Ik denk dat ook voor het vrijgezellenfeest geldt dat het heel persoonlijk is. Voor de een hoort het rondlopen in een gek pak erbij, de ander vindt het helemaal niks. Hou gewoon rekening met wat zij leuk vindt, dan komt het helemaal goed. Een high tea, workshop en diner klinkt in elk geval goed. Het gaat er uiteindelijk om dat ze een leuke dag heeft met al haar vriendinnen!
@Wensballonnen; Dat hoeft echt niet heel duur te zijn (hoewel ik niet weet wat in jullie ogen duur is natuurlijk), hier heb je er 5 voor 6 euro; 5pcs SKY FIRE CHINESE LANTERN HEART WISH BALLOON | eBay (kun je kiezen uit verschillende kleuren, of gewoon alleen maar wit)
Wij doen altijd dat wat bij de bruid(egom) past. Dus voor de een is dat voor lul lopen in een apepak en voor de ander een gezellig dagje met een workshop ofzo. Wij hebben alleen als stelregel dat het voor iedereen betaalbaar moet zijn. De combi die jij opschrijft zal voor veel mensen te duur zijn ben ik bang. Wellicht een idee om diegene die meegaan te vragen wat ze ongeveer max willen betalen voor zo'n dag. Dan heb je een budget en van daaruit kun je gaan kijken wat mogelijk is.
denk inderdaad dat EN hightea EN diner wel wat duur word ja... zal nog wel even verder denken, tips zijn ook nog welkom
das wel leuk ja, humphreys is dat van, alleen is bios denk ik beetje te passief? hmmm, moet ook nog maar ff overleggen met de andere dames haha