Ik heet zelf Eefje, als roepnaam dan. Gelukkig is mijn echte naam Eva. Vind Eefje verschrikkelijk! Ben geen klein kind meer inderdaad. Eef vind ik nog erger.
Liva vind ik niet zo, net of de naam niet af is. Maar het is beter dan Eefje. Ik ken een Eefje die op haar 30e haar naam heeft veranderd in Eef. Ze was het beu dat ze als volwassen vrouw nog met "je" achter haar naam rond liep. Midas vind ik wel stoer.
Midas vind ik geweldig! Liva ook erg leuk, wel wat populair. Ik zou dan eerder voor Liva Nelle gaan want ik hou niet van twee dezelfde eindklanken. Maar leuke namen hoor!!
Liva vind ik heel erg leuk! En een tweede naam gebruik je verder toch niet dus daar zou ik dan niet moeilijk over doen aangezien het een vernoeming is.
Liva vind ik geen leuke naam en te populair geworden (met alle verschillende varianten daarop). Te zoetsappig en ook niet leuk in combi met nella. Eefje ben ik ook niet kapot van als officiële naam. Ik zou me als volwassen vrouw schamen om me zo voor te stellen. Net als Eef. Eva vind ik een nette leuke naam en zou ik dan als officiële naam geven. Dan kan ze later zelf daar nog voor kiezen. Midas: zou zelf mijn zoon nooit zo noemen maar vind het ook geen gekke naam. Beetje mwah gevoel. Niet bijzonder leuk en ook niet stom.
Midas leuk!! Liva...mmm ik ben zelf meer fan van Ziva. Maar het is zeker geen vreselijke naam als je t mij vraagt. Eefje vind ik dan weer niks.
Eefje vreselijk, idd niet voor een volwassen vrouw en voor een klein meisje echt te poppig! Gewoon Eva, prachtige volle naam. Liva tja op zich prima, maar in mijn omgeving erg populaire soort naam; Liv, Liz, lieve, Lizzy, Lizzie, evi, eve...... De naam lief of lieve; da kan toch niet, is toch geen persoonsnaam!! Nella, prima, vernoeming gebruik je toch bijna nooit! Midas; hoor ik voor he eerst, ff wennen maar wel een sterke naam, goede naam!
Ontzettend bedankt voor alle feedback! We gaan denken, overwegen, denken en nog eens overwegen.. hihi.. Ben benieuwd wat het gaat worden!!
Liva vind ik gaaf, Livia ook! Midas wat minder, wel origineel. wat vind je van Joris of Boris? Succes!
Midas en Liva zijn leuk! Eefje vind ik geen volwaardige op zichzelf staande naam, maar een verkleinvorm van bijvoorbeeld Eva.