Ah das balen hopelijk groeid er een niet door . Ik ben vandaag ook geweest ik had er een op dag 12 13,5 mm . Maar bmslijmvlies was 7,7 mm is dat normaal vindt dat vrij dik eigenlijk
Hoi Anak2 ik spring even in. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Van 125 Gonal-f teruggezet naar 100 en toen bleven er gelukkig maar 3 over. Hoop voor jou hetzelfde
Oh gelukkig. Ik moet wel gewoon doorgaan met 150.. ze zei anders gaan ze allemaal ten gronde.. ik hoop zo dat er 1 besluit om niet mee te doen
@anak2 ook hier draaien de duimen voor je. Ben afgelopen dinsdag naar de tandarts geweest. Was echt in veronderstelling dat er een kies uit moest, maar niks. Geen ontstoken kies, geen gaatjes, rustig tandvlees. Ik sta een beetje voor een raadsel Enige andere mogelijkheid was last van m'n holtes..shit ja ik heb hooikoorts en de laatste week meer last..weer wat nieuws haha. Inmiddels gelukkig geen kiespijn meer. Maar wat het nou was? Er staat zoveel in de bloei nu. Dus of we er ooit achter gaan komen waar ik nou op gereageerd heb Verder niet zoveel te melden. Ben zoals gewoonlijk misselijk, is constant aanwezig helaas. Rommelende darmen, prikkelbaar en enorm moe en ik voel van alles aan steekjes, prikjes en krampjes..Maar dat heb al vaker gehad, betekend vast niks. De ovitrelle is vandaag 9 dagen geleden dus zal zo langzaamaan wel weg zijn. Heb nog niet getest of het er al uit is en weet nog niet of ik dat ga doen..Heb nog helemaal geen testdrang maar zit ook pas op 7 dpo.
Ik heb he5zelfde meegemaakt in mijn laatste cyclus.. werd even spannend want had 3 eitjes van ongeveer 18 en 2 van ong 13 en die mochten niet doorgroeien. Hebben ze uiteindelijk ook niet gedaan dus ging de inseminatie wel door. Maar helaas geen bevruchting olaatsgevonden. Ben weer ongesteld...
Oh nee jij ook. Ga je gelijk door voor de volgende iui ? Ik hoop ook zo dat de kleinte niet doorgroeien. In iedergeval 1 van die kleintjes niet.
@anak2 Hoop voor je dat de iui door gaat! Ik zelf nog niet meegemaakt. Heb maar 1 iui 2 eitjes gehad de rest waren t er 1. Helaas geen zwangerschap. @AngelSterre Gelukkig dat er niets ernstigs was bij de tandarts. Alleen wel lastig dat je nu niet precies weet waarvan het komt. Hopelijk is het snel over! Ik blijf voor je duimen dat het raak is! @Boboti Aah nee balen zeg! Ik hoop echt dat ivf wel gaat werken bij mij, maar zie wel op tegen dat traject. Geen idee wat ik moet gaan verwachten. Eerst nog een evaluatiegesprek in juni en dan tot september rust en geen polonaise aan m'n lichaam.
Ik de 1e keer.. ook 4 grote toen minder gonal f gespoten en bleven toen mooi 2 grote achter.. iui is doorgegaan maar geen zs
Even snel.. mijn iui 2 is gecanseld.. Ik had 7 follikels van 20-23 mm en 1 van 16 mm Nu afwachten tot mijn menstruatie komt
Ik baal zo ontzettend... ik weet dat ik nu niks mg doen tot mijn menstruatie.. maar hoe groot is de kans dat ze alle 7 bevrucht worden en innestelen. Ik ga het risico niet nemen hoor..
Ik heb me zojuist aangemeld om met jullie te kunnen praten aangezien wij hier allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Normaal ben ik niet echt iemand die dit deelt via internet maar ik begin de laatste tijd gek te worden en hopeloos te zoeken naar antwoorden die niemand heeft dus misschien is dit wel een goed idee. Heel even kort, ik ben een half jaar geleden bevallen van een zoontje die is overleden in mijn baarmoeder toen ik 5 maanden zwanger was. Waarschijnlijk is dit gekomen door een stollingsprobleem in mijn bloed en daarnaast heb ik een afwijking aan mijn baarmoeder (uterus unicornis). Zwanger worden is dus alles behalve van zelfsprekend.. Momenteel spuit ik dagelijks bloedverdunners en heb ik net mijn eerste IUI gehad, ik zou morgen of dinsdag ongeveer (dat denk ik tenminste, 14dgn na de iui toch?) ongesteld moeten worden dus het is afwachten.. Tot nu toe voel ik van alles dus ik heb echt geen idee of dit een zwangerschap, ongesteldheid of mijn darmen zijn...
@anak2 Aah nee. Zijn er flink meer geworden. Ik zou het denk ik ook niet aan durven. Als het er nu 4 waren had ik t denk ik wel gedaan. Niet leuk dat het niet door kan gaan
Ohja ik vroeg me af, ik moest 6 dagen na de iui nog een keer Pregnyl spuiten, jullie niet? Ik lees dat nergens terug..
@Sinaasappelsapje Welkom! Jeetje heftig dat je je kindje bent verloren. Ik heb niet nog een keer pregnyl moeten spuiten. Alleen 1 keer voor de eisprong.
@Sinaasappelsapje jeetje wat heftig !! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Ik heb ovitrelle gespoten en zou aankomende iui extra ovitrelle op dag 5 dpo moeten spuiten om mijn progesteron een boost te geven. Maar helaas gaat iui 2 niet door.