Deze week hebben wij een prachtige termijnecho gehad. Helemaal in de wolken na het zien van ons prachtige frummeltje! Ik merk dat het een stuk 'echter' voelde de afgelopen dagen na het zien van de prachtige beelden van ons kleintje. Ik was helemaal euforisch en super trots. Dat gevoel ebt nu langzaam weer wat weg helaas. Doordat het voor mijn geruststelling en het 'echter' voelen een heel positief effect had, denk ik er over een pretecho te laten maken over een paar weken. Het nog 2 maanden moeten wachten tot de 20 weken echo klinkt zo ontzettend lang. Voor mijn gevoel heb ik eerder dat geruststellende en 'echte' gevoel nodig. Zijn er meer meiden die een pretecho hebben laten maken en had dat het effect van geruststelling en het 'echter' voelen? Een pretecho is natuurlijk best prijzig, dus twijfel daar nog een beetje over.
Ik ben in het begin verwend met wat echo's achterelkaar maar moet nu ook wachten tot de 20 weken echo, echt niet dat ik dat red Wij hebben met 17 weken een geslachtsbepalende pretecho gepland staan en met ongeveer 28 weken gaan we voor een 3d-echo. Ik vind een echo gewoon leuk en een geruststelling, heb namelijk nog steeds niet echt door dat ik zwanger ben.
@Mmarianne: Jij hebt dus een beetje hetzelfde. Ik besef ook nog steeds niet echt dat ik zwanger ben. Je ziet niks van wat er daar binnen allemaal gebeurd... En dan heb je het ook op dvd, kun je het vaker terugzien.
hoooi! Ik snap je gevoel! ook heb ik een pretecho laten maken bij 17 weken gewoon om de kleine te zien.. een geweldig gevoel weer.. daarna de 20weken echo bij 21 weken en nu komt de volgende echo eraan met 26+6.. en nu eindelijk begint het realistisch te worden voor mij omdat ik de baby heeeel veel voel bewegen.. dus ik zou t gewoon doen hoor! is toch heerlijk om je kleintje te zien
Dvd heb ik bij 12 weken al gekregen ...verloskundige zei de laatste keer dat als ik het niet vertrouw de dvd moet opzetten en als ik het echt niet vertrouw kan ik altijd bellen, hartje luisteren is zo gebeurd. Pretecho? Ik zeg gewoon doen!
@Bloem: Kan me voorstellen dat het echter wordt als je het kindje goed kan voelen. Kijk daar dan ook erg naar uit, net als naar het groeien van m'n buik 17 weken heb ik ook in gedachten voor geslachtsbepaling. Wil zo graag weten wat het wordt @Mmarianne: Oh fijn zeg dat je al een dvd mee kreeg met 12 weken. Had ik ook wel graag gewild. Wat je VK zegt, lijkt me idd ook heel prettig om even te kijken wanneer je onzeker bent of even de bevestiging nodig hebt dat er echt een mini mensje in je groeit
Ik moest wachten van 14 weken tot 21 weken, leek me ook een eeuwigheid . Maar heb besloten geen pretecho te doen. Heb er ook geen behoefte aan sinds ik de kleine voel vanaf ruim 16 weken. Dat is elke dag al mooi genoeg Moet wel zeggen dat ik ook erg verwend ben met echo's. Heb over 4 weken mijn 7e echo Maar joh, als je het geld ervoor (over) hebt, dan laat je het toch gewoon doen? Leuk is het sowieso
ik heb al heel veel echo's gehad maar ik heb toch ook een pretecho laten maken juist bij een pret echo nemen ze echt de tijd en word er zoveel meer verteld! als het financieel kan zou ik gelijk zeggen doen!
Het is maar een half uurtje natuurlijk op dat moment... maar je hebt wel voor altijd een aandenken. Zou het ook bijzonder vinden als m'n moeder nog een dvd had waar ik op stond in haar buik haha. Dus voor de kleine later ook leuk lijkt mij. Ik denk dat we het maar gewoon doen
We hebben hier een geslachtsbepalende echo laten doen met 16 weken dus konden we ons knulletje weer even zien en die kostte 35 euro. Daarna de 20 weken echo gehad en volgende week hebben we een 3D echo (28 wkn) en dan met 30 weken krijgen we weer een echo bij de VK Ik vind het zelf wel prettig om in mijn buik te kunnen kijken. Ik voel hem wel de hele dag maar wil hem ook graag zien.
Hoe lang duurde de geslachtsbepalende echo bij jullie voor die 35 euro? En kreeg je het ook op dvd mee? Hier heb ik voor 60 euro een half uur een pretecho waarbij ze ook kijkt naar het geslacht (en als dat niet goed te zien is, mag ik gratis terugkomen). Krijg ook foto's mee en de echo op dvd.
Prijzen babyecho 3D4U ...dit is waar wij straks heen gaan, eerst voor pakket A en met ongeveer 28 weken pakket C.
Oh ok, dan zit daar het verschil dus in. Dat is puur kijken wat het is en klaar. Geen dvd dus en hooguit 10 a 15 minuten echo. Tenminste dat lees ik in die informatie Dan snap ik het prijsverschil wel.
Ik wilde gelijk voor C gaan maar een 3d-echo is het mooist bij ongeveer 28 weken, vandaar dat we het opgesplitst hebben...en een dvd hebben we al. Jullie niet natuurlijk en dat is wel heel leuk om te hebben
Leuk! Wij hebben ook een geslachtsecho (of hoe heet zoiets) gehad bij 17 weken. Lees hier dat het bij de meeste rond de 17 weken wel begint te kriebelen. Wij konden ook niet wachten tot de 20 weken. Voordeel vond ik dat we bij de 17 weken al veel uitgelegd kregen waardoor ik net iets minder zenuwachtig was bij de 20 weken. Die 17 weken was een soort van sneak preview! Met 28 weken de 3d en 4d echo gedaan en dat is zo onwijs leuk! We hebben ook een dvd'tje meegekregen en die heb ik (nu al) grijs gedraaid..Veel plezier voor iedereen die een pretecho gepland heeft!