Ik heb afgelopen zondag voor het eerst getest. Maandag klaagde m'n man dat hij zo slecht geslapen had want ik lag vreselijk te snurken haha. Vond dit al raar klinken want normaal hoor ik hem daar nooit over. Nu is het dus zo dat hij zegt dat ik iedere nacht een hoop bomen omzaag. Vannacht werd ik dus ook echt wakker van m'n eigen gesnurk hahaha Wie kent dit ook? Of zal het toeval zijn?
Bij de vorige zwangerschap had ik het de laatste weken! Schijnt best erg te zijn geweest ook. Ik sliep al slecht en als ik dan sliep snurkte ik zo hard dat m'n man me aanstootte! Vond hij niet leuk, maar hij sliep er echt niet meer van.... Hahaha Maar zo vroeg heb ik het gelukkig niet gehad (hopelijk nu weer niet )
Ik schijn ook al weken een soort van onrustig te slapen met ademhaling enzo. Ook heel eigenaardig misschien toch een ander houding in je slaap ofzo??
Herkenbaar mijn man heeft me zelfs gefilmd om mij te bewijzen dat ik super erg snurk *Schaam* Ontkende het elke x maar dat gaat nu niet meer haha
dit is een kwaal waar ik geen last van heb maar man des te meer gisteren zelfs zo erg dat hij maar op de bank is gaan liggen