Wie heeft er ook zo iets mee gemaakt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moeder1, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moeder1

Moeder1 Lid

26 aug 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames
    Ik heb een vraag wie zou mijn veder kunnen helpen of me meer duidelijkheid kunnen geven ik 2 weeken gelden had ik mijn menstruatie begon 31 jullie tot 5 augustus en rond de 20 ste kreeg ik weer een bloeding met stolsols en 2 dagen heftige buik kramp gehad zo erg dat niet kon lopen heb test gedaan die was postief en ook nog bloed onder zoek gehad en me hormoon spiegel was met 70% verhoogd alleen vind raar dat ik nog steeds bloed al 7 dagen nu ik heb vanmorgen ook weer een test gedaan maar der kwam nog steeds eeen 2 streepje

Iemand ook zo iets mee gemaakt ik hoor het GRAAG ik word gek van het afwachten en de onduidelijkheid

Hier ook me testen wat denken jullie de ene is van 23-8en de andere vanmorgen 26-8
    Wie kan mij meer duidelijkheid geven!!?

Bijgevoegde bestanden:

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hij lijkt mij toch echt wel positief.. het enige wat ik kan bedenken is een pseudo menstruatie?

3. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Misschien het hcg wat nog blijft hangen....
    Tuurlijk hoop ik dat je nog steeds gewoon zwanger bent begrijp me niet verkeerd hoor.
    Maar bloeden met stolsels en hevige pijn lijkt mij toch niet zo'n goed scenario....

4. Moeder1

Moeder1 Lid

26 aug 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik snap er ook niks van net was bloeden gestopt en nu begint het weer wordt echt gek van onzekerheid

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Misschien even een verloskundige bellen? Of bloed laten prikken zodat je weet of je Hcg toeneemt? Sterkte in ieder geval, want die onzekerheid lijkt me killing.

6. Flora7

Flora7 Nieuw lid

28 aug 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je de VK al gebeld? Die geeft persoonlijk antwoord op zulke vragen. Je hebt bloedonderzoek gehad, bij wie was dat, en wat werd ervan gezegd?
    Als het een miskraam is, dan kun je zelfs nadat het bloeden gestopt is nog steeds positief testen.

7. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik wil je niet ongerust maken Maar moet het toch even delen...
    Wij hebben afgelopen maand een soortgelijk scenario gehad,
    maar bij ons was t mis. Wij hadden naast de testen, ook hcg check in t ziekenhuis en zij gaven aan dat dit niet goed was. Als hcg gelijk blijft icm bloedingen kan duid dit vaak op een aankomende afstoting. Inderdaad, twee dagen later heftige bloedingen en flinke krampen...

Ik hoop dat het in jouw geval beter nieuws is! Maar t is dus zeker niet zo dat een "streepje is een streepje" altijd op gaat....

8. Moeder1

Moeder1 Lid

26 aug 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog is getest omdat ik echt niet goed word van het bloeden het blijft door gaan en ik weet niet meer wat ik moet doen kan alleen nog maar wachten wat denken jullie van me test

De onderste is van net en de bovenste is van 4 dagen geleden !!!

Bijgevoegde bestanden:

9. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Voor mij is niet helemaal duidelijk hoe je tijdlijn nu precies is. Maar mij klinkt dit niet in de oren als een goede zwangerschap... Ik zou even contact opnemen met de verloskundige. Met name om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te laten sluiten want dat is waar je verhaal mij aan doet denken... Hopelijk heb ik het mis.

Oh wat bedoel je eigenlijk met "mijn hormoonspiegel was 70% verhoogd"? Is er geprikt op hCG en zo ja wat was de waarde en hoe lang dacht je op dat moment zwanger te zijn?

10. Moeder1

Moeder1 Lid

26 aug 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de dokter zij dat nog te vroeg is voor een echo maar ze hebben idd me hcg gecontroleerd en hij zegt ik moet over 4 weeken nog eeniet test doen maar ik vind dat wel heel lang wachten ik ga morgen maar vloskundige bellen en daar veder vragen want word gek van het bloeden maar de dokter zij dat nogen pril

11. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Maar hoe lang denk je nu dan zwanger te zijn?
    En wanneer is je hCG geprikt en wat was de waarde?

Deel Deze Pagina