dat meen je niet meis heeft ze je zo afschuwelijk behandeld? ik zou bijna zeggen kan je geen andere arts nemen? ik zou zo'n arts niet hoeven hebben wie denkt ze wel niet dat ze is zeg BELACHELIJK
Ja dus dat, ki had ook zoiets van hallo mens ik kom al sinds ik geboren ben dan wat doe je nou dom. Gelukkig stap ik zowieso over naar een arts in rdam. Nu heeft me vriend maar voor me bij de Tuinen speciale hoestdrank gehaald voor zwangere vrouwen.. tenminste dat zeiden ze.. Had 2x ervan gedronken en ik heb eindelijk een nacht doorgeslapen, maar nu lees k net de bijsluiter en zit er 5,9 % alcohol in... net zoveel als in een breezer gaat weer lekker zeg
mwah voordeel is dat je van hoestdrank maar een heel klein beetje neemt in tegenstelling tot breezers over het algemeen tenminste.. het lukt mij niet om maaaaaanden met 1 breezer te doen
Haha ja dat is wel zo, maar het is niet goed toch? In de winkel hebben ze gezegd dat het speciaal voor zwangere vrouwen is, maar dat lijkt mij dus niet
hmm ik heb weinig verstand van hoestdrank? persoonlijk ben ik meer van de natuurlijke insteek dus meer met kruiden enzo nou ben ik daar ook al niet zo'n held in.. maar allergisch voor veel chemische dingen.. dus dan is de keuze snel gemaakt en toevallig wat collega's die daar vrij handig mee zijn dus dat scheelt weer
mja so far kom ik op het moment niet verder dan keeltabletten die ook erg goed helpen tegen kriebelhoest tis officieel voor als je last van je keel hebt.. maar kriebelhoest.. tja dat zit bij mij toch in mn keel heb dan zelf altijd trachitol (wel geowon chemisch trouwens) maar verkrijgbaar bij de drogist en volgens mij.. ( maar check het wel even) mag je het ook gebruiken als je zwanger bent
Hmm ja want ik kan echt niet slapemn door het hoesten. Pff net de rekening van CZ gekregen. 390 euro kwist niet dat als je oevrstapte dat je gelijk per januari moest betalen
Tijm is een natuurlijk antibioticum.Hij leent zich uitstekend om thee tegen verkoudheid en griep van te maken, samen met andere Provençaalse kruiden. Neem hiervoor een theelepel kruiden (liefst verse). Als je die niet bij de hand hebt neem je een theelepel Provençaalse kruiden, doe er een schijfje citroen bij en overgiet met kokend water. Laat 10 tot 15 minuutjes trekken. Giet de thee door een plastic of rieten zeefje. Je voelt de weldaad onmiddellijk. dit heb ik ook weleens gedaan.. is ook erg nice en volgens mij.. mag dat ook gewoon
ohh dan moet ik dat maar eens proberen denk ik.. Ik kan nu echt alles doen om van de hoest af te komen
zelf niet zwanger..d us heb op het moment wat anders maar das met veel drank..d as niet goed voor jou (heet water, beetje pepermuntlikeur van 50% en wat suiker.. maar dat zou ik nu niet doen
tegen hoesten helpen de volgende natuurlijke middelen thee trekken van brandnetels. het liefst jonge toppen. snij een rauwe ui een plakken en strooi er suiker overheen laat een paar uur staan en die siroop die ontstaan is helpt goed tegen hoesten tegen blaasontsteking je kunt tabletten halen van cranberry die helpen de zuurgraad te verhogen waardoor de bacterie niet kan overleven. OOk tabletten van 1000mg vitamine C wil goed helpen. Tegen braken BIj mij hielp het om af en toe een beteje cola te dirnken
Hmm dan ga ik toh maar gauw die tabletten halen.. Cola lust ik absoluut niet joh.. misschien toch maar eens drinken
Nja ik ga zo toch even naar de Leyweg.. Mis me leyweggie wel hoor.. Effe socializen met die winkelmensen van daar.. Hebben die tablettn nog een bepaald merk oid?
zoieso is cranberry heel goed voor je blaas en dergelijke maak er weleens brood mee of gewoon cranberry sap uit de winkel