Hallo iedereen, Ik ben bijna 23 week zwanger. Nou voel ik al sinds week 15 plopjes in mn buik en voel het nu vaak savonds echt bewegen. Ik voel alleen nog helemaal niks aan de buitenkant. Als ik andere zie bij deze week zie je de baby al bewegen in de buik. Wanneer voelden jullie het aan de buitenkant.? Ik had van mezelf al een buikje,zal het hier aan liggen?
Voelde de baby al heel vroeg maar zat rond de 25 weken dat ik het pas duidelijk aan de buitenkant zag. Heb je de placenta ook voor liggen? Dan kan het namelijk ook wat langer duren voor je het ziet.
Buitenkant pas vanaf 24/25 weken en echt duidelijk pas vanaf 26 weken. Daarvoor kon vriend het niet onderscheiden.
Hier voelde mijn man het voor het eerst met 20 weken. Maar pas écht vaak en duidelijk vanaf 27/28 weken
Ik voelde de eerste bewegingen bij de eerste zwangerschap pas op 21 weken en 3 dagen, toen heeft het nog wel een tijdje geduurd voordat mijn vriend het kon voelen. Het ligt er vooral aan waar je placenta ligt. Mijn placenta lag helemaal van voor, dus de baby bewoog wel veel maar ik voelde het niet doordat de placenta in de weg zat. Nu bij deze zwangerschap weer hetzelfde, met 11 weken heb ik de baby even gevoeld (3-4 dagen na elkaar), daarna niets meer. Ook nu ligt de placenta helemaal van voor, dus vermoed ik dat ik nog een tijdje moet wachten (ben nu 16 weken).
Ik heb eigenlijk geen idee of ik dat heb. Moet woensdag weer naar de verloskundige, zal dan eens vragen. Heb ook het idee dat ik alleen erg laag in mn onderbuik alleen de baby voel ( van binnen dan)... hmm nog maar even ee paar weekjes wacbhten dus
Nee, ik heb ook geen idee. Al denk ik zelf dat daar wel verschil in zit. Iemand die net zover zwanger is als mij zie je het zooo duidelijk al bewegen.. om jaloers op te worden haha
Bij de eerste voelde mijn man hem rond de 18 weken.. ik zelf rond 16 weken.. Nu voel ik ze al vanaf wk12 zeker.. en mijn man heeft er vd week ook eentje gevoeld
Lijkt me wel jammer, je wil toch graag iets voelen. Maar als je placenta aan de voorkant ligt voel jij zelf van binnen ook niks?? Of duurt het alleen langer aan de buitenkant?
Mijn man heeft de eerste schopjes gevoeld toen ik 22+5 weken zwanger was en hij schopt al regelmatig zo hard dat het aan de buitenkant te zien is.
Hoeft niet hoor...ik heb de placenta ook aan de voorwand en voelde de beeb al met 14 weken af en yoe....met 20 weken voelde mijn partner het ook aan de buitenkant.
Ik ben ook wel benieuwd! Ik ben nu 18,5 week zwanger en wanneer ik mijn hand op mijn buik leg, voel ik het ook aan de buitenkant. Maar dit komt denk ik omdat ik het tegelijkertijd aan de binnenkant voel... (placenta ligt bij mij achter) M'n vriend voelt bijvoorbeeld nog niks. Dat had ik ook nog niet verwacht, maar ik voelde het bij 16 weken al bewegen. Ik ken ook iemand die het bij 14 weken al voelde en haar vriend het al met 19 weken duidelijk voelde bewegen. Denk dat je ook precies op het juiste moment moet zijn... Het schijnt dat je het met 25/26 weken ook aan de buitenkant ziet bewegen. 😍