@wondertjeinmaak Ik mag 3 mei testen. De eerste keren was ik na 9 dagen ongesteld. Hopelijk deze keer niet .. Aaah toch niet op zijn verjaardag, maar wel weer spannend. @anijsje Dit wordt mijn 3e IUI. Hierna nog 1 en dan ga ik door voor ivf. Hopelijk is dat niet nodig. Wanneer mag jij testen?
@Zonnebloem6 9 dagen is wel heel kort. Krijg je hier ook iets voor?? Ik hoop dat jullie zwanger mogen raken via iui. Mijn lf is 12 maar krijg wel direct utro. Maar dit komt ook doordat het bij mn dochter geholpen heeft. Dus alles wat toen heeft gewerkt hebben ze bij mij nu direct opgestart.
Ik mag 5 mei testen dus dat wordt nog spannend deze weken boor ons. Ik probeer zo min mogelijk aan te denken . Mijn zoontje wordt morgenlands zn keel en neus amandelen geholpen zal t dan al voldoende afleiding zijn. Ik ga voor jullie duimen
@wondertjeinmaak Nee ik krijg hier niets voor. Heb het wel aangegeven en mijn gynaecoloog zei: Zolang het niet korter is dan 7 dan is het goed. Als het deze ronde niet lukt, misschien toch vragen of ik er iets voor kan krijgen. @anijsje Spannend morgen met je zoontje. Veel succes. Dan heb je inderdaad genoeg afleiding. Ik vind het wel heel moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn. Komende weken zeker spannend voor ons! Dat wordt duimen draaien!
@Zonnebloem6 ik heb ook gevraagd en kreeg het ook. 1e ronde geholpen. Dus wie weet werkt het bij jullie ook! @anijsje spannend morgen. MIjn duimen draaien ook, eerst voor jullie en dan voor mij Ik mag 10 mei een testje doen.
Hier ook de optie utro wel eens ter sprake gebracht en op zich mocht ik dat wel proberen, maar wel op eigen risico omdat ze nog niet genoeg wisten over de gevolgen op lange termijn? Maar mijn LF is 13/14 dagen dus eigenlijk geen reden tot zorgen. Om die reden ben ik er nog niet opnieuw over begonnen maar het speelt nu wel door m'n hoofd om als het weer niet gelukt is, toch nog eens ter sprake te brengen. @ anijsje: sterkte morgen met je zoontje, dat zal vast voor afleiding zorgen. Al heb je dat soort zorgen natuurlijk liever niet. Is het advies nog altijd ijsjes na de operatie? Ik weet nog dat ik dat als kind het minst vervelende vond @ Iedereen op t wachtbankje. De duimen draaien hier ook stug door. Ik zit inmiddels op 9 dpo. Vorige week schreef ik nog weinig last te hebben van bijwerkingen van de Ovitrelle. Inmiddels ben ik de hele dag misselijk, of het nog door de ovitrelle komt durf ik niet te zeggen, t kan ook door de progesteron komen..Ook heb ik elke dag/middag vanaf n uur of 4 hoofdpijn maar dat heb ik eerder ook bij pregnyl gehad. Vrijdag had ik een heel licht streepje nog van de ovitrelle op de test, denk dat ik morgen nog een testje doe. Die zal dan wel wit zijn denk ik. Vanochtend zei m'n vriend ineens dat m'n borsten wel groter lijken.. Pffft Ik heb al 2 dagen het gevoel dat ze zwaarder/voller zijn maar had expres niks tegen hem gezegd want dan gaat ie erop letten haha. Maargoed dat is dus wel iets nieuws..nog nooit gehad. Normaal gesproken zijn ze alleen een stuk gevoeliger. De ovitrelle heeft wel een vervelende bijwerking waar maar weinig/zo goed als niks over bekend is. M'n diabetes is van slag, nog niet zorgwekkend maar wel iets waar ik niet blij mee ben en wat we meteen moeten bijsturen. Op google slechts 1 enkel bericht van jaren geleden en daar werd ik niet vrolijk van. Morgen dus maar even overleggen met ziekenhuis.
@AngelSterre balen dat je suikers in de war zijn. Ben benieuwd wat het ziekenhuis dan morgen zegt. Laat je ons weten wat de test aangeeft? Hier hebben ze niets aangegeven over het lange termijn gevolg. Zal er eens naar gaan vragen bij ons.
@AngelSterre Ik hoop het zo dag het tekenen zijn van een zwangerschap. Ik heb deze keer helemaal geen bijwerkingen van de pregnyl gehad. De andere twee rondes had ik juist erg gevoelige tegels en zere borsten. Nu helemaal niets. Blijkbaar reageer je er elke ronde ook weer anders op denk ik. Dat is wel vervelend dat je diabetes van slag is. Komt dat ook door de hormonen?
@ Zonnebloem Ja dat hoop ik ook hihi. Dat hopen we hier allemaal toch? En inderdaad iedere ronde is weer anders. Maar de extreme misselijkheid van de pregnyl was er elke keer weer. Nu dus ook maar met een ruime week vertraging voor het echt erg werd. Gevoelige tepels heb ik eigenlijk altijd, dag in dag uit. maakt ook niet echt uit waar ik in m'n cyclus zit. Alleen vlak voor de eisprong en menstruatie zijn ze dan zo gevoelig dat het pijn doet. Nu dus niet haha, maar het kan nog komen natuurlijk. Afwachten dus, al wou ik dat ik de klok vooruit kon zetten Dat m'n suikers van slag zijn zal denk ik wel komen door de ovitrelle, sinds donderdag avond (ochtend ovitrelle gezet) gaan het alle kanten op en zit ik gemiddeld 1,5 punt hoger dan normaal..is wel bij te sturen alleen erg lastig doseren qua insuline. Gelukkig heb ik een sensor die waarschuwt als ik te laag kom te zitten, want dat is weer riskant aan de andere kant omdat ik hypo's niet meer aan voel komen. Sta best strak ingesteld vanwege de zwangerschapswens. Ach het is lastig maar geen echte ramp, ik maak me wat dat betreft meer zorgen over tijdens de zwangerschap. Nu is het vrij makkelijk bijsturen en kan/durf ik risico te nemen. Als ik zwanger ben doe en durf ik dat natuurlijk niet meer. @ wondertjeindemaak: Uiteraard hihi. Was eigenlijk de bedoeling vanochtend weer te testen maar was het totaal vergeten totdat vriend zei dat m'n borsten groter leken Nu hopen dat ik het morgenochtend niet weer vergeet met m'n duffe hoofd.
@AngelSterre heb je nog gebeld met het ziekenhuis over je waardes? Nog getest? Hoevaak klussen jullie voor de iui? Wij gisteravond nog en niet meer tot de iui van woensdag. De zin is er wel maar het zaad is niet optimaal dus het wordt ons geadviseerd het niet te doen..
@wondertjeinmaak Afgelopen keer had ik dinsdags de inseminatie en toen mochten we voor het laatst zaterdag ervoor gemeenschap hebben. Ik heb alleen vandaag, dpo5 en 7 dagen na pregnyl, alweer bruine afscheiding. Denk dat ik weer te vroeg ongesteld wordt
Komt dus overeen met wat wij nu hebben ben wel benieuwd hoe het zaad nu is. 2 jaar geleden voor het laatst getest ivm iui. ah nee @Zonnebloem6 dat is dan wel weer vroeg.. Misschien (als een volgende ronde komt) vragen om utro? Dpo5 is wel vroeg maar misschien ook innesteling?
@wondertjeinmaak Hopelijk is het een innesteling, maar ik lees ik ook vaak dat heb vaker niet dan wel voorkomt. Dus ik durf het niet te hopen en ga ik er maar vanuit dat het mis is. Ik kijk het nog even aan of het niet erger wordt.
@Zonnebloem6 : Wat vervelend, hopelijk wordt het niet erger en stopt het gewoon helemaal. Vanochtend getest. Witter dan wit zoals verwacht. De ovitrelle is dus niet meer waarneembaar in m'n urine. Mja 10 dpo pas dus nog 3/4 lange dagen wachten. Ene kant de neiging om elke dag te testen in de hoop dat er iets gebeurd daarbinnen. Mja aan de andere kant, dat doe ik al maanden, beetje zonde van de testjes en het geld. Misschien dat ik morgen toch nog een testje doe en anders woensdag vast wel weer. Ziekenhuis gebeld over de bijwerking van ovitrelle ivm de diabetes maar daar hadden ze nog nooit van gehoord en zouden ze gaan navragen..Helaas was de diabetesverpleegkundige die ik altijd heb er vandaag niet. Dus die belt me als het goed is woensdag. Tot die tijd even bijsturen door iets meer insuline te spuiten voor de maaltijden en vaker te meten.
Mijn duimen draaien voor jullie hier! Balen Angelsterre! Ik had vanochtend 2 eitjes, een grote en een klein. Grootste was al weer 20 mm. Wederom al op dag 9. Dus morgenochtend inseminatie. En dan maar weer afwachten geblazen.
@blij83 Mijn eerste 2 iui's waren ook zo snel. Wel weer spannend en dan weer inderdaad wachten. @AngelSterre Nu maar hopen dat er weer positieve testen aankomen, maar dan van je eigen hcg! Ik blijf duimen voor iedereen! Wel vervelend dat je nu niet weet of het door de bijwerkingen van de ovitrelle komt. Misschien dat je eigen arts meer weet woensdag.
@AngelSterre maar goed in de gaten houden dus de waardes van je suikers. @blij83 succes vandaag. Hoe laat je je de inseminatie? @Baby2017 welkom hier. Ik heb gister de pregnyl spuit gezet. Maar voel me vanmorgen erg misselijk. Had ik bij mn andere iui's niet gehad(de rondes voor mn dochtertje) Hopelijk blijft het hierbij haha.
Ovitrelle heb ik wel eens gebruikt. Maar in het vorige ziekenhuis zijn ze bij mij overgestapt. Waarom geen idee.