Hallo allemaal, ook ik zou me even voorstellen. Ik ben Nikita, ben 19 jaar jong en ben 17,5 weken zwanger van een geplant kindje, een meisje. Ik woon nu 2 jaar samen met mijn vriend, hij werkt fulltime en ik heb een eigen bedrijfje waar ik part-time mee bezig ben. Ik lees al een tijdje mee, maar ik dacht dat het toch wel tijd werd om me ook aan te melden. We wilden graag na onze vakantie naar Aruba dat ik zwanger zou worden, maar ik was 2 maanden eerder met de pil/spiraaltje gestopt, omdat we dachten dat het wel meer dan een maand zou duren voordat het zo ver was. Maar tot onze grote verbazing was het gelijk raak. Natuurlijk waren we dolgelukkig, maar ik vond het toch een beetje eng om 15 dagen naar een ver land op vakantie te gaan. Want stel je voor het gaat vroegtijdig mis... En ook omdat je veel verhalen hoort/leest over misselijkheid ed. Gelukkig had ik nergens last van, en hadden we een supervakantie. Ondertussen hebben we al 3 echo's gehad (1 termijn, 1 prenataal onderzoek (zeer goede uitslag) en 1 pretecho). 27 augustus hebben we een 3D echo en 7 september de 20 weken echo. Verder vind ik dit een gezellig forum, en jullie zouden me ook vaak terugzien hier Groetjes Nikita