Ik ben benieuwd of er hier mama's zijn die

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle89, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier proberen we elke jaar naar mysteryland te gaan maar nu al 2 jaar niet geweest 2 jaar trug had ik dikke buik. vorig jaar geen kaartje en dit jaar zijn we op vakantrie haha maar volgend jaar gaan we weer en nemen we een bus met duisters mee haha.......die lijkkt het ook leuk.

van de leeftijd vind ik het gewoon leuk omdat je steeds op zulke festivals oudere mensen vind oftwel de zelfde als vroeger maar dan ouder geworden haha. zijn dr volgens mij meer boven de 30 dan eronder hoor

2. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    bijna 31 jaar

3. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Dan ben je toch niet te oud! Mijn vriend is 30 en gaat ook nog steeds mee :D zie op die grote festivals overigens meer ouder publiek dan mensen van mijn leeftijd!

4. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Jaaaaaaaa,
    Mysteryland, Dancevalley, Trance Energy en lekkere strandfeestjes in Bloemenbaal en omgeving!!!

5. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Hoe groot is de kans dat Dominator uitverkocht raakt eigenlijk?

6. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Naar mijn weten is dominator nog nooit uitverkocht geweest, ik heb er zo'n zin in! hihi :D

7. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Wie van de dames hier gaat ook naar Decibel of Q-base?

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ben aan het aftellen voor Dancevalley! Heb er enorm veel zin in, hoop wel op een beetje goed weer :D

9. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ik ben nog nooit naar Dance Valley geweest, maar lijkt me wel leuk om een keer daar heen te gaan. Ik ga meestal alleen naar festivals waar de hardere stijlen gedraaid worden zoals hardstyle en hardcore.

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hier een LowLander...
    ;) Vorig naar net bevallen... dus niet geweest...

Kaartjes voor dit jaar liggen....
    maarrrr...
    Ik kan t niet! Vind het toch nog veel te snel om mijn meissie zoveel nachten te missen!

Heb zooo enorm zitten twijfelen... mijn werk hakte de knoop door.. Moet op de vrijdag werken, dus helaas geen lowlands voor mij... Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

Vriend twijfelt nog maar gaat waarschijnlijk wel.. (vind het ook wel erg lang bij z'n meissie weg)

Wil ook heel graag ooit naar Sziget of Dour....

11. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Wij zijn een heel weekend naar Defqon geweest, vorige maand. Ik zag er ook erg tegenop om hem zo te missen, maar is me uiteindelijk heel erg meegevallen. Maar zou zo'n weekend niet vaker dan eens per jaar doen, dat zou ik niet kunnen haha

12. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Haha een weekend, ik moet er niet aan denken. Ieder moet doen wat hij/zij zich goed bij voelt, maar ik zou mijn zoontjes niet zo lang kunnen missen. 1 dagje (en een nachtje) kan ik nog wel, maar zou ook dan maar naar 1 feestje per jaar gaan. Vroeger ging ik het liefst alle feesten af, maar sinds ik kinderen heb moet ik er niet meer aan denken. Ben eigenlijk sowieso nooit langer dan 24 uur zonder ze geweest.. Denk dat het een avondje janken voor mij wordt (ben nogal emotioneel als ik gedronken heb:)).

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) Ik dacht eerst ook van.. Na een jaar zou ik vast wel dat weekendje kunnen.. een nachtje logeren vind ik nu zelfs nog te veel!

Naja ;) Komt vanzelf weer! Er zullen tijden komen dat ik blij ben als ze gaat logeren haha!

Mijn Lowlandskaartje staat inmiddels op marktplaats... toch dubbel.. Stiekem heb ik erg veel zin...

14. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Dominator is bijna uitverkocht!!!

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Waar ik geweest ben (sommige meerdere malen):
    - Dynamo Open Air
    - Lowlands
    - Graspop
    - Paaspop
    - Parkpop
    - Wacken
    - Festival Mundial
    - Wollukstock :)

We zouden dit jaar naar Bang Your Head gaan, maar dat ging niet door vanwege de miskraam... :(

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Angerfist twittert zojuist dat dominator uitverkocht is!

17. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Dominator was super!!! Wie is er nog meer geweest?

18. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Festivals? Love it!! Hoe was Dominator? Goeie sfeer?
    Ik ging jaren naar feesten/festivals maar ben nu sinds ik mijn zoontje heb niet meer geweest. Ik wilde dit jaar ook naar Dominator maar niemand wilde mee hahaha... Laatst hadden we in Almere het Freefestival maar ik was te laat voor kaarten. Defqon ben ik 4x geweest, super festival!!! Maar de verkoop van die kaarten gaat altijd zo kl*te, ik ben altijd te laat en ik ga geen 150 euro voor een kaartje neerleggen.

19. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden

Deel Deze Pagina