Hallo allemaal! Ik wou even laten weten dat ik afgelopen Donderdagochtend om 7:33 uur ben bevallen van een een prachtige mooie zoon Milan Leroy Maurice. Hij is 6 weken te vroeg geboren maar het gaat allemaal hartsikke goed met hem! Om een uurtje of half 3 draaide ik me om in bed en merkte dat ik lekte, ik dacht eerst nog dat ik in mijn broek aan het piesen was dus naar de wc gerend, schone onderbroek aangedaan (maar ook die werd weer nat) Dus voor de zekerheid een inlegkruisje erin gedaan. Mijn man wou natuurlijk slapen dus hadden we ook nog even snel het bed verschoond, eenmaals in bed zei ik tegen mijn man, dat het me niet lekker zat en dat het weleens vruchtwater kon zijn. Dus maar de verlosafdeling gebeld in het ziekenhuis, en mocht meteen komen. Eenmaals in de auto begon ik toch wel lichte weeën te krijgen, in mijn rug. Toen we aankwamen op de afdeling mocht ik meteen naar een bevalkamer waar dus een monster werd genomen om te kijken of echt mijn vliezen waren gebroken. En dat was idd zo! Ik kreeg zo'n beetje om de 5 min weeën en de verloskundige zei, ik kom straks rond een uurtje of 7 half 8 even bij je toucheren, maar om 7 uur zei ik tegen de assistente, ik moet poepen! Ze vluchtte weg en toen de verloskundige weer kwam om te toucheren zei ze, je hebt bijna volledige ontsluiting!!!... Met een klein half uurtje persen en een vacuumpomp is hij geboren!!! We zijn erg trots maar ook verbouwereerd omdat ik eigenlijk pas op 2 februari was uitgerekend. Ook ben ik iets uitgescheurd maar je vergeet alles als je eenmaals je wondertje vast mag houden! Ik zal in ieder geval proberen het een beetje op de hoogte te houden. Liefs Chantallie
Van harte gefeliciteerd. Maar meid, ik las dit berichtje gister al en ik ben er nog steeds een beetje van in shock. Je was namelijk 1 dag NA mij uitgerekend en ik ben nog zoooo niet klaar voor bevallen en een baby hahaha. Ik heb mijn man gister helemaal gek gemaakt, de kinderwagen zat nog in de doos en MOEST in elkaar, er moet VANDAAG een rolgordijn gehaald worden voor de babykamer en ik heb gelijk weer een wasje met babykleertjes aangezet (ik moet nog aardig wat wassen). Ik ben er helemaal van in de stress joh :-D Geniet van je zoon!!
@ Zinaa: Hahahaha! Ik was er ook nog helemaal niet klaar voor, wel was alles al klaar, maar rustig aan hoor! Het komt allemaal wel goed . Milan doet het heel erg goed, zijn HB is gestegen van 8,2 naar 8,7, hij is geprikt op geel zien maar ook dat is gelukkig nog steeds onder de grens, dus we zijn echt apetrots! Hij drinkt ook goed, en dat voor een baby die effe iets te vroeg is. ;D. Liefs Chantallie