@anak2 ze hebben mijn bloed gecheckt en een hsg gedaan. En voordat ik de hormonen kreeg voorgeschreven hebben ze een echo gedaan. Bloed en hsg waren positief, bij mijn man was ook alles goed. Bij de echo zagen ze dat er genoeg eitjes klaarlagen. Toen met de hormoonpillen begonnen en na de tweede echo zagen ze twee grote 19, 20 en een van 15. De rest was klein. Ik ben benieuwd. Ik zou volgens normale cyclus morgen ongesteld worden. Zo voelt het nu ook. Als het niet komt mag ik vrijdag gaan testen. Fingers crossed.
Hier op het wachtbankje. We hebben afgelopen zondag onze eerste IUI gehad maar jammer genoeg, bij manlief waren er maar 200.000 zaadcellen!
Loopt een ovulatie test niet op? Ik heb er gister ochtend een gedaan. Deze morgen heeel vroeg (niet met mn eerste urine..) en nu net nog een keer maar ik zie amper verschil. Mijn eicel was 2 juni 13mm dus nu ongeveer toch 20mm..
Slik je hormonen . Kan t niet zijn dat t langzaam groeid .je kan ineens knallers krijgen zou morgen gewoon nog eens testen
Nee ik slik niets. En deze keer geen iui dus ook geen pregnyl. De vorige keer groeide het wel sneller. Kan dat ook elke maand verschillen?
Hoi hoi, hier vandaag een uitgangsecho gehad. Alle follikels waren weg alleen had ik een cyste van 21 mm ondanks dat mocht ik vandaag wel beginnen met de menopur. We zijn toch weer helemaal terug gegaan naar de begin dosis van 75 ie ze zijn bang dat ik met 112,5 ook overstimulatie ga krijgen. De 1e prik is weer gezet.. maandag de 1e fm
@Sinaasappelsapje ik denk dat je piek of s nachts is geweest een korte piek heb gehad of je ei is niet gesprongen en komt er een 2e lh piek. Ik zou nog even door testen meid. Temp je ook ? Dan kan je de sprong in de gaten houden. Ik vind het fijn want dan krijg je een bevestiging dat die is geweest. Een ovulatietest geeft geen garantie voor een sprong Mijn menstruatie was afgelopen zaterdag al op gang gekomen op cd 4 de uitgangsecho gehad voor we weg gingen naar een weekje centerparcs maandag weer een fm
Je weet maar nooit pitaa91 er hoeft uiteindelijk maar 1 van die 200.000 het eitje te vinden ik ga heel hard voor je duimen
@cynmark29 ja ik ga de volgende iui een extra echo vragen (al is die hopelijk niet nodig) @anak2 nee ik temperatuur niet, heb er ook geen in huis.. maar ik test sowieso nog door! Fijn dat jij je menstruatie al hebt!!
@Bella28 ik zal duimen voor je! Ben ik weer met mn testen hoor.. de donkerste was vanmorgen en de lichtere net. Heb ik nu mn eisprong al gehad dan?
Vandaag mocht ik testen na eerste iui. Negatieve test maar ook niet ongesteld. Zo flauw van je lichaam! Erg teleurgesteld maar ik wil ook niet zo'n traject in en denken: het lukt toch niet. Dan maar grote teleurstelling. Had wel graag ongesteld willen zijn zodat we door kunnen naar poging 2. Nu maar weer even bijkomen.