waarschijnlijk zul je bruistabetjes krijgen om je hb gehalte weer omhoog te gooien, wat je ook zou kunnen doen voor je die tabletten hebt is roosvice te halen die met ijzer erin, ik kan ff niet op de naam komen. heel veel succes
Succes Senna, nu je weet dat er wat is kan er mooi wat aan gedaan worden!! Sterkte met de laatste twee nachtjes wachten... Neeke
Nieuwe update; Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld, mijn bloedtesten waren goed, ik heb alleen bloedarmoede. Ik heb nu een verwijzing gekregen voor de gyn, ik moet alleen nog een afspraak maken. Morgen moet ik opnieuw bloed af laten nemen om meer onderzoek te doen naar de bloedarmoede. Ik zal jullie op de hoogte houden. Groetjes Senna
Suc6 Senna! fijn dat je hebt kunnen bellen. Nu nog de afspraak, ben benieuwd wat ze je daar kunnen vertellen!
19 mei moet ik naar de gyn, ik ben benieuwd, ik vraag mij ook af of de gyn een inwendig onderzoek gaat doen (heb ik namelijk nog nooit gehad, lijkt mij onprettig). Ik ben nog steeds niet ongesteld. Meiden, bedankt voor jullie succeswensen. Groetjes Senna