Jullie ervaringen met Monnikspeper/ Vitex Agnus Castus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Florina, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik ben erg benieuwd! Ik vind vooral oudere topics van jaren terug, is er iemand die dit toevallig gebruikt/gebruikt heeft?

2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.654
    2.558
    113
    Ik ben er ook wel benieuwd naar!

3. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Helemaal niemand? :)

4. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaaa :) zeker, hier!

Ik had na de bevalling constant lichte bloedingen. Geen menstruatie, geen eisprong zegmaar.
    Werd er gek van, naar de huisarts geweest, zij gaf aan dat ik het beste een aantal maanden de pil kon gaan slikken.
    Nou vind ik dat helemaal niet fijn omdat ik teveel negatieve ervaringen had gehoord van (resetten met) de pil.
    Ik heb informatie opgezocht over monnikspeper en er zijn een aantal studies in Duitsland geweest.
    Na 3 maanden hadden de meeste vrouwen hun cyclus terug.

Dus: ik ben 3 maanden dat spul gaan slikken....althans...dat was de bedoeling :D
    Na een week stopten de lichte bloedingen, na 4 weken was ik mega ongesteld...die maand was ik zwanger 😨
    Over de eerste deden we 13 maanden voor ik zwanger was...Ik was in shock! Maar wel een hele leuke verrassing.

Ik geloof dat monnikspeper in sommige gevallen wordt afgeraden, ik weet niet meer welke...als je pcos hebt of iets dergelijks...dat zou ik wel even nakijken.

Deel Deze Pagina