hier proberen we elke jaar naar mysteryland te gaan maar nu al 2 jaar niet geweest 2 jaar trug had ik dikke buik. vorig jaar geen kaartje en dit jaar zijn we op vakantrie haha maar volgend jaar gaan we weer en nemen we een bus met duisters mee haha.......die lijkkt het ook leuk. van de leeftijd vind ik het gewoon leuk omdat je steeds op zulke festivals oudere mensen vind oftwel de zelfde als vroeger maar dan ouder geworden haha. zijn dr volgens mij meer boven de 30 dan eronder hoor
Dan ben je toch niet te oud! Mijn vriend is 30 en gaat ook nog steeds mee zie op die grote festivals overigens meer ouder publiek dan mensen van mijn leeftijd!
Jaaaaaaaa, Mysteryland, Dancevalley, Trance Energy en lekkere strandfeestjes in Bloemenbaal en omgeving!!!
Ik ben nog nooit naar Dance Valley geweest, maar lijkt me wel leuk om een keer daar heen te gaan. Ik ga meestal alleen naar festivals waar de hardere stijlen gedraaid worden zoals hardstyle en hardcore.
Hier een LowLander... Vorig naar net bevallen... dus niet geweest... Kaartjes voor dit jaar liggen.... maarrrr... Ik kan t niet! Vind het toch nog veel te snel om mijn meissie zoveel nachten te missen! Heb zooo enorm zitten twijfelen... mijn werk hakte de knoop door.. Moet op de vrijdag werken, dus helaas geen lowlands voor mij... Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen Vriend twijfelt nog maar gaat waarschijnlijk wel.. (vind het ook wel erg lang bij z'n meissie weg) Wil ook heel graag ooit naar Sziget of Dour....
Wij zijn een heel weekend naar Defqon geweest, vorige maand. Ik zag er ook erg tegenop om hem zo te missen, maar is me uiteindelijk heel erg meegevallen. Maar zou zo'n weekend niet vaker dan eens per jaar doen, dat zou ik niet kunnen haha
Haha een weekend, ik moet er niet aan denken. Ieder moet doen wat hij/zij zich goed bij voelt, maar ik zou mijn zoontjes niet zo lang kunnen missen. 1 dagje (en een nachtje) kan ik nog wel, maar zou ook dan maar naar 1 feestje per jaar gaan. Vroeger ging ik het liefst alle feesten af, maar sinds ik kinderen heb moet ik er niet meer aan denken. Ben eigenlijk sowieso nooit langer dan 24 uur zonder ze geweest.. Denk dat het een avondje janken voor mij wordt (ben nogal emotioneel als ik gedronken heb).
Ik dacht eerst ook van.. Na een jaar zou ik vast wel dat weekendje kunnen.. een nachtje logeren vind ik nu zelfs nog te veel! Naja Komt vanzelf weer! Er zullen tijden komen dat ik blij ben als ze gaat logeren haha! Mijn Lowlandskaartje staat inmiddels op marktplaats... toch dubbel.. Stiekem heb ik erg veel zin...
Waar ik geweest ben (sommige meerdere malen): - Dynamo Open Air - Lowlands - Graspop - Paaspop - Parkpop - Wacken - Festival Mundial - Wollukstock We zouden dit jaar naar Bang Your Head gaan, maar dat ging niet door vanwege de miskraam...
Festivals? Love it!! Hoe was Dominator? Goeie sfeer? Ik ging jaren naar feesten/festivals maar ben nu sinds ik mijn zoontje heb niet meer geweest. Ik wilde dit jaar ook naar Dominator maar niemand wilde mee hahaha... Laatst hadden we in Almere het Freefestival maar ik was te laat voor kaarten. Defqon ben ik 4x geweest, super festival!!! Maar de verkoop van die kaarten gaat altijd zo kl*te, ik ben altijd te laat en ik ga geen 150 euro voor een kaartje neerleggen.
Vet! Vind hem wel pas echt leuk worden bij 2min50 en een beetje jammer van die danseressen. Vind ze nou niet bepaald goed dansen haha.