liebrando

Helaas komt het wel voor bij jonge vrouwen. Heb er zelfs al 1 verloren 22 jaar, hartaanval. En in me omgeving helaas ook al meerdere meegemaakt met een hartaanval op die leeftijden. Het is niet wat je wil horen, ik zelf ook niet vooral omdat ik er zelf ook bang voor ben maar dat is omdat wij er risico voor lopen in de familie, maar het gebeurd dus helaas wel!

17. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb dit dus ook wel vaker gehoord. vandaar mijn angst. Hadden deze mensen ook klachten van te voren of zomaar ineens pats boem weg?

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Succes en hopelijk valt het allemaal mee..

19. liebrando

Zij die overleden is viel gewoon patsboem op het voetbalveld weg. Gebeurd was het :$........

De een heeft wel last gehad vantevoren en de ander weer niet. MAAR het probleem met het hart is dat het zomaar kan gebeuren zonder voortekens enz, en of je nou gezond leeft of niet het kan altijd. Helaas zelfs al bij een kind van 8 gebeurd niet ver hier vandaan. Wel moet ik zeggen dat vele wel een aangeboren afwijking hebben die ze niet eens wisten te hebben. Dus altijd gezond verklaard te zijn maar eigenlijk nooit zijn geweest. Als artsen geen reden hebben kijken ze ook nooit naar je hart dus 9 van de 10x zal je het ook helaas nooit weten of je hart wel echt zo goed is als word beweerd. In mijn familie heb ik helaas al vele moeten verliezen aan hartaanval, hartstilstand enz......ik ben er knap bang voor geworden heb zelf zo erge angst gehad dat ik niet eens meer durfde te bewegen omdat ik bang was dat elke beweging die ik maakte fataal kon zijn. Ik heb een jaar uit een hel moeten klimmen maar het is me gelukt. Ik heb heel veel geleerd kwa hart, stoornissen en hoe wat waarom. Maar angst zal ik altijd blijven houden dat krijgen ze er bij mij ook niet meer uit maar dat komt omdat wij het gewoon in de familie helaas hebben, anders had ik er niet zo bij stilgestaan...........

20. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

Feb 11, 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Heb je de druk echt bovenop de borst of meer naar de zijkant? Mijn man is vorige week naar de ha geweest voor pijn op de borst. Bij hem bleek het een beknelde spier te zijn, de druk zat bij hem meer naar de zijkant.

Share This Page