hele dag door dat hongergevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:D Hai dames, ik heb de hele dag maar honger en trek in van alles, voorral in dingen waar ik normaal nooit geen trek in heb.
    Wie herkend dit???? Veder last van mijn borsten zou eigenlijk pas in Mei weer ongesteld moeten worden. Kun je eigenlijk zwanger zijn zonder dat je het weet? Stel je voor dat wat alcohol drinkt vanwege een verjaardag of zo en je bent zwanger dat zou toch niet goed wezen.
    Ik durf er geen test tegen aan te gooien omdat ik bang ben dat het negatief is maar die onzekerheid is lastig. Oja veder ook last gehad van slijm op de wc sorry voor de praat en een heel klein beetje bloed. 8)
    Groeten jennie72

2. Niet meer actief

Tja, daar kom je alleen achter als je een test doet, zou ik nog wel even mee wachten als je pas in mei je NOD hebt.
    Dit om teleurstelling te voorkomen.
    Wanneer is je NOD precies?

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wat voor soort slijm?

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    hihih dat honger gevoel had ik ook heel erg!!! En ik was zwanger, dus het kan een symptoom zijn!!
    Wanneer is idd je nod???

5. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik eet ook de hele dag door. Niet normaal meer.
    Maar ik ben nu ongesteld aan het worden helaas... :(

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Hier nog eentje die de hele dag door zou kunnen eten. Het lijkt wel dat ik niet gevuld raak. Ik zit nog maar een dag na mijn ei normaal als de banner klopt.

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Morgen zijn we al mei !!! Dus ik weet niet precies wanneer jou NOD is.
    Honger had ik ook toen ik zwanger was. Om gek van te worden. Ben er zelfs wel eens ´s nachts uitgegaan. Ik probeerde wel allerlei gezonde dingen te eten.

8. Niet meer actief

:p Bedankt voor het snelle reageren. Ik heb gister konningingen dag gevierd. Ik heb wel 4 glazen wijn gedronken waar ik nu spijt van heb.
    Want ik zou nooit opzettelijk drinken als ik zou weten dat ik zwanger zou zijn. Maar goed als je het niet weet. Dat slijm was bruin van kleur. En weet niet goed wat een NOD is kan iemand dat uit leggen? Stomme vraag misschien maar weet nog niet alles. :oops: Ik weet het ook niet goed, want ik ben sinds Februarie van de pil af en intussen 2 keer ongesteld geworden.ik weet alleen dat ik zo rond 10 mei het weer zou moeten worden. Ik was gister ook uit eten geweest en na het eten lag het heel zwaar op mijn maag zit ook snel vol. Het was net een baksteen.
    Groeten jennie72

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    NOD is niet ongesteldheids dag
    dus de dag dat je (niet) ongi gaat worden

maak je niet druk om die glaasjes wijn meid.
    het zal er zeker niets aan doen geloof me.

10. Niet meer actief

;) bedankt ik maak me zorgen want heb hier een appart gevoel van binnen. Nog steeds wel maar dan zou je niets meer mogen drinken want je kunt altijd zwanger zijn maar vind het wel dom van mijn zelf.
    :( maar goed ik zie wel wat er gaat gebeuren vind dat slijm raar. De kleur ook trouwens. En de hele dag door maar eten. Misschien toch maar een test er tegen aan gooien volgende week maar heb een raar voorgevoel een soort zesde zintuig of zo iets.
    Groeten jennie72

11. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    zolang je je niet elke dag lazarus drinkt kan het geen kwaad hoor. wijn is het nog het minst erge trouwens.

12. Niet meer actief

Sorry voor de woordkeuze. Maar ik loop de hele dag echt mijn zelf te barsten te eten. Heb ik net mijn avondeten op heb ik een half uur weer honger. :D En dat gaat de hele dag zo door, van chips tot zoetig heid. Terwijl ik normaal echt geen zoete kauw ben :oops: Ik heb gister een test gedaan was een heel vaag streepje te zien. Maar ja misschien heb ik het wel weer mis en dat zou niet fijn zijn :cry: 10 mei een afspraak met Gyno.
    Dan kan ze gelijk zien of dat het goed zit vorige keer ook een inwendige echo gemaakt kan haar gelijk uitleggen dat we er druk mee bezig zijn. Tenmisten ik hoop dat ze het kan zien. ;) En ook overtijd maar ja, je leert eigenlijk om je lichaam niet te vertrouwen op deze manier. :evil:
    Echt MEGAIRITTANT!!!!!!!! :evil:
    Groeten jennie 72

13. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    nou Jennie een streep is een streep meid!! ik hoop dat je het goed gezien hebt, ik ga je toch vast voorzichtig feliciteren hoor!!

14. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    al is hij heel licht het tweede streepje, dan ben je echt zwanger hoor. niet raar dat je dan van alles last hebt.

15. Niet meer actief

Bedankt meiden, maar ik wil eerst tastbaar bewijs. Want stel je voor dat je het mis hebt. Daarom nog niet met vriend erover gehad wil hem niet blijmaken met een dooie mus. Ik moet op 10 mei toch naar Gyno. Sorry een beetje scepties geworden. Heb het een keer eerder meegemaakt en weet gewoon dat je lichaam je voor de gek kunt houden. Dus voorzichtig heid is altijd geboden vind ik. :cry: ben nog te bang voor een negatieve uitslag. Zelfbescherming heet dat maar toch bedankt voor jullie lieve reacties.groeten jennie72

16. Niet meer actief

Sorry verkeerd aangeklikt moest hieronder komen te staan. Staat nu
    als nieuw onderwerp. Bovenaan was als reactie bedoelt
    Bedankt meiden!!!!!!!groeten jennie72

17. Niet meer actief

he dames , ik blijf maar steeds een raar voorgevoel houden een soort,
    intuitie. Dat gevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten. Ik weet ook niet hoe ik het uit moet leggen. Maar mijn gevoel zegd me heel sterk dat ik best wel eens zwanger zou kunnen zijn. Mijn tempratuur ligt al een paar dagen rond 37,5 :rolleyes: Maar moet sterk zijn en gewoon wachten tot 10 mei de gyno naar toe kan. Wie heeft dit ook eens gehad en bleek achteraf ook zwanger te zijn? dat voorgevoel bedoel ik
    :p Wachten duurt zo lang :evil:
    Groeten jennie72

18. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hoi Jennie,

Ik weet precies waar je het over hebt, ik heb sinds een week een hoge temperatuur. Ik heb een koortslip en mijn temperatuur blijft hoog. IK heb ook echt tekens zoals veel eten, moe, borrelende buik, steken in mijn buik, en veel plassen heb jij dit ook? Maar dat voorgevoel heb ik ook héél erg. Ik denk elke keer weer... maar stel je eens voor dat je lichaam dit "alles" je voor de gek houd?!?! Maar mijn voorgevoel laat mij ook nooit in de steek, en het gene wat ik nu voel... heb ik nooit zo gevoeld. Laten we duimen voor elkaar dat we gewoon ZWANGER zijn hahahah. Ik mag over 8 dagen testen en ik moet zeggen ik kan niet wachten... maar je moet maar denken wat zijn nou 8 dagen. Heb geduld en misschien worden we allebei verast!!!

Groetjes Najet

19. Niet meer actief

Hoi Jennie,

Ik ken dat gevoel wel, en 9 van de 10 keer komt het bij mij ook uit.
    Vorige week had ik het nog, ik had een voorgevoel dat mijn buuf zou komen om kattevoer, en ja hoor, s'middags stond ze voor de deur.
    Heb het ook een keer met een deurwaarder gehad ( ja niks byzonders hoor ) en ja hoor, de zelfde dag.
    Ik heb dat nog niet met zwanger worden/zijn gehad maar wat niet is kan nog komen ;)

20. Niet meer actief

Wat ik ermee zeggen wil is dat je intuitie je niet altijd voor de gek houdt!
    Dus meid, wie weet ben je hartstikke zwanger!

Deel Deze Pagina