zooo toe maar dat doe je goed als je zwanger een baan krijgen, is mij tot nog toe niet gelukt... en dan nog wel 3?! Hoe doe je dat????
nouuu kijk bij mij zie je nog niet dat ik zwanger ben, en ja ik ga het natuurlijk nog niet melden anders zou ik denk ik geen baan krijgen. En ik heb zowieso veel ervaring.. Het gaat hier wel om 2 sales banen en 1 baan als salarisadministrateur... misschien helpt deze site http://www.werk.nl
eerst maar eens geld verdienen denk ik? lijkt me wel practisch beter nu nog eventjes werk.. dan van nu tot over een jaar helemaal niets
Nou ik heb ook heel veel ervaring, maar ik zou toch maar eerlijk zijn want je proeftijd duurt meestal 3 maanden en dan zien ze het op een gegeven moment toch wel, en dan sturen ze je weer weg. Want denk maar niet dat ze je je aannemen en dan een paar maanden alweer met verlof laten gaan. Het is gierig maar waar, ze hebben dan gewoon niks aan je...
Hmm ja maar als je nu een baan aanneemt word je er straks als nog uitgekickt aangezien je al 10 weken zwanger bent. En dat buikje gaat zo toch wel komen. Het is gewoon een feit dat als je zwanger bent je waarde in de arbeidsmarkt gezakt is
mja maar anders nemen ze dr bij voorbaat niet aan dus wat dat betreft.. is een leugentje voor bestwil misschien nog niet het ergste dan heeft ze iig die 3 maanden om geld te sparen voor babyspullen dat is duur genoeg tenslotte en volgens mij had vriendlief toch ook gewoon werk? dat scheelt ook een hoop maar een vaste baan kan je volgens mij idd wel vergeten op het moment dat je zwanger bent ofj e moet een hele soepele baas hebben maar dat zijn er niet veel
Ja maar als een baas daar echt niet blij mee is. Kan die het wel gooien op dat ze niet eerlijk is geweest Maarjaaaaa dat is allemaal afwachten he
tja anders gooit ie het op dat ze zwanger is 2 slechte opties ben ik bang voor *blji dat ik gewoon een vaste baan heb*
Wat fijn meid dat nu alles goed met je gaat en dat het goed is met de kleine. Geniet er lekker van hoor