Hoi meiden! Ik begin een beeeeetje zenuwachtig te worden! We hebben zojuist heerlijk sinterklaas gevierd bij de familie. Daar werden grappen gemaakt omdat ik vandaag ben uitgerekend. Mijn man en ik zeiden nog tegen elkaar, zul je zien komen we thuis beginnen de weeën. Nou, ik zit nu net een 1,5 uur op de bank samen met mijn man een film te kijken.. En ja hoor: weeën! ik hoop zo dat het gaat doorzetten! Aan de andere kant ben ik toch een beetje bang/zenuwachtig: Zoon lief ligt nu lekker te slapen en we weten nog niet of we straks onze oppas moeten gaan bellen. Ook heb ik weer rugweeën, en ik heb totaal geen idee hoe ik die straks moet opvangen! Dus als iemand tips heeft: ze zijn welkom!
Spannend! Ik had ook rugweeen en het hielp mij heel erg als mijn vriend met zijn vuisten in mijn rug duwde tijdens een wee. Of in ieder geval goede tegendruk geven. Hoop dat het je wat helpt. Succes!
lekker onder n warme douche gaan zitten , zo heb ik mijn tubrobevalling doorstaan ik had overal weeen zelfs in mn tenen geloof ik zo heftig was t :S en toen ik het beu was heeft mijn vriend idd mijn onderrug gemasseerd lekker was anders met die weeen maar wel te doen l. ik hoop dat het doorzet
Hoop voor je dat je intussen bevallen bent! Hier hopen we ook op één Sinterklaas cadeau Verder vieren we het hier niet, dus we zitten rustig op de bank beetje schaatsen te kijken. Aangezien het mijn eerste is, weet ik helemaal niet wat ik moet voelen enz. Wel veel harde buiken maar ja dat zegt ook niks...
Haha, dat heb ik ook Ik weet ook niet wat ik precies moet voelen, dus heb al een aantal keer loos alarm gehad nu Ze zeggen dat als je twijfelt, het dus niets is, dus helaas...Maar misschien blijf ik wel altijd twijfelen En dan? Haha Succes!!!!
Ik stuur jullie wel wat weeen haha ik heb ze maar nog niet nodig hoor!!! Hopelijk hebben jullie allemaal snel je kindjes in je armen!! suc6 meiden
Nou dames! Ze hebben doorgezet!!!!! 4 december om 00.09 hadden we onze zoon Daan in onze armen!!! De bevalling is verschrikkelijk snel gegaan (intotaal 2,5 uur), maar wel helemaal goed! Ik hoop dat jullie ook snel kunnen genieten van jullie wondertjes!!