Hoi dames, Ik zie het echt ff niet meer zitten. Ik ben vorige week eindelijk ongi geworden (was 7 maart voor het laatst). Na een week vloeien was het over. twee dagen niets en plots weer een bloeding. : Nu misselijk rond etenstijd, sterk ruiken daar wordt ik af en toe gewoon misselijk van, veel onzin dromen, onrustige benen en noem het maar op. Ik weet dat ik niet zwanger kan zijn. Maar ik wil het zo graag dat ik het idee heb dat heel mijn lichaam me voor de gek aan het houden is. En dan lees ik hier al die berichtjes van de meiden die zwanger zijn.... Nou gefeliciteerd dames, en ik hoop dat ik me ook snel weer beter ga voelen en met jullie mee kan doen. Ik heb nu gewoon zin om weer terug aan de pil te gaan zodat alle stomme dingen over zijn, en dat ik weer 'gewoon' ongi wordt. Ik voel me nu zo futloos en ik ben zoveel er mee bezig dat ik er niet goed van wordt. Sorry voor het gezeur, maar het voelt lekker om alles eens van je af te schrijven. liefs kit
Geeft niets hoor meissie. Af en toe moet je je hard even kunnen luchten. Er zijn weinig anderen met wie je erover kunt praten toch? Vervelend dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat het snel over is. Heel veel sterkte.
Dank je wel BIBI, Ik heb ook al een tijdje gehad dat ik niet meer op het forum wilde kijken, maar ik kan het gewoon niet laten. Ik weet niet hoe het komt, maar ik voel me daarna altijd een stuk rustiger. Het zal vast wel goed komen toch? Gewoon ff een dippie.... Het wordt tijd dat het zonnetje weer gaat schijnen. knuf kit