Op 30 november 2010 is via een (spoed)keizersnede mijn lieve prinsesjes Jenaya Jayleigh geboren. Sinds vandaag zijn we lekker thuis, en nu dus lekker genieten!!! View attachment 112998
Ahw wat een een mooi meisje! En ook een hele mooie naam. Vanwaar een (spoed)keizersnede? Fijn dat jullie nu weer lekker thuis zijn. Gefeliciteerd en geniet er maar van!
He! Ik zal je mooie buikfoto's missen Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje! Een spoedkeizersnede...was vast geen fijne ervaring! Ik hoop dat je geen narcose hebt gehad en het toch een beetje mee hebt kunnen maken. Rustig aan meid! Genietze! Elmo
Dank jullie wel!!! . Je spreekt haar naam uit als Djenaja. Het is een spoedkeizersnede geworden omdat ik wel weeen had, maar mijn ontsluiting bleef hangen bij 7 cm.... Ze hielden de kleine goed in de gaten op de ctg, maar zagen toen haar hartje steeds omlaag gaan, dus geen risico genomen en haar meteen gehaald!
van harte gefeliciteerd. Wat een prachtmeid om te zien zeg. Nu maar lekker genieten. veel liefs Suzanne
Proficiat met de geboorte van Jenaya Jayleigh! Ik vind het een heel aparte maar mooie naam Geniet maar van haar! Liefs, Youngmom
Gefeliciteerd met jullie mooie dochter!! En wat een mooie naam en ook nog nooit gehoord,is het afgeleid van (D)jenna? Veel geluk en een voorspoedig herstel van je ks toegewenst! Liefs,