Ik ben benieuwd naar jullie iui ervaringen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jijenikke, 9 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik ga voor je duimen :)

Ik ben ondertussen gebeld dat ik nog een keer moest prikken dus dat heb ik net weer gedaan

2. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    @Zonnebloem6 Ja daar ben ik ook heel blij mee, alleen jammer dat niet alle gynaecologen op een lijn zitten wat dat betreft.
    En ik durf gewoon echt niet blind met die hormonen te beginnen zonder zeker te weten of er endometriose zit of niet.

Eitje was vanochtend alweer 18,6 mm dus vanavond de ovitrelle zetten en dan vrijdag de inseminatie. Hopelijk zijn we dan wel nog op tijd, het zou me niks verbazen als m'n ei vannacht al springt. Aangezien m'n temperatuur vanochtend al een dipje had. Als ik dat vermoeden/gevoel morgen ochtend heb moet ik morgen even bellen maar geloof niet dat dat dan nog nut heeft.
    Weer ovitrelle ipv pregnyl. Wel jammer, heb nog maar weer doorgegeven dat de ovitrelle negatief effect had op m'n diabetes. Maarja tis overmacht pregnyl is gewoon niet leverbaar momenteel.
    Gelukkig kan ik er nu vast rekening mee houden.

Duimen draaien hier alvast voor je hoor @Zonnebloem6
    Ik snap dat gevoel van er niet meer in geloven maar al te goed

3. Zonnebloem6

Zonnebloem6 Actief lid

12 aug 2015
    206
    12
    18
    Noord Brabant
    @anak2
    Ben benieuwd wat daar de uitslag van is.

@AngelSterre
    Hormonen zijn inderdaad niet goed voor de endometriose. Dat heb ik wel gemerkt sinds ik iui met hormonen doe. Heb mezelf ook ziek moeten melden van m'n werk als ik ongesteld ben.
    Ik hoop echt voor je dat je op tijd bent en je eisprong nog niet is geweest vannacht!

4. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Het was nog maar 6 dus iui 1 is mislukt

5. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Tja kijk maar naar m'n temperatuur kaartje :(
    Dikke kans dat ie al gesprongen is.
    Zit nu te wachten op een telefoontje van de fertiliteits arts.

6. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    goedemorgen dames
    Hoe gaat het hier met jullie ?

morgen mijn follikel meting dag 7 van mijn cyclus

7. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Heb je al wat gehoord . Lijkt er idd op dat t gesprongen is

8. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Inmiddels is er meerdere keren overlegt. In eerste instantie willen ze het gewoon door laten gaan morgen. Maar ik heb gezegd dat ik dat zonde vindt. Voelt als een poging weggooien.
    Na overleg mag ik zo meteen op het spoedspreekuur even voor een echo komen..
    Dus duimen draaien overuren hier. Aan de ene kant hoop ik dat ik ernaast zit en de IUI door kan gaan. Aan de andere kant dat ie gesprongen is en een bevestiging voor mij dat we steeds te laat zijn.
    Hoe dan ook krijgen we nu eerst een afspraak om iets aan te passen/afwijken van het protocol voor de volgende ronde.

9. Zonnebloem6

Zonnebloem6 Actief lid

12 aug 2015
    206
    12
    18
    Noord Brabant
    @AngelSterre
    Als ik naar je temperatuurkaartje kijk, dan lijkt het inderdaad alsof tie gesprongen is. Ben benieuwd wat eruit de echo komt.

@Baby2017
    Deze ronde met hormonen toch? Hopelijk zijn er mooie eitjes gegroeid!

@anak2
    Balen zeg! Ze kunnen dus aan je progesteron al eerder zien of het mislukt is?

10. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Zo weer thuis, eitje is nog niet gesprongen gelukkig. o_O
    Temperatuur doet dus gewoon stom.
    Morgen dus de IUI.
    Afspraak met de gyn is verplaatst naar eind mei. Das ook weer een weekje vroeger dan de afspraak die al gepland stond.
    Ene kant opgelucht, want de iui kan dus doorgaan morgen. Andere kant weer niet want ik durf echt geen hoop meer te hebben dat ie niet alsnog te vroeg zal springen.

Pfft zenuwslopend wel een beetje..de meeste gynaecologen die ik heb gezien zeggen dat temperaturen het meest betrouwbaarst is naast ovulatie testjes..Maar deze zei dat het onbetrouwbaar is..om gek van te worden.
    Ik negeer die opmerking maar want tot nu toe was m'n temp toch echt wel betrouwbaar, dus ik blijf gewoon temperaturen.

11. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Jaa klopt. Gisteren eerste prik gezet vanavond 2 prik al

12. anijsje

anijsje Lid

16 aug 2012
    14
    0
    1
    zwanger worden haha
    amsterdam
    Goedemorgen dames,
    Lees dat er weer dames in de wachtweken zitten toi toi toi .
    Ik ben zelf eindelijk ongesteld geworden ontzettend veel pijn en vond gisteren iets wat op een vliesje leek in mijn maandverband erg raar.
    Volgende week weer afspraak met Gyno en sta op de lijst voor de eind juni begin juli voor ronde 2.
    Ben erg gespannen en dit brengt ook stress mee in Mn huwelijk pfffff .
    Zit effe niet lekker in vel.
    Heb net lekker uurtje sportlesje gedaan alle frustratie eruit.
    Hoop dat het jullie beter afgaat

13. Boboti

Boboti Lid

30 dec 2016
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier 9 dpo en ontzettend vermoeid, krijg m'n ogen niet open. Zere borsten en gerommel in m'n buik.

Ik heb 10 dagen geleden de ovitrelle gezet..

Ik wil zwanger zijn!!! Al bijna 2 jaar bezig en weet niet hoeveel rondes gehad.. zeker 10 tot 15 al. Ik wil de moed niet opgeven :(

14. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier weer aan het begin van de nieuwe ronde. Vandaag echo gehad, alles zag er weer goed uit en morgen weer starten met prikken.

15. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    vandaag FM gehad. 1 follikel van 8 en 1 van 9

Ik ben al begonnen met Gonal F en utrogestan na de eisprong

16. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Ik heb donderdag follikel meting gehad. Er zat er maar 1 van 17 cm, helaas geen kans op een tweeling.
    De Clomid is dus niet aangeslagen, want in mijn natuurlijke cyclus heb ik ook eisprong om de 28 dagen. Gisteren de Ovitrelle gespoten en morgen om 09.00 uur gaan ze insemineren.

Baby2017 vindt dit leuk.
  17. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Ik duim voor ons!

Lilyam vindt dit leuk.
  18. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
  19. Zonnebloem6

Zonnebloem6 Actief lid

12 aug 2015
    206
    12
    18
    Noord Brabant
    @AngelSterre
    Gelukkig dat je eitje nog niet was gesprongen. Hopelijk toch op tijd de iui gehad. Wel raar dat die gyneacologen allemaal wat anders zeggen.

@anijsje
    Het is ook niet niks zwanger worden via het ziekenhuis. Ik heb t er ook zwaar mee. Als deze iui niet lukt, nemen we een pauze van ongeveer 3 maanden. Even weer op adem komen...

@Boboti
    Ik hoop echt dat het goede tekens zijn!!

Voor ons allemaal weer duimen! Hopelijk mooie resultaten!

20. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Ik heb vanochtend de inseminatie gehad met 30 miljoen zaadcellen na bewerking. De gynaecoloog adviseerde om vanavond ook nog seks te hebben.

Zonnebloem6 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina