Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken..

Discussie in 'De lounge' gestart door kimmason, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonflower

Moonflower Actief lid

16 nov 2010
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow getver ben helemaal verbijsterd na je verhaal! Want een vreselijk figuur zeg...ook dat ze even voor ging doen met JOUW kind hoe het aan de borst moest gaan liggen...Echt te bizar voor woorden:(

Ik zou er toch echt even heel hard en duidelijk wat van zeggen hoor want dit spoort van geen kant!

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    OMG wat een raar mens zeg, zou er niet goed van worden.

3. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    die vrouw is echt gek!
    net wat de anderen zeiden bespreek het met je man en zeg hoe je voelt in duidelijke mannentaal ( erg recht voor ze raap dus)

heel veel succes en wat een wagelijk mens , zal aan je denken en laat je niet kisten, maak afspraken met je man over zijn moeder , schrijf het desnoods op! succes!
    gr jmm

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

die is en tikje doorgeslagen. en dan druk ik me zacht uit.

5. tulip

tulip Niet meer actief

vindt je haar reactie echt overdreven, ik vind het ook niet normaal dat tante en oma alvast afspraken maken over de oppas waar moeder niet eens bij betrokken is.

Bijna elke oma is gek op haar kleinkind en heeft daar alles voor over, maar dit klinkt meer als een film die uitloopt in een familiedrama.

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    jemig, die is enthousiast! En raar...

Ik zou er ook de kriebels van krijgen als iemand mijn meisje zogenaamd aan de borst had! Brrr....

Tja, een nieuw babytje brengt bij sommige mensen het vreemdste gedrag naarboven. Mijn zusje ging ook helemaal raar doen (huilen bij mijn ouders dat ik haar bij het kindje weghield, tegen alle wensen in meteen erbij willen zijn, beledigd dat ons meisje niet na 5 wkn bij haar mocht gaan logeren, meteen de eerste dag de luier willen verschonen en boos zijn dat we dat liever zelf deden, boos dat zij niet aangewezen is als peetouder...ze is zelf een beetje broeds geloof ik)...het gekke is dat ze nu nauwelijks moeite doet om haar nichtje te zien.

Tja, kies voor je kindje, doe wat goed voelt voor jullie. Wij hadden er baat om het een beetje zijn beloop te laten en de belangrijke grenzen te laten gelden. Mss kan je vriendelijk blijven en zeggen dat je het boob betasten niet wil en dat je al vanalles qua oppas geregeld hebt (of juist niet). Dan kan je bijv. het bellen en over wieg hangen mss wat makkelijker door de vingers zien?
    (lukte bij mij niet hoor, ik was vaak best boos dat die eerste weken ineens zo om mijn zusje draaiden. We hebben geprobeerd het niet hoog op te laten lopen en haar onze irritatie niet te laten merken, maar als ze er niet bij was heb ik wel wat binnensmonds staan schelden)

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Jee, wat een raar mens. Mag toch hopen dat mijn schoonmoeder niet zo wordt, want dan krijgt ze dit gauw te horen. Moeder van man of niet, ze hoeft zeer zeker geen zaken voor mij te gaan bepalen!
    Nu heb ik zelf een hele lieve schoonmoeder dus dat zie ik niet gebeuren...

Ben wel benieuwd wat je vriend ervan vindt of wat hij ermee doet? Ik heb zelf namelijk in het verleden een vervelende schoonvader gehad, en mijn toenmalige vriend deed er echt helemaal niets aan. Dan voel je je knap alleen...

In elk geval zou ik als ik jou was goed duidelijk maken waar je grenzen liggen! Succes ermee!

8. danip

danip Niet meer actief

Helemaal mee eens. Niet dat dat betekend dat haar gedrag helemaal normaal is, maar om nou te zeggen dat ze gek is, of achterlijk? Neuh meer een oma die overenthousiast is!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

pfff weet dat de opa's en oma's dol zijn op hun kleinkinderen maar dit gaat wel erg ver zeg! ik zou er helemaal kriegel van worden. Lijkt wel dat ze opnieuw een baby wil opvoeden en denkt dta haar manier de manier is.

blijven zeggen waar het op staat denk ik. ik weet verder niet wta je ermee moet, want ze is blijkbaar oostindisch doof!

Deel Deze Pagina