Deze kindertjes heten nieuwetijdskinderen/kristalkinderen of indigo kindertjes. Maar weinig van deze kindertjes blijven *zien* als de leeftijd daar is dat ze zullen gaan *aarden* Elk kindje ziet,voelt en hoort de aanwezigheid van engeltjes/geleidegidsen en entiteiten. Kenmerk van de heuse indigo kindertjes is dat het vaak huilbabys zijn omdat ze niet willen/kunnen aarden. Dat wil zeggen, ze kunnen niet wennen aan het aardse bestaan en zijn nog teveel verbonden met hetgeen waar wij allen vandaan komen en ook ooit weer naartoe wederkeren. Indigo kindertjes zijn vaak erg begaan met de natuur en dieren. Ze zijn vaakal hooggevoelig en voelen dingen anders aan dan wij. Er is heel veel te vinden over deze kindertjes, het zijn vaak *moeilijke* kindertjes. Ik geloof ook zeer zeker dat de topic opener(ster) haar kindje een aanwezigheid heeft gezien, sterker nog...ik ben er van overtuigd! We krijgen allemaal onze persoonlijke geboortegids met ons mee en deze blijft elke seconde van de dag bij ons tot het weer tijd is dat we teruggaan, dan komt hij/zij ons halen. Geen reden om je angstig te voelen dus! Deze aanwezigheid is er om je kindje te beschermen, dat moet juist een heel veilig gevoel geven!
ik heb het er met mijn moeder over gehad en die vertelde mij dat ik tot mijn 6de met ontzichtbare mensen" speelden. voor mij waren ze heel echt en moesten ook speelgoed, eten en drinken enz. mijn moeder werd er wel eens gek van. ik had het ook vaak over haar oma. weet er zelf weinig van, alleen dat veel anderen mensen bang voor mij waren omdat ik dingen kon vertellen die ik niet hoorde te weten. mensen vonden mij ook altijd te stil en raar dat ik niet met andere kinderen speelde. en zeiden dan tegen mijn moeder dat ze met mij naar de dokter moest gaan. maar mijn moeder wist dat ik altijd met mensen speelden enz die hun niet zagen. ben benieuwd of dimphy dit dalijk ook doet. ze kan wel lachen naar "niks" vaak.
owh jah...ik wilde ook nog even het fenomeen *kerkhof* en geesten benaderen. Op een kerkhof vindt je geen geesten, simpelweg omdat niemand (normaal gesproken) op een kerhof *overgaat*. Plaatsen waar men de meeste geesten *vind* spreekt voor zichzelf...een ziekenhuis. Vaak weten deze zielen nog niet dat ze zijn overleden. Geesten zijn ook niet in de hemel of in de hel...maar simpelweg om ons heen...Of wij dat nou eng vinden of niet Het *spelen* met licht is een van de meest bekende en voorkomende manieren om ons te laten weten dat ze er zijn... Spooky?...Ach ik vind van niet... Ik ga straks als de kleine er is gewoon weer verder met mijn spirituele ontwikkeling.
precies dat is wat ik bedoelde, daar had ik al eens eerder over gelezen. had ook eens gelezen dat kinderen (en heel veel mensen) normaal in het zwart wit dromen. als je of kinderen in kleur dromen zijn ze ook gevoeliger (voor geesten en entiteiten of andere niet voor het oog waarneembare energieën)
Of dat zo is weet ik niet maar ik droom dus altijd in kleur. Kan met niet herinneren ooit in zwart/wit gedroomd te hebben :-k Maar in sommige dromen zijn de kleuren wel heel heftig aanwezig. En vaak díé dromen hebben voor mij een duidelijke boodschap. Benk nu toch wel nieuwsgierig naar. Zijn er hier dames die in zwart/wit dromen dan?
Ik heb er nooit echt op gelet maar volgens mij droom ik gewoon in kleur hoor. En in mijn droom weet ik soms ook dat ik droom. Als ik dan iets naars droom dan zeg ik wakker worden wakker worden, of ik zeg b.v. tegen mijn achtervolgers dat ze moeten stoppen omdat het mijn droom is.
soms wel soms niet. meestal als ik heel veel drukte in mijn leven heb droom ik heel veel en heel onsamendhangend, maar volgens mij is dat gewoon normaal... ik heb wel vaak deja'vu
Ook daar kan ik je iets over vertellen. In kleuren dromen wil zeggen dat je bent *uitgetreden* vaakal merk je hier natuurlijk niks van want je slaapt gewoon. Het komt heel vaak voor! Tijdens het uittreden ga je iemand helpen, dat kan een bekende zijn die dan ook in je droom voorkomt of een totale vreemde. We zijn tenslotte allemaal spiritueel aan elkaar verbonden...Of jij wordt natuurlijk zelf geholpen/krijgt een boodschap( zoals grien al aangeeft). Veel weet ik er nog niet over maar ook dit ga ik allemaal leren...Ik ga er dus vast een keer op terugkomen.
ja... noa vandaag ook... altijd als ik haar voed.. kijkt ze naar een bepaalde plek.. tussen de balkoondeur en het raam... waar niets is... altijd... maar vandaag begon ze gewoon te lachen...echt met plezier ook... ik vond het maar vreemd.. daarna ging ik naar de toilet.. en voelde ik me bekeken hahahah
Het klopt wat ayyildiz zegt. Omdat baby's zo puur en zondeloos zijn zien zij dingen die wij niet zien. waarschijnlijk heeft ze engelen gezien..
@Ninetje, ben je dan ook bekend met de vrijwillige geesten? Valentino is nl een vrijwillig kindje, hij heeft al zijn chakra's en is vrijwillig op aarde teruggekomen en heeft ons gekozen om zijn papa en mama te mogen zijn, zelf ben ik met mijn 20ste of 21ste chakra bezig. gr. Sarina
@Nemo, Ja ik het proberen uit te leggen, ik zal t zo simpel mogelijk houden. Het idee is dat ieder mens in zijn leven karma "verdient" door op een goede manier te leven dingen mee te maken etc. als je alle karma "verdient" hebt ga je over naar de andere kant, als je dus nu dood gaat en je hebt nog niet alles bij elkaar dan wordt je gereïncarneerd tot je zover bent, de een is dus met zijn eerste leven bezig de ander al met zijn 7e leven nadat je dus alles verzameld hebt mag je zelf kiezen of je nog een keer naar aarde wilt om te leven of dat je aan de andere kant blijft.. Als je op deze manier tegen de wereld aankijkt worden dingen duidelijker, iemand die een misdaad pleegt is pas bij zijn eerste leven en zal nog vele leven doorgaan alvorens hij overgaat. Al deze informatie heb ik van een mevrouw die pendelt en in contact staat met diverse "gidsen" zij wist mij ook te vertellen dat ik zwanger was van een vrijwillig kindje (dit zonder dat ik zelf wist zwanger te zijn) en dat hij ons uitgezocht heeft. Ik vind het een mooi idee en geloof er zeker in, maar dat ik (zoals bij elke niet tastbaar iets) ieder voor zich. Ik hoop dat t een beetje duidelijk is!
Ninetje..aparte kijk.. Moslim geloven niet in geesten op de manier waarop er vaak in wordt geloofd.. Wij geloven dat er op aarde mensen zijn en cins. Cins zijn dus een soort geesten maar zijn van een ander soort als wij. Een overleden persoon zal nooit als een geest over aarden dwalen. Die persoon blijft gewoon in zijn graf. Het enige moment dat de ziel buiten het lichaam is en nog op aarde is is het moment van overlijden tot het moment dat de persoon ter aarde wordt gelegd.. Deze persoon realiseert zich nog niet dat hij of zij is overleden en ziet zijn familie en vrienden verdriet hebben en snapt nog niet waarop.. Op het moment dat de persoon begraven wordt en het graf wordt dichtgegooid gaat de ziel weer terug in het lichaam. Als de islamitische begravenis ceremonie voorbij is dan zal de imam iets roepen in de trant van sta op sta op sta op.. Op dat moment wordt de overledenen wakker en realiseert zich dat hij of zij dood is en begint zijn graf leven.. Wel geloven wij dat de zielen van mannen en vrouwen die overleden zijn als jihaad strijders (dit niet door het gooien van bommen maar bijv het overlijden in een oorlog, vrouwen die overlijden tijdens de bevalling etc.) wel op aarde blijven. Deze zullen geen graf leven hebben zoals de andere overleden personen. Ik dwaal af maar dacht dat het misschien interessant was dit met jullie te delen.
sientje.. een grafleven klinkt raar maar het grafleven is dit: Na het overlijden is de overleden persoon in een diepe slaap..deze slaap zal duren tot de Dag des Oordeels.. Voor een moslim die zijn plichten heeft voldaan en een goed leven heeft geleid zal deze diepe slaap fijn zijn. Je kunt het dus vergelijken met een nacht waarin je lekker slaapt en mooie dromen hebt..hij zal op de Dag des Oordeels wakker worden en zich heerlijk voelen na deze heerlijke 'nacht'. Voor een niet islamitisch persoon (dit is hoe moslims het geloven..gelieve geen discussie over waarom hoe wat waar ) of een moslim die zijn leven vol zondes heeft geleefd zal zijn diepe slaap niet aangenaam zijn..te vergelijken met een nacht waarin je steeds nachtmerries ziet. Hij zal op de Dag des Oordeels opstaan met een naar gevoel en onuitgeslapen.
grappige manier om naar te kijken... noa is namelijk een echte huilbaby.. en slaapt heel moeilijk.. en dat lachen naar niks... mn moeder heeft ook vaak dingen gezien... ikzelf heb deze gave niet... dus misschien heft het een generatie overgeslagen..
@sientje, Ik weet niet veel over vrijwillige kindjes(zieltjes) het enige dat ik daarvan weet is dat wij als we al onze karma's (jij noemde het chackra's, maar dat is weer iets anders) hebben doorlopen, alle levenslessen waar we voor hebben gekozen hebben voldaan, dat we dan als geleidegidsen verder gaan leren met het begeleiden van de zielen met een stoffelijk leven ( de levende ). Sommige zieltjes kiezen voor een lichaam en komen dan op aard terug om lessen te geven/begeleiden, het helpen volbrengen van onze karma's... We kiezen allemaal voor elkaar, ieder begint een nieuw leven waar alles in grote lijnen al is geplanned en daar hebben we elkaar voor nodig. Geen enkel mens dat je pad kruist is daar zonder reden... @Gulay, ook het rooms katholieke of het protestante of het christelijke geloof, geloofd niet in de geesten zoals wij het er nu over hebben. Zo heeft een ieder zijn of haar eigen kijk op het hiernamaals, wel interressant om te lezen en leren hoe een ander het ervaart. @saraah, een ieder in ons heeft deze gave, bij de een blijft het en bij een ander komt het later of gewoon nooit, ik zelf ben erg spiritueel aangelegd en ga na mijn zwangerschap weer vollop aan de slag om deze gave te begrijpen en en verder van te leren... Ik ben wat men noemt *heldervoelend* dit wil niet zeggen dat ik aanwezigheden voel. Maar ik voel de waarschuwingen of de boodschappen die ik krijg. Zo heb ik mijn zwangerschap gedroomd zonder het te weten...Pas later drong het tot me door... Op mijn balkon zaten 2 nonachtige vrouwen en beide hielden ze 1 tweelingjongen op schoot. Ik tilde een kindje op en hield dat naar hen toe, ze lachte en toen was de droom over... Eerst dacht ik...ik heb mijn toekomstige 3 kindertjes mogen zien ( de tweeling jongens en het ene kindje) Maar nu besef ik dat het een boodschap was... Als het allemaal goed blijft gaan beval ik begin juni van 1 kindje...en dit kindje krijgt als sterrenbeeld...tweeling!