Ik ben boos maar dat wi ik eigenlijk niet

Discussie in 'De lounge' gestart door Batchie, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ja sommige mensen doen alles voor geld, maar er zijn ook goeie tussen. En ik weet dat het mogelijk is om te trouwen.. kmoet nu dus proberen om hem te laten begrijpen dat het allemaal wel kan.. Word een moeilijke opgave.. :oops:

2. sim

sim Niet meer actief

eigenlijk zou je hem niet moeten hoeven te overtuigen, maar ik begrijp uit je verhaal dat het enigzinds noodzakelijk is voor de familiebanden. moeilijk pakket, maar nogmaals cijfer jezelf alsjeblieft niet weg, ik neem aan dat in elke cultuur liefde ook een belangrijke reden moet zijn om te gaan trouwen.. jullie kindje is toch ook uit liefde ontstaan?

3. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ja klopt kindje is ook uit liefde ontstaan, maar de trouwerij was meer zodat iedereen happy was.. Tuurlijk we houden van elkaar.. Maar voordat ik zwanger was, dachten we nog helemaal niet aan trouwen. We hadden het er wel over, maar dan pas over een jaar of 2..

4. sim

sim Niet meer actief

dus eigenlijk trouw je dan nu voor je omgeving.. dat is nogal een stap... maar goed dat is een kind samen krijgen natuurlijk ook.. als je echt eerlijk op je eerste gevoel afgaat wat zeg je dan?(over de hele situatie en dan uitgaan van wat voor jou goed is, want als het goed gaat met jou, komt het ook goed met je kindje)

5. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik zou er eerst maar eens voor zorgen dat je een stabiele relatie hebt voordat je gaat trouwen want uiteindelijk moet het van 2 kanten komen en niet alleen van de jouwe.
    ik zou niks doen voor andere mensen het is jouw leven en jij moet met je man samenleven niet een ander.
    hij zorgt u al niet bepaald voor je wat gaat dat zijn als hij weet dat je geen kant meer opkan.
    als eerst zou ik eens proberen te weten te komen wat jij en je kindje hem eigenlijk waard zijn want zoals ik tot nu allles heb gelezen zal dat niet veel zijn.
    hij zou door vuren voor je moeten gaan en hij laat je vallen als een klomp.

denk er eens goed over na want trouwen zou je maar 1 keer moeten doen doe het dan het liefst met de juiste voor jezelf en voor je kindje

sorry dat ik zo zwaar uit de hoek kom maar heb een hekel aan zulke mannen

groetjes talia

6. sim

sim Niet meer actief

dit is een onderwerp wat inderdaad gemakkelijk discussies losmaakt, zo is de vorige topic ook geeindigd en uiteindelijk gesloten. ik begrijp dat dit bij mensen bepaalde woede losmaakt, maar dit meisje zit klem voor haar gevoel kan ze geen kant op. ik heb zelf uit een relatie moeten ontsnappen, praat hier absoluut niet graag over, bepaalde mannen kunnen er voor zorgen dat je hele zelfvertrouwen en eigenwaarde verdwijnt en dit gebeurd langzaam niet van de ene op de andere dag, het is heel moeilijk om dat nog heldere beslissingen te kunnen maken of voor je zelf te kunnen denken en echt dit kan iedereen overkomen, in zo'n relatie verleg je steeds je eigen grenzen tot ze zo ver weg zijn dat het nog maar een stipje is, je kunt altijd roepen van dat zou mij niet overkomen, maar dat weet je niet...tot je het jezelf overkomt...

7. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Hey mensen,
    heb net goed gepraat met mijn vriend. En we hebben besloten om niet te trouwen. We zzouden het anders alleen maar doen omdat iedereen het wil en niet omdat we het zelf willen. En das natuurlijk geen goede fundering om een huwelijk te beginnen. We gaan op 5 mei een aantal rituelen doen waarna we dan wel "legaal" volgens ons geloof mogen samenwonen.. Voel me eerlijk gezegd nu stukken beter, want nu kunnen we ook sparen voor een echt feestje ed als de baby er is..

( al vind ik het wel een beetje jammer, zag mezelf al als een bruidje :oops: )

8. sim

sim Niet meer actief

meis, ik kan alleen maar zeggen: super! je hebt aan jezelf gedacht, aan je kindje en aan je relatie, hoop dat de gemoederen om jullie heen nu ook wat sussen en je mag met recht trots op jezelf zijn, je bent voor jezelf en je kind opgekomen en bent niet naar het verlangen van je omgeving afgegaan! en dat trouwen komt wel wanneer het komt, en dat jullie het geld nu gaan sparen voor jullie kindje is een heel volwassen beslissing! hoop dat je nu meer ruimte krijgt om te genieten van je zwangerschap!

9. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ja dit is alleen maar het beste. Moet nu wel tot 5 mei bij me ouders blijven maar tis maar een weekje.. En ja dat feestje gaat zeker komen dan.. Was al wel begonnen met voorbereidigen van de trouwerij, had gister al een zaaltje geregeld.. en een DJ en fotograaf.. (ja, als ik aan iets begin doe ik et goed 8) ) mja de DJ en fotograaf zijn vrienden van mij dus kan ht wel afzeggen

10. sim

sim Niet meer actief

gelukkig dan maar! en dat feestje komt vast echt wel eens, dit is het belangrijkst nu! hoe gaat het nu met je blaasontsteking?

11. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    nou volgens mij is et erger geworden, medicijnen slaan niet aan. Had de huisarts gebelt en ik moet morgn langskomen. Ik geef nu minstens 12x per dag over ki hou niks binnen zelfs water niet. Dus de medicijnen helpen niet echt.

Ik denk alleen niet dt het een blaasontsteking is, want dan zou ik pijn moeten hebben bij het plassen en dat heb ik helemaal niet :oops:

12. sim

sim Niet meer actief

dan is het heel goed om langs de huisarts te gaan, heel veel succes morgen, laat je even weten hoe het ging?

13. Niet meer actief

heey meis da overgeven had ik ook hoor vooral in het begin, en idd zelfs water hou je nie binnen maar het gaat wel over!!!

en over die blaas ontsteking hoef je nie te voelen tijdens het plassen da dacht ik ook altijd tot ik een keer heel erg pijn in mn buik had en ze mn urine gingen testen en er dus ook uit kwam da ik blaas ontsteking had!!!
    zon blaasontsteking ken zich heel anders voor doen als je inverwachting bent!!!

xxx

14. Niet meer actief

Als je zwanger bent kan je lichaam heel anders reageren op een blaasontsteking en hoef je helemaal geen last van je buik te hebben hoor. Heel veel succes bij de huisarts. Misschien een idee om de zetpillen EMESAFENE te vragen tegen het overgeven

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ook toen ik niet zwanger was.. had ik dus niets gemerkt van mijn blaasontsteking
    pas toen ik ineens niet meer kon zitten/staan/liggen.. bleek ik een nierbekkenontsteking te hebben
    en dat ontstaat dus uit een blaasontsteking volgens mij huisarts :)
    nahja.. nooit gemerkt
    maar zo te zien komt alles toch wel weer geod :)

16. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Heel veel succes bij de dokter. Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je. Ook heb je een goede oplossing gevonden voor het ritueel wat je schreef zodat je (legaal) kunt samen wonen. Ik zou zeggen geniet van het ritueel en geniet natuurlijk ook heel veel van je zwangerschap!!!

17. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hoe was het bij de huisarts?

18. sim

sim Niet meer actief

ben ik ook benieuwd naar...

19. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    He Batch hoe was het nou?

20. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    hey hey
    ben bij de huisarts geweest, nou wat een heks is dat zeg.
    eerst wilde ze me niet helpen omdat ki Rotterdammer ben en geen hagenees meer.
    Daarna wilde ze me geen EMESAFENE voorschrijven vond ze niet nodig. En voor me blaasontsteking moet ik maar een week afwachten :( . Verder heeft ze me duidelijk zitten maken dat ze dit kindje nu op deze leeftijd niet goed vind voor mij omdat ik net mijn leven een beetje op de rails had. Ben nu best wel boos. Verder wilde ze niks voorschrijven voor mijn hoest (ik hoest ontzettend veel nu) Ze wilde liever geen medicijnen voorschrijven en het leek net alsof ze snelsnel van me af wilde... :x

Deel Deze Pagina