Hier helaas vanochtend ongesteld geworden.. Ik lees nu al een paar keer dat er na het pregnyl spuiten de volgende dag al inseminatie is. In ons ziekenhuis houden ze 2 dagen aan..Dan ben je toch altijd te laat???
Zo'n 36 uur tussen de pregnyl en de inseminatie.. M'n eitje was de laatste ronde van 16mm in 1 dag naar 20mm gegaan toen savonds pregnyl gezet (woensdag 15 feb om 20.00 uur) en de inseminatie was die vrijdag om 12.00 uur. Dus normaal zou je zeggen. Alleen elke keer het gevoel gehad dat me eitje al gesprongen was een paar uur na de pregnyl,en elke keer geef ik dat aan. Maar ze doen geen echo meer voor de inseminatie..wordt er zo onzeker van..als me eitje te vroeg springt maken we weinig kans met traag zaad en een langgerekte eileider rechts. Want een eitje leeft maar kort en het zaad moet ook nog een eind zwemmen..ben dus bang dat het eitje al niets meer doet als het zaad er eindelijk is aangekomen. Links pas 1 keer eitje/eisprong gehad (deze maand) dus die kant doet het wel gelukkig. Daar heb ik ook lang aan getwijfeld of die kant wel wat deed omdat de eitjes daar steeds weer verdwenen en rechts het dan alsnog overnam. Misschien volgende ronde toch op eigen houtje de pregnyl 12 uur later zetten.
Hier helaas vanochtend ook ongesteld geworden. 11 dagen na IUI. Vorige keer ook 11 dagen na ovitrelle & zelf klussen 😁. Op naar poging nummer 2. Zaterdag weer eerste afspraak in ziekenhuis. Ik had er vanochtend de balen in maar heb er inmiddels wel vrede mee...
Nee ivf is nu nog niet aan de orde. We mogen sowieso nog 2 pogingen IUI zonder hormonen en eventueel ook nog 6 x met hormonen. Dus ze zijn wel ruim in de iui pogingen. Als het ivf/icsi wordt dan willen we dat waarschijnlijk niet in NL doen.
Balen dat jullie ongesteld zijn geworden. 11 dagen erna is al snel denk ik? Bij ons in het normaal ook savonds pregnyl spuiten en dan een dag ertussen en dan de iui. Maar ze vond m'n eitje te groot om lang te wachten. Ze was bang dat we dan te laat zouden zijn. Ik had het ook niet verwacht dat het morgen al zou zijn. Ben benieuwd hoe het gaat morgen.
Verdorie dames! hopelijk kunnen jullie met een positief gevoel weer de volgende poging in. Zonnebloem, wat goed zeg! Morgen al de iui, succes! Ik ben gisteren voor het eerst naar een natuurgeneeskundig centrum geweest. Volgens haar haf ik een "koude" baarmoeder. Ze heeft een moxa accupuntuur behandeling gegeven. Dit zijn kruidenstempels die ze aansteekt en op mijn buik legt. Zodra ze warm worden moeten ze eraf. Tevens moet ik deze week elke avond net een kruik op de bank zitten om innesteling te bevorderen. Ik ben benieuwd...
Natuurlijk 😀 ook heb ik extra vitamines B12 gekregen. O ja en proberen zoveel mogelijk glutenvrij te eten. Dan heeft mijn lichaam niet veel te doen aan spijsvertering maar kan zich volledig richten op instellen. T is het proberen waard natuurlijk. Nog 1 weekje en dan mag ik testen... het wordt nu echt aftellen. Is de spanning bij jou nog te houden leuntje? En voel je je anders dan anders?
Nou ik weet t niet goed, is het omdat my mind plays tricks with me of....???? Wat gevoelige borsten (heb ik anders ook wel eens) ik slaap graag op mijn buik maar dis is de afgelopen weken niet zo fijn. Ik droom veel en ook nare dromen.... weet het niet goed
Hallo dames, ik heb weer genoeg te reageren zie ik. AngelSterre en Line85, balen dit! Welke iui-poging was dit ook alweer voor jullie? @AngelSterre, Welkom hier Misschien kun je het toch nogmaals duidelijk aankaarten in het ziekenhuis? Nogmaals, het is echt super belangrijk dat je gehoord wordt. Het probleem is ook nog dat je het gewoon echt niet weet, maar je moet jezelf niet van alles aan gaan praten, dat is ook niet altijd goed.Al snap ik je onzekerheid wel, want het liefst wil je er alles aan gedaan hebben wat in je macht ligt. Vervelend trouwens dat ze zo bot waren bij de dokter. Ik heb dat ook al een keer gehad, ook ik vroeg er niet om en de test was negatief, maar ook veel te vroeg, vind die uitspraken wel gevaarlijk, de dokter zegt altijd dat je pas na je NOD mag testen, maar voor je NOD wisten ze het al zeker, je was niet zwanger, raar toch. Bij jullie is natuurlijk nog wel een beetje meer onzekerheid vanwege je eigen lichaam en het zaad van je man. Is er een reden dat je iui zonder hormonen doet? Mijn ziekenhuis is daar helemaal geen voorstander van omdat is bewezen dat het resultaat met hormonen beter is. Ik mocht het niet eens. @Bella, weer iemand in spanning! Wanneer begin je met spuiten? Hoe is je HSG gegaan vond je het er pijnlijk? @Leuntje, vandaag je NOD? Dat je nog kan wachten met testen hihi, ik had er al lang 1tje tegenaan gegooid. @Zonnebloem, ook ik heb de laatste keer veel plekjes gehad, dat ligt er gewoon aan hoe en waar je spuit, kun je niks aan doen!Hoe is je iui gegaan vanmorgen? Welkom op het bankje @Silver, hoe kwam je er op om daar naartoe te gaan, hopelijk zal het helpen, ik duim voor je!
Tnx jijenikke 😀 ik hoop dat het gaat helpen. De zus van een vriendin van mij heeft 3x in een half jaar en miskraam gehad en die is daar naartoe gegaan en ze was binnen 3 maanden zwanger en de kleine is nu en half jaar. Ik dacht ik heb niets te verliezen en het wordt vergoed door mijn zorgverzekeraar
Het viel me gelukkig mee. De eendenbek was het vervelendste. Moest nog een kwartiertje blijven liggen en toen stond ik alweer buiten. Nu 16 dagen wachten pff.. Worden lange twee weken denk ik. Hoe komen jullie die wachtdagen door? Ben wel benieuwd hoe het gaat met die natuurgeneeskundige. Hopelijk straks ook een positieve test voor jou! Ik hoop echt op goed nieuws leuntje! Hopelijk zijn het goede signalen en geen mindtricks.