Wat een rotstreek zeg en dan druk ik me nog zachtjes uit.! Alleen vrees ik dat je het niet zal winnen van post nl.. Maar goed ze mogen op zn minst een excuus maken voor het uitmaken van leugenaar.. die hebben lef zeg!
Hier is het ook altijd gezeur dan brengt ene pakket bij de buren maar niet ff een briefje in de deur gooien
Ik zou zeggen: fotootje maken van de verpakking (die had je nog toch?) en de map met een lineaaltje erbij. Ook een foto maken van je brievenbus met lineaal erbij. Fotootje van postzegel waaruit blijkt dat PostNL hem bezorgd heeft en laat ze het dan nog maar eens uitleggen... Overigens, heb hier wel eens een verkeerd geadresseerde kaart (onze postcode, andere straat) terug in de bus gegooid met duidelijke instructies. Dag later lag diezelfde kaart wéér in de bus. Zucht... LEZEN! Zag het net op tijd, dus heb m weer mooi kunnen retourneren aan de postbode.
en ik zou echt niet mijn humeur laten verpesten door een pakketje dat wel of niet past en zo'n standaard brief. ik zou het loslaten en lekker je energie voor leuke dingen gebruiken
Ok, het is dus wel via post.nl verstuurd alleen niet door die bezorger. Vraag eens wie het dan wel was die dag? Of geven ze post gewoon aan een voorbijganger en hopen ze dat die het in de bus stopt. Lijkt me wel een erg belachelijke brief. Ik zou nu ook tot het gaatje gaan.
ik zou nu ook doorgaan. In eerste instantie dacht ik: ach maak je er niet druk om, maar als je dan zo'n brief krijgt dan zou dat bij mij ook verkeerd vallen. Van mon vind ik wel een goede tip. Zo heb je zwart op wit dat het nooit gepast heeft.
kan het zijn dat de kraamburo met een andere bezorgdienst samenwerken? want ik weet bijv vn mijn eigen kraamburo isis dat die niet met post.nl bezorgen ze hebben een andere bedrijf in dienst die post bezorgt oh edit: ik zie het al is wel van post.nl
Nou nu ga ik even flauw doen, maar ik denk echt.......waar maak je je druk om zeg steek je energie in dingen die er wel toedoen. Wellus nietus spelletjes wordt je echt niet vrolijk van hoor je bereikt er helemaal niks mee namelijk. Maar goed succes!
Waarschijnlijk ligt het aan jou brievenbus dat het niet past. Om de een of andere reden zijn de openingen van de buitenbussen bijna altijd kleiner dan die in je deur. Vaak zelf ook nog kleiner dan de maximale maten die een pakje wat gewoon met de enveloppenpost mee gaat mag hebben. De stempel waarmee het gefrankeerd is zegt niet of het wel door de postbode van PostNL is afgeleverd. Je moet kijken of er een code onder je adres staat. bijv VSP is onderdeel van postnl en is dus gefrankeerd met die naam maar niet bezorgd postnl ook op post van de sandd (snd in de code)staat nog wel eens een frankeer sticker van postnl
Ten eertse ik vindt het heel vervelend voor je dat het op deze manier moet. Zou idd even foto's maken van alles wat met dit pakketje te maken heeft. En hopelijk levert het je wat op. Over de brieff. Ik snap dat je hier kwaad om wordt. Maar het is wel een ja nee kwestie. Jij zegt dat dat gebeurt is de bezorger zegt van niet. Dus als je foto's kunt maken van alles,dan maak je meschien een kans om je gelijk te krijgen. Maar anders ben ik bang dat je dit nooit gaat winnen. Wat je ook gaat doen,ik wil je er toch succes mee wensen.
Ohh pfff praat me niet van postnl... Hier waren alle verjaardagskaarten van manlief opengemaakt (ws om te checken of er geld in zat...). Ook hier een soortgelijke reactie!
Degene die hier werkelijk fout is, is de verzender, dat is een stukje eigen verantwoordelijkheid. Als je poststuk hebt wat aan de grote kant is, kan je op het postkantoor kijken of het daar door de gleuf kan. Die zijn zo gemaakt dat het áltijd passen moet. Past dat niet, dan moet je dus verzenden via pakketpost. De vraag is of jij dat liever hebt, omdat mensen/bedrijven dan eerder verzendkosten in rekening moeten gaan brengen. Die liggen een stuk hoger dan die 2 euro waar ze nu mee weggekomen zijn.
Een map past niet eens door de rode bus zelf. Of je moet er in proppen maar dan nog past het niet. Op het werk verstuur ik ook wel eens een map. En die moet ik frankeren als zijnde pakket. Ik heb ook op het werk een plastic ding liggen die ter grote is van brievenbus zodat ik het kan proberen voor de tijd of het zal passen. Maar goed ik snap je frustratie wel. ik zal zelf ook doorgaan tot ik gelijk zou krijgen. Suc6 Yvonne
dat is een goed idee denk ik idd vragen door wie ze het hebben laten bezorgen. Als het postnl was idd gewoon weer een klacht neerleggen hoor. Snap dat je boos bent. Helemaal omdat je idd als leugenaar word neergezet. Ze zeggen het niet letterlijk maar iedereen kan dat wel uit deze brief halen
snap heel goed dat je boos bent ook omdat je neer word gelegt als leugenaar jeetje hoe durven ze ik zou ook blijven bellen en ze echt eens de waarheid zeggen succes
Vraag even aan de verzender hoe ze het verstuurt hebben (met welke dienst) dan weet je het zeker dat het 'jouw' postbode is geweest of niet..
nou ben er na lang bellen overuit. gebelt met kraamzorg, deze vertelde dat het per buisnis post wordt bezorgt, maar dat deze het ook wel uitbesteden aan postnl, als het te ver uit de route ligt. dus gebelt met de desbijzijnde vestiging van buisnis post, deze bevestigde dat zij wel in mijn dorp bezorgen!! wordt nu teruggebelt over wie de bezorger was en dan afwachten.. foutje bedankt, maar toch blijft het een vreemde gang van zaken, dat ik niet ben teruggebelt door postnl, wat wel de afspraak was... t was simpeler dat er nog maar 1 postbode was...