dringend jullie advies nodig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door demi123, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hoi meiden,

    Ik heb in mijn album een foto van mijn persona teststaafje staan van vanmorgen. Het werkt als een soort ovulatietest.
    Nu is het probleem dat ik mijn cyclus niet weet omdat ik nog aan het wachten ben op mijn eerste menstruatie na de pil. De 28ste is mijn 2de nod zeg maar.
    Nu heb ik verschillende klachten, Extreem stemmingwisselingen zoals een heel kort lontje (schrik soms van mezelf) en veel huilen of juist lachen. Ook heb ik soms steken in mijn buik waardoor ik soms denk dat mijn menstruatie eraan komt, ook is mijn temp hoog voor mijn doen normaal heb ik 36,5 en nu 37,0.
    Verder heb ik nog last van een vette huid en pukkels :(

    Zou ik toch een eisprong krijgen of ben ik misschien zwanger? :D

    Liefs
     
  2. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Oh ja nog vergeten, Moest gisteravond 3 keer! uit bed om naar de wc te gaan :confused:
     
  3. kikka

    kikka Actief lid

    9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    dag demi123

    ik zie een streepje hoor.
    proficiat meid :).
     
  4. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zo te zien (als de persona net zo werkt als gewone ovu testen) zit je eisprong er aan te komen meid....hij is nog niet zo donker als de controle maar denk dat deze morgen dikker zal zijn..

    is deze lichter weer, dan zal je ongetwijfeld je piek snachts hebben gehad en is je lh gehalte weer aan het afzakken maar heb je dus wel je eisprong "opgemerkt"...

    succes
     

Deel Deze Pagina