Ik vroeg mij eigenlijk af of het 'normaal' is, om bij 17 weken pas voor het eerst het hartje te horen bij de VK. Aanstaande dinsdag 7 november heb ik weer VK bezoek en dan gaan we pas voor het eerst naar het hartje luisteren... Wie heeft dat nog meer gehad? Vind het best wel een beetje 'laat' eigenlijk....
Ja, dat vind ik ook laat. Ik heb het hartje met 11 weken en 4 dagen gehoord, maar thuis had ik het hartje al een week eerder gehoord.
Zelf heb ik de hartjes voor het eerst gehoord tijdens de echo (11wk4dagen) en voor het eerst bij de VK toen ik volgens mij ongeveer 13 weken was. Maar het kan best zijn dat jouw VK gewoon een beetje voorzichtig is wat betreft het hartje luisteren. Het komt ook best wel eens voor dat een hartje bij 13 weken nog niet goed te horen is en misschien wil ze aanstaande moeders niet onnodig ongerust maken?
Dat vind ik ook wel laat. Ik was met 13 weken bij de vk toen hebben ze al gelijk geprobeert voorheen 2x bij de gyn geweets en die deed ook zijn pgingen.
Hey! Ik had met 10,5 week een echo, en op de afspraak 4 weken laer ( met 14,5 week ) luisterde ze het hartje. Das volgens mij ook best laat, aangezien hier bijna iedereen met de 13 weken of al eerder het hartje heeft gehoord. En 17 weken klinkt al helemaal best laat. Maar ja, is wel iets leuks om naartoe te leven! Veel plezier! Liefs xxx Debby
Mja, ik heb dan wel het voordeel dat ik tenminste weet dat het hartje klopt! Heb het natuurlijk al eens op de echo gezien, en ik heb hem zelf al vrij vroeg (11 weken) thuis gehoord met de dopler... Maar dan nog... Vind het gewoon raar...
Wij hebben het hartje bij de 2e echo gehoord, met 13 weken en 1 dag. Daarna bij de verloskundige met 14 weken en 1 dag voor de tweede keer. Waarschijnlijk pas zo laat bij de vk, omdat de placenta aan de voorkant ligt.
Ik heb het hartje pas mogen horen met 14weken en 5 dagen (gisteren dus) Mijn vk wou het niet eerder doen, omdat de stralingen niet goed zijn voor je kindje.
Ik heb t hartje met 11 weken zien kloppen op de echo, maar niet gehoord. Dat wordt de volgende keer gedaan en dat is met 15 weken, in mijn geval. Maar t zien vond ik ook al geweldig.
Met 8 weken mocht ik naar de vk, die hoorde geen hartje kloppen. na 2 weken nog niet. Dus mocht ik een echo laten maken, met natuurlijk het luisteren naar het hartje
Heb het de eerste keer bij de gyn pas gehoord bij de 4 de echo (27 weken) ! Had het ervoor wel al duidelijk gezien op de echo en heb zelf een angelsound dus vond het niet zo erg, was het zelfs vergeten te vragen op mijn 20 weken echo, was te nieuwsgierig naar het geslacht dat ik de rest vergat wat ik moest vragen Grtz x